Kuka hyötyy kun kokoomus on tuhonnut ostovoiman terveys
Kuka hyötyy kun kansalaisten ostovoima on tuhottu
Terveyden hoito on tuhottu, työllisyys on tuhottu,
Jopa yritykset ihmettelee kun kukaan ei osta mitään
Ravintolat valitaan kun kukaan ei käy
Kuka hyötyy kaikesta kysyn vaan
Kun ei enää edes ei kauan hyödy kun kukaan ei osta
Ai niin ei ja rikkaat yritykset saa kansan veeovarat yeitystukena ja vero etuina itselleen kun niitä pitää tukee
Oikeen kädestä pitäen
Kuka hyötyy kun kokoomus on tuhonnut ostovoiman terveys Kuka hyötyy kun kansalaisten ostovoima on t
Anonyymi-ap
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmasto ainakin hyötyy, kun hamsterit on peppuauki.
- Anonyymi
Nyt ollaan aivan reunalla.
- Anonyymi
Sisäkulutus, mikä pelastaisi kansantalouden, on aivan down.
Ulkomaanvienti ei vedä.
Sisäkulutus pelasti Suomen 90-luvun lamasta.
Valtionvelka vain kasvaa……..
Rikkaat nuukailevat, ja ostavat vain lapsilleen osakkeita……..
Köyhät laitetaan asematunneliin…… - Anonyymi
Suomessa on suurin työttömyys nyt sitten 90 luvun laman !!!
Huhtikuussa 25000 jäi ilman töitä.
Tätä menoa vuoden lopun paikkeilla olisi PUOLI MILJOONAA TYÖTÖNTÄ. - Anonyymi
YKSITYINE TERVEYSBISNES HYÖTYY.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842