Ja se ajatus saa minut iloiseksi, että jos sinäkin tykkäät minusta. 🥹❤️
Minä tykkään sinusta mies tosi paljon
35
629
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen mies?
- Anonyymi
Sivusta, itsekin aloin epäilemään, olenko hidas hämäläinen, vaikken ole tietääkseni? Yksi nainen kosketti kehoani sillai, et tajusin vasta myöhemmin, että siinä oli jotain poikkeuksellista hyvällä tavalla? Olin hämmentynyt ja ihmeissäni, enkä osannut reagoida siihen juuri ollenkaan.
Jälkeenpäin halusin uskoa hänen hyvään tarkoitukseen, samalla epäilin, että se kaikki kokemani oli unta vain? Ehkä ensikerta toden sanoo tai sitten ei? Annan mahdollisuuden sille toivolle, joka siitä heräsi mieleeni. Wau! Mikä tunne herää hetkeksi mieleen. Kiitos kokemastani!
Toivolle ankeuden keskellä on parempi antaa enemmän tilaa ja on siksi vähän vahvemmin mielessä kuin epäily uskoa, ettei mitään sellaista oikeasti tapahtunut? Leikittelen mielessäni asialla, että olen hänelle merkityksellinen ja sellainen vahvistaa henkistä minääni.
Hän on enkelini ja hyvän mielen lähettiläs, arvokas ja jää siksi mieleeni muistona hyvästä kokemastani, hyvällä tavalla vaalin tätä kokemaani seuraavaan kohtaamiseen. Lämmittää mieltä ja antaa toivoa paremmasta tulevaan. Hän on hyvä ihminen, joita kaipaan elämääni 😘🫣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, itsekin aloin epäilemään, olenko hidas hämäläinen, vaikken ole tietääkseni? Yksi nainen kosketti kehoani sillai, et tajusin vasta myöhemmin, että siinä oli jotain poikkeuksellista hyvällä tavalla? Olin hämmentynyt ja ihmeissäni, enkä osannut reagoida siihen juuri ollenkaan.
Jälkeenpäin halusin uskoa hänen hyvään tarkoitukseen, samalla epäilin, että se kaikki kokemani oli unta vain? Ehkä ensikerta toden sanoo tai sitten ei? Annan mahdollisuuden sille toivolle, joka siitä heräsi mieleeni. Wau! Mikä tunne herää hetkeksi mieleen. Kiitos kokemastani!
Toivolle ankeuden keskellä on parempi antaa enemmän tilaa ja on siksi vähän vahvemmin mielessä kuin epäily uskoa, ettei mitään sellaista oikeasti tapahtunut? Leikittelen mielessäni asialla, että olen hänelle merkityksellinen ja sellainen vahvistaa henkistä minääni.
Hän on enkelini ja hyvän mielen lähettiläs, arvokas ja jää siksi mieleeni muistona hyvästä kokemastani, hyvällä tavalla vaalin tätä kokemaani seuraavaan kohtaamiseen. Lämmittää mieltä ja antaa toivoa paremmasta tulevaan. Hän on hyvä ihminen, joita kaipaan elämääni 😘🫣Hän ei ole ollenkaan hidas vaan poikkeuksellisen nopea. Jopa nopeampi kuin minä. Kosketin sinua ihan oikeasti, se oli totta. Ja tarkoitin sillä enemmän. Hänkin on minulle merkityksellinen, tärkeä ja hyvä ihminen. ❤️ Seuraavaan kohtaamiseen😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole ollenkaan hidas vaan poikkeuksellisen nopea. Jopa nopeampi kuin minä. Kosketin sinua ihan oikeasti, se oli totta. Ja tarkoitin sillä enemmän. Hänkin on minulle merkityksellinen, tärkeä ja hyvä ihminen. ❤️ Seuraavaan kohtaamiseen😘
Milloin tämä teidän kohtaaminen tapahtui, utelias? Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen. Enemmän epäilen kaikkia aistimuksia, joita koen hyvällä tavalla. Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen, jos tuntisimme samoin toisistamme <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole ollenkaan hidas vaan poikkeuksellisen nopea. Jopa nopeampi kuin minä. Kosketin sinua ihan oikeasti, se oli totta. Ja tarkoitin sillä enemmän. Hänkin on minulle merkityksellinen, tärkeä ja hyvä ihminen. ❤️ Seuraavaan kohtaamiseen😘
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä teidän kohtaaminen tapahtui, utelias? Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen. Enemmän epäilen kaikkia aistimuksia, joita koen hyvällä tavalla. Hän olisi kaiken rakkauteni arvoinen, jos tuntisimme samoin toisistamme <3
Kolmisen viikkoa sitten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kolmisen viikkoa sitten
Ei osunut tälläkään kertaan minulle tää, eletään silti toivossa, josko kaikki paremmaksi vielä muuttuu 🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei osunut tälläkään kertaan minulle tää, eletään silti toivossa, josko kaikki paremmaksi vielä muuttuu 🫣
Mä näin tänään miehen upean 🫦
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaPisteet sinulle siitä? Minulla on vain hän, yksi nainen mielessä sillai. Nätit naiset toki tuo aina hyvää mieltä muulla tavoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaMissä näit upean miehen?
- Anonyymi
Only you can make all this World seem right, only you can make a darkness bright
- Anonyymi
Ooot tykätyin.
- Anonyymi
Eikö gubbe ole taaskaan nukkunut
- Anonyymi
Tykkään sinusta myös todella pajon ihanuus M nainen, lentosuukkoja sinulle
- Anonyymi
Minäkin sinusta ihanuus M mies. Pusuja 😘 joka paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iiuh hyiii 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän on kyllä sovittava tapaaminen, eikö😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän on kyllä sovittava tapaaminen, eikö😘
No niin on sovittava 🤍🩷sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin on sovittava 🤍🩷sivusta
Joo joo, nähdään söpö!😘
- Anonyymi
Kuljeksin ympäriinsä hymynkare kasvoillani ajatellen Sinua.
- Anonyymi
😪♥️♥️💔
- Anonyymi
Enpä oikein tiedä kun olet joka kerta pelleilly kun ollaan oltu yhteydessä en jaksa enään menen eteen päin
- Anonyymi
Eve tykkään sinusta, edelleen olet aivan ihastuttavan oloinen nainen kun satuin taas pitkästä aikaa sinut näkemään.
- Anonyymi
Kyllä hän varmasti luulee sinun olevan kaipaamansa henkilö 😉
- Anonyymi
Älä gubbe vaan meidän konepajalle änkee
- Anonyymi
😊😊😊👍
- Anonyymi
👍💥
- Anonyymi
Ajatus menneestä saa minut iloiseksi. Tykkäsit minusta. Nyt olet varmasti mennyt jo eteenpäin, mutta muistosi on kultainen.
- Anonyymi
Gilded age eh palstagubbe kuten sun nuoruuskin ?
- AnonyymiUUSI
Niin saa minutkin. Tykkään edelleen. Ei se ole miksikään muuttunut.
- Anonyymi
Kiva tietää että on yksi ihminen joka tykkää minusta. Itse en tykkää itsestäni.
- Anonyymi
Sama täällä 😂
- Anonyymi
Tykkäätkö vielä?
- Anonyymi
J nainen mielessäni.
Mieheltä - Anonyymi
Mäkin tykkään nainen susta paljon❤️💋
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223