Mistö tämä tulee? Skodaa kävin katsomassa ja myyjä aina korjasi että se on hyrysysy eikä auto...
Miksi skodaa kutsutaan usein hyrysysyksi?
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
Jos en väärin muista, niin silloin aikojen alussa, kun Suomeen alkoi tulla ensimmäisiä autoja, niin silloin ei vielä autoa kutsuttu "autoksi" vaan se haki osuvaa nimeä silloin ja yksi auton kutsumanimeksi ehdotettiin "hyrysy"
- Anonyymi
On se omapoika tero ahkera ja omasta mielestään kovinkin ovela ja fiksu.
- Anonyymi
Aivan, onhan hän kovin säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, onhan hän kovin säälittävä tapaus.
No, onhan se Skoda sellainen sekasikiö eri automerkkejä, eikös siinä ole pääkomponentit Volkkaria ja kori Itämaan peltiä ja muovit, mistä lie?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, onhan se Skoda sellainen sekasikiö eri automerkkejä, eikös siinä ole pääkomponentit Volkkaria ja kori Itämaan peltiä ja muovit, mistä lie?
Venäläistä ruskeaa rasvapahvia käytetään paljon sen halpuuden ja hajun takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläistä ruskeaa rasvapahvia käytetään paljon sen halpuuden ja hajun takia.
Juu olet oikeassa. Itäpahvia käytetään vain Toyotoissa, samoin djneperin jokivarren pajua. Sillä on hyvä kosteudensitomiskyky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu olet oikeassa. Itäpahvia käytetään vain Toyotoissa, samoin djneperin jokivarren pajua. Sillä on hyvä kosteudensitomiskyky.
Sieltähän se Toyota putkahti taas esille. Selvästi esikuva ja haave kääkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432238Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272040Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1951587Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01290Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131234
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184- 151131