Minä tykkään sinusta mies tosi paljon

Anonyymi-ap

Ja se ajatus saa minut iloiseksi, että jos sinäkin tykkäät minusta. 🥹❤️

35

629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millainen mies?

• Anonyymi

Sivusta, itsekin aloin epäilemään, olenko hidas hämäläinen, vaikken ole tietääkseni? Yksi nainen kosketti kehoani sillai, et tajusin vasta myöhemmin, että siinä oli jotain poikkeuksellista hyvällä tavalla? Olin hämmentynyt ja ihmeissäni, enkä osannut reagoida siihen juuri ollenkaan.

Jälkeenpäin halusin uskoa hänen hyvään tarkoitukseen, samalla epäilin, että se kaikki kokemani oli unta vain? Ehkä ensikerta toden sanoo tai sitten ei? Annan mahdollisuuden sille toivolle, joka siitä heräsi mieleeni. Wau! Mikä tunne herää hetkeksi mieleen. Kiitos kokemastani!

Toivolle ankeuden keskellä on parempi antaa enemmän tilaa ja on siksi vähän vahvemmin mielessä kuin epäily uskoa, ettei mitään sellaista oikeasti tapahtunut? Leikittelen mielessäni asialla, että olen hänelle merkityksellinen ja sellainen vahvistaa henkistä minääni.

Hän on enkelini ja hyvän mielen lähettiläs, arvokas ja jää siksi mieleeni muistona hyvästä kokemastani, hyvällä tavalla vaalin tätä kokemaani seuraavaan kohtaamiseen. Lämmittää mieltä ja antaa toivoa paremmasta tulevaan. Hän on hyvä ihminen, joita kaipaan elämääni 😘🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, itsekin aloin epäilemään, olenko hidas hämäläinen, vaikken ole tietääkseni? Yksi nainen kosketti kehoani sillai, et tajusin vasta myöhemmin, että siinä oli jotain poikkeuksellista hyvällä tavalla? Olin hämmentynyt ja ihmeissäni, enkä osannut reagoida siihen juuri ollenkaan.

Jälkeenpäin halusin uskoa hänen hyvään tarkoitukseen, samalla epäilin, että se kaikki kokemani oli unta vain? Ehkä ensikerta toden sanoo tai sitten ei? Annan mahdollisuuden sille toivolle, joka siitä heräsi mieleeni. Wau! Mikä tunne herää hetkeksi mieleen. Kiitos kokemastani!

Toivolle ankeuden keskellä on parempi antaa enemmän tilaa ja on siksi vähän vahvemmin mielessä kuin epäily uskoa, ettei mitään sellaista oikeasti tapahtunut? Leikittelen mielessäni asialla, että olen hänelle merkityksellinen ja sellainen vahvistaa henkistä minääni.

Hän on enkelini ja hyvän mielen lähettiläs, arvokas ja jää siksi mieleeni muistona hyvästä kokemastani, hyvällä tavalla vaalin tätä kokemaani seuraavaan kohtaamiseen. Lämmittää mieltä ja antaa toivoa paremmasta tulevaan. Hän on hyvä ihminen, joita kaipaan elämääni 😘🫣

Hän ei ole ollenkaan hidas vaan poikkeuksellisen nopea. Jopa nopeampi kuin minä. Kosketin sinua ihan oikeasti, se oli totta. Ja tarkoitin sillä enemmän. Hänkin on minulle merkityksellinen, tärkeä ja hyvä ihminen. ❤️ Seuraavaan kohtaamiseen😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole ollenkaan hidas vaan poikkeuksellisen nopea. Jopa nopeampi kuin minä. Kosketin sinua ihan oikeasti, se oli totta. Ja tarkoitin sillä enemmän. Hänkin on minulle merkityksellinen, tärkeä ja hyvä ihminen. ❤️ Seuraavaan kohtaamiseen😘

Milloin tämä teidän kohtaaminen tapahtui, utelias? Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen. Enemmän epäilen kaikkia aistimuksia, joita koen hyvällä tavalla. Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen, jos tuntisimme samoin toisistamme <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tämä teidän kohtaaminen tapahtui, utelias? Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen. Enemmän epäilen kaikkia aistimuksia, joita koen hyvällä tavalla. Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen, jos tuntisimme samoin toisistamme <3

Kolmisen viikkoa sitten

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmisen viikkoa sitten

Ei osunut tälläkään kertaan minulle tää, eletään silti toivossa, josko kaikki paremmaksi vielä muuttuu 🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osunut tälläkään kertaan minulle tää, eletään silti toivossa, josko kaikki paremmaksi vielä muuttuu 🫣

Mä näin tänään miehen upean 🫦
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Pisteet sinulle siitä? Minulla on vain hän, yksi nainen mielessä sillai. Nätit naiset toki tuo aina hyvää mieltä muulla tavoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Missä näit upean miehen?

• Anonyymi

Only you can make all this World seem right, only you can make a darkness bright

• Anonyymi

Ooot tykätyin.

• Anonyymi

Eikö gubbe ole taaskaan nukkunut

• Anonyymi

Tykkään sinusta myös todella pajon ihanuus M nainen, lentosuukkoja sinulle

• Anonyymi

Minäkin sinusta ihanuus M mies. Pusuja 😘 joka paikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iiuh hyiii 🤢🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän on kyllä sovittava tapaaminen, eikö😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän on kyllä sovittava tapaaminen, eikö😘

No niin on sovittava 🤍🩷sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin on sovittava 🤍🩷sivusta

Joo joo, nähdään söpö!😘

• Anonyymi

Kuljeksin ympäriinsä hymynkare kasvoillani ajatellen Sinua.

• Anonyymi

😪♥️♥️💔

• Anonyymi

Enpä oikein tiedä kun olet joka kerta pelleilly kun ollaan oltu yhteydessä en jaksa enään menen eteen päin

• Anonyymi

Eve tykkään sinusta, edelleen olet aivan ihastuttavan oloinen nainen kun satuin taas pitkästä aikaa sinut näkemään.

• Anonyymi

Kyllä hän varmasti luulee sinun olevan kaipaamansa henkilö 😉

• Anonyymi

Älä gubbe vaan meidän konepajalle änkee

• Anonyymi

😊😊😊👍

• Anonyymi

👍💥

• Anonyymi

Ajatus menneestä saa minut iloiseksi. Tykkäsit minusta. Nyt olet varmasti mennyt jo eteenpäin, mutta muistosi on kultainen.

• Anonyymi

Gilded age eh palstagubbe kuten sun nuoruuskin ?

• Anonyymi
        UUSI

Niin saa minutkin. Tykkään edelleen. Ei se ole miksikään muuttunut.

• Anonyymi

Kiva tietää että on yksi ihminen joka tykkää minusta. Itse en tykkää itsestäni.

• Anonyymi

Sama täällä 😂

• Anonyymi

Tykkäätkö vielä?

• Anonyymi

J nainen mielessäni.

Mieheltä

• Anonyymi

Mäkin tykkään nainen susta paljon❤️💋

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe