Persuäänestäjät hyppäsi demareiden syliin

Anonyymi-ap

Nytkö unohtui jo Sanna Marin. Eikö hän ollutkaan niin paha, ensin haukutaan Marin pystyyn ja äänestetään Persuja, Purra leikkaa ja potkii köyhiä niin äänestetään sitten demareita🤣🤣
Entäs sitten seuraavaksi kun demarit ei miellytäkään?

25

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloin ei enää persuja ole.

• Anonyymi

Persut on nyt ainakin nähty, ja kyyti on ollut kylmää pienituloisille.

• Anonyymi

Aivan..aika typerää toimintaa kansalaisilta. Kyllä se köyhän on paras pysyä SDPn kelkassa eikä lähteä hortoilemaan sivuraiteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan..aika typerää toimintaa kansalaisilta. Kyllä se köyhän on paras pysyä SDPn kelkassa eikä lähteä hortoilemaan sivuraiteille.

Emännän kanssa päätettiin äänestää vassaria. Läpi män

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä punikin jyyti on vasta kylmää. siinä menee loppukin itsenäisyys.

• Anonyymi

Persut kusi niin omille jaloilleen viimekauden lupauksille. Loppu se persujen äänestäminen itseltä ja nauratti, kun persujen leipäpöydässä oleva äänesti keskustapuolueen jäsentä. Nämähän puukottavat omiaan selkään . Ei voi kun nauraa Iisalmen persuille

• Anonyymi

Iisalmessa Marinin puolue menetti hieman ääniä. Täällä äänestäjät näyttävät olleen viisaampia kuin Suomessa keskimäärin.

Hänen puolueellaan ei ole ratkaisuja. Sillä on vain ongelmia, ja ne johtuvat aina toisista puolueista.

• Anonyymi

27 ääntä menettivät. Luulen etteivät itke yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

27 ääntä menettivät. Luulen etteivät itke yhtään.

Hän itkee sitä kun noin vähän kannatus tippui, vaikka hän….

• Anonyymi

Jaa-a mielenkiintoista nähdä sossujen seuraavan puoluekokouksen äänestys puheenjohtajasta, kun Putinin palkitsema sosialistisen internationaalin kunniapuheenjohtajan tytär oli maan ääniharava ja toiseksi tuli sosialistisen internationaalin varapuheenjohtaja ja nykyinen puolueen puheenjohtaja jäi pronssille. Vielä mielenkiintoisempaa on nähdä mihin suuntaan ajettava politiikka kääntyy sen äänestyksen jälkeen.

• Anonyymi

Kyllä nti Heinäsuova on törkein suunsoittaja. Samoin kuin kouluja käymätön isänsä. Sattumalta pääsi punikkien rekeen.

• Anonyymi

Kaikista mielenkiintoisinta on se kun Persupomo Purra saa kenkää puoluejohdosta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista mielenkiintoisinta on se kun Persupomo Purra saa kenkää puoluejohdosta .

Kuka hänet kampittaa?

• Anonyymi

Ei mitään onnittelut sossuille! On todella upea suoritus vaaleissa saada tuollainen äänisaalis lupaamatta käytännössä yhtään mitään. Tuo vaatii taitoa.

• Anonyymi

Perseet eivät tehneet sitä mitä itse "lupasivat". Hyvä ette päässeet kuntiin säätämään.

• Anonyymi

Siksi minä en äänestänyt enää tänä vuonna enkä koskaan enää äänestä. Turhia lupauksia. Terveydenhoito/,lääkäripalvelut on menneet niin alas että mulle on ihan sama nyt mitä tekevät.
        Iisalmessa kirjoitti eräs sairaanhoitaja raporttinsa että "potilas kivuton" enkä päässyt vastaanotolle, voi *ittu että sapetti. En ole ollut kivuton yli 20 vuoteen ja ihan pikkuvaivan takia kun en viitsi lähteä lääkäriin ja sillä kertaa olin oikeasta kipeä, se sairaanhoitaja akka oli kuin Hitlerin hoitsu. Miten tuollaiset edes sairaanhoitajaksi pääsee, varmaan valmis myrkyttämään minut seuraavalla kerralla. Ansaitsee arvonimen murhamari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi minä en äänestänyt enää tänä vuonna enkä koskaan enää äänestä. Turhia lupauksia. Terveydenhoito/,lääkäripalvelut on menneet niin alas että mulle on ihan sama nyt mitä tekevät.
        Iisalmessa kirjoitti eräs sairaanhoitaja raporttinsa että "potilas kivuton" enkä päässyt vastaanotolle, voi *ittu että sapetti. En ole ollut kivuton yli 20 vuoteen ja ihan pikkuvaivan takia kun en viitsi lähteä lääkäriin ja sillä kertaa olin oikeasta kipeä, se sairaanhoitaja akka oli kuin Hitlerin hoitsu. Miten tuollaiset edes sairaanhoitajaksi pääsee, varmaan valmis myrkyttämään minut seuraavalla kerralla. Ansaitsee arvonimen murhamari.

"Sillä kertaa olin oikeasta kipeä.."
        Niin oikeasti vai mitenkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on aika jännä, että maahanmuuttajat äänestää, mutta kantikset eivät. Arvatkaas ketä maahanmuuttajat äänestävät ja kenestä hyötyvät. Jos oikein muistan niin maahanmuuttajan ei tarvitse olla edes Suomen kansalainen kun saa äänestää.

• Anonyymi

Sanna Marin oli paras pääministeri mitä Suomella koskaan on ollut.
      Suomalaiset teki todella typerästi kun tavallaan potkivat hänet pois Suomesta.

• Anonyymi

Hei! Muista syödä lääkkeesi! Sanna Marin oli Suomen historian huonoin pääministeri ja onneksi siitä päästiin eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Muista syödä lääkkeesi! Sanna Marin oli Suomen historian huonoin pääministeri ja onneksi siitä päästiin eroon.

Perustele väitteesi.
        Taidat olla vaan naistenvihaaja eli seksuaalinen suuntautumisesta tiedetään. BlingBlingNamiNami😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele väitteesi.
        Taidat olla vaan naistenvihaaja eli seksuaalinen suuntautumisesta tiedetään. BlingBlingNamiNami😂

Perusteluja huutaa aina vihervasemmistolainen, jolla muilta kopioitu kanta ja luontainen laiskuus etsiä itse tietoa.

• Anonyymi

Voi miten kaunista on korville tämä hävinneiden ulina ♥️

• Anonyymi

Onhan tuo kaunista silmillekin 😍

• Anonyymi
      UUSI

Äänestäjät hoksasi persujen vilunkipelin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2070
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1558
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      889
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe