Perussuomalaiset sai pahasti turpaan äänestyksessä ja hyvä niin. Oksettava ja vastenmielinen puolue koko Suomen historiassa.
Perussuomalaiset sai pahasti turpaan.
24
275
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Aivan oikein ja kokoomus joutais myös ihan samaan nippuun
- Anonyymi
Semmostako on vasurilepakko mieltä?
Ootahan eduskuntavaaleja, pääsee sulta itku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootahan eduskuntavaaleja, pääsee sulta itku.Miten meinaat pakottaa kansan äänestämään teitä? Eiköhän ole paras, että painut unelmamaahasi Venäjälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootahan eduskuntavaaleja, pääsee sulta itku.Viime keväänä olin vielä PS vuosikymmenien äänestäjä.
Hetero nainen kaunis ja älykäs 2 lasta ihan ite tehty.
Leipä entisen yh- naisen tiellä pitää ja asunto.
Haaveile sinä vain omista lepakoistas rutale sinua ei kukaan huoli 🤣
- Anonyymi
Persut ulos hallituksesta ainoa ja oikea ratkaisu.
- Anonyymi
Såå, såå. Vahva enemistöhallitus jatkaa !
- Anonyymi
JYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKYJYTKY
- Anonyymi
Persut hiipui sinne RKP:n kaveriksi pikkupuolueeksi🤣
- Anonyymi
Täällä taitavat useammat odotella taas niitä kuuluisia seuraavia vaaleja. Oletteko huomanneet että elämää on myös vaalien välissä? Tai oikeastaan siellähän se ainoa oikea elämä onkin.
Nukkuva. - Anonyymi
Vasemmistovalta on suomen tuho.
- Anonyymi
Persun ulina on musiikkia korville
- Anonyymi
Toivon, että persut halaavat hallituksessa kokoomuksenkin pikkupikkupuolueeksi. Kepusta uusi oikeiston veturi.
- Anonyymi
Siinä näette ettei piiskalla voiteta mitään.Muistakaa jatkossa pitää nuo kaksi pääkallo puoluetta poissa.
- Anonyymi
Nykyään ehkä kaikkein surkein puolueeksi kutsuttu joukkio jota suomalaiset ovat eduskuntaan äänestäneet.
Soinin aikana pystyi vielä jotenkin elämään koska asialinjaakin oli olemassa
mutta nykyinen sakki on irvokas esitys.- Anonyymi
Eduskunta on vähän niin kuin parisataa joulupukkia yhdessä: lupaavat paljon ja lapsenmieliset uskovat (ja äänestävät mielestään parasta pukkia).
- Anonyymi
Hallitus hajoaa pian. Persujen luuserit tullaan tiputtamaan hallituksesta pois.
- Anonyymi
Höpö höpö t. Teslamies
- Anonyymi
Höpö höpö = tesla"mies".
- Anonyymi
Hmm.
Mulle aivan sama kuka Suomea johtaa, koska tein jo edellisen vassarihallityksen aikana päätöksen muuttaa (ja muutinkin jo) pois Suomesta.
Saan kuitenkin vielä äänestää ja aion kaikissa vaaleissa äänestää.
Tajuatteko siellä Suomessa miten köyhäksi Suomi on ajettu vasemmistolaisella politiikalla?
Minä tajusin, mutta vasta, kun sain täällä nykyisessä asuinpaikassani ensimmäisen palkkani, niin vasta todella ymmärsin miten sosialistisessa valtiossa olin elänyt.
Oikeastaan voisin täältä ulkomailta äänestää seuraavaksi Vasemmistoliittoa, Vihreitä tai SDP:tä ja naureskella teille siellä, kun edellämainitut ottavat lisää velkaa ja nostavat veroja ja bensan hintaa.- Anonyymi
Mulle kans o iha sama, mihi oot muuttanna.
Pääasia, kestä siellä ! Äläkä tuu takasi ! - Anonyymi
Minullekin on sama kuka Suomea johtaa sillä hyvin olen pärjännyt palkallani kun vain laittaa suun säkkiä myöten. Köyhä ei ole se jolla on vähän vaan se joka haluaa enemmän.
- Anonyymi
Ensin kusetti sanna, sitten kusetti riikka, aina pieniä kusetetaan.
- Anonyymi
Vihervasemmiston talouspoliittinen strategia on veroja lisää, valtion kassasta jaetaan rahaa kaikkeen kivaan ja joutoväelle lorvimisrahaa, sekä pelastetaan maailmaa ja ilmastoa.
Ja kun valtion kassa on tyhjä, itketään kun ei ole rahaa ja haukutaan oikeistoa.
Silleen se demari-viher-vasuri-koalitio Suomea hoitaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769