Kolme ääntä ja pahnan pohjimmainen. Saavutus se on sekin ja uusi meriitti hyvästä johtajuudesta.
Onnittelut Aisa-Ossille
22
327
Vastaukset
- Anonyymi
HO HOO, HO HOO
- Anonyymi
Ei yhtään paikkaa VKK:lle koko maassa kummassakaan vaalissa. Punavihreät kävivät kimppuumme röyhkeällä pallomaapropagandalla.
- Anonyymi
Osipovitsi kuntavaaleissa 2025
https://vaalit.yle.fi/kv2025/tulospalvelu/fi/municipalities/286/candidates/?caid=252
Öhö, öhö!
HO HOO, HO HOO! - Anonyymi
Johtajuus on ja luotettavuus taas kerran mitattu ja heppoiseksi havaittu.
Mutta ei se harhoja poista.- Anonyymi
Missä johtajuus on ollut heppoista Kapi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä, ettei kukaan sitä huomaa Pöpi. Kukaan niistä monista tuhansista, joita kehut kouluttaneesi, eivät anna mitään tunnustusta johtajan kyvyistä. Vaivaiset kolme ihmistä, joista varmaan yksi olet itse. Se on tunnustus suuresta johtajuudesta Pöpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtamallasi varusvastolla taatusti.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä, ettei kukaan sitä huomaa Pöpi. Kukaan niistä monista tuhansista, joita kehut kouluttaneesi, eivät anna mitään tunnustusta johtajan kyvyistä. Vaivaiset kolme ihmistä, joista varmaan yksi olet itse. Se on tunnustus suuresta johtajuudesta Pöpi.
Meinaatkos munakarva ettet itse ole enemmän pösilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kenenkään tunnustusta kaipaa. Tiedän tasan tarkkaan mitä olen. Tiedän myös munakarva yhtä tarkkaan mitä sinä olet. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kenenkään tunnustusta kaipaa. Tiedän tasan tarkkaan mitä olen. Tiedän myös munakarva yhtä tarkkaan mitä sinä olet. HO HOO, HO HOO!
"Tiedän tasan tarkkaan mitä olen. "
Väärin- Luulet tietäväsi, mutta täälläkin koko ajan todistat että et ole mitään. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän edelleen munakarva mitä olet. HO HOO, HO HOO! Se ei ole yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän edelleen munakarva mitä olet. HO HOO, HO HOO! Se ei ole yhtään mitään.
Et siis yhtään mitään oikeiden miesten parissa. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Vilunkipeliä.
Ossi, petetty POTILAS - Anonyymi
Minua ainakin käy niin sääliksi tuo Ossi ja muut vielä nauraa sille ja ilkkuu. On se neljä ääntäkin saavutus.
- Anonyymi
Mies on se hävinnytkin. Ossin äänet ei ollut bulkki tai tonkkaviini ääniä, vaan korkealaatuisia Chauteu vuosikertaääniä.
- Anonyymi
Pikemminkin Stolishnaya-ääniä, "From Russia with love".
- Anonyymi
Vieläkin naurattaa Ossin "minua pyydettiin ehdokkaaksi, pakko lähteä" ja pannukakkuhan siitä taas tuli.
- Anonyymi
Ossi ja Väyrynen on tottunut ja suorastaan elävät vaalitappiosta. Semmoinen suuri johtaja tämä meidän Ossi, johtaa sorrettujen äänissä;-))))
- Anonyymi
Hyvin tehty Aisa.
- Anonyymi
Neljän äänen Ossi, uskomaton johtajasuoritus, Aisan vahvaa johtajuutta arvostetaan.
- Anonyymi
Ottaen huomioon Aisan kyvyt, niin tuo tulos on suorastaan voitto!
- AnonyymiUUSI
Aisan taistelu oli todella taistelua tuulimyllyjä vastaan. Aisalta puuttuu ymmärrys.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010