Onko hassua ajatella näin?
Tuntuu, että meidät on tarkoitettu toisillemme
69
758
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä enemmän koetaan selittämätöntä yhteyttä, sen todennäköisempää se on.
- Anonyymi
Jotain tässä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tässä on.
Näitä on kiva lukea ja uskoa, että itsekin tällaisen kohtaan vielä? Eikä ole hassua vaan totta toisille 🙃
- Anonyymi
Samat fiilikset Salomonilla☄️🐟❤️
- Anonyymi
Vai oliko se Eemeli
- Anonyymi
Mauri on syypääää
- Anonyymi
On hassua ajatella niin, mutta ihastunut mieli onkin hassu. :)
- Anonyymi
Ollaan aika sakeita🙄😍
- Anonyymi
On todella hassua ajatella. Minä en ole ajatellut kenestäkään noin kahteenkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Ei oo
Olen huomannut niin lyhyessä ajassa et mies oli todellakin tarkoitettu vähintään käyväisemään mun elämäs.
Nyt kun ei oo varmuutta kestosta ..
On ollu kiva et ainaki kävi tuomassa rakkauttakin mukanaan minullekin vähän ...❤️- Anonyymi
Kuinkahan monta sataa vastaavaa kivaa ns pikku prognoosia olet mies kirjoitellut itsestäsi?
- Anonyymi
Mitä luultavammin on en usko että ketään on tarkoitettu kenellekään joku vaan sopii paremmin yhteen jonkun toisen kanssa kuin joku toinen siinä kohti taas jos pitäisi olla jotain muuta kuin mitä itse on ni on ehkä syytä harkita tai vähintäänkin miettiä että miksi toinen silti haluaa olla yhdessä vaikka vaatii että pitäisi muuttua joksikin muuksi kuin mitä on
- Anonyymi
Minä en usko ollenkaan juttuihin, että olisi muka tarkoitettu jollekin tietylle henkilölle. Sattuman kauppaa se on. Minua ei kiinnosta tutustua keneenkään. Yksin oleminen on kaikkein parasta elämässä. Tämän olisin voinut sanoa jo yli kymmenen vuotta sitten! Kamalan virheen teitte, kun hyväksyitte projektin aloituksen!
- Anonyymi
Kyllä mielestäni voi sanoa niin. Mitä paremmin sopii toisilleen, sitä enemmän voi sanoa; tarkoitettu toisilleen; paljon enemmän kuin sopimattomien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mielestäni voi sanoa niin. Mitä paremmin sopii toisilleen, sitä enemmän voi sanoa; tarkoitettu toisilleen; paljon enemmän kuin sopimattomien kanssa.
Ok.
- Anonyymi
Kyl meidät on tarkoitettu toisillemme. Ollaanhan kaksoisliekkipari ❤️🔥
- Anonyymi
Auts! Mitähän siitäkin tulee...🙏🩷⚓ tarkoitettu yhdelle miehelle
- Anonyymi
Mä uskon tähän mies ei varmaa mut saan haaveilla rikon kyllä itseni näin
- Anonyymi
En koe olevani kaksoisliekkipari kenenkään kanssa! Ihan hölmöä luulla olevansa kaksoisliekkipari jonkun kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon tähän mies ei varmaa mut saan haaveilla rikon kyllä itseni näin
No sepä oli yksin jaaritteleva palstasetä yllättävä käänne se
- Anonyymi
Ei se ole hassua. Kaikella on tarkoitus ja merkitys. Meillä on täällä yhdessä paljon tehtävää. Kerro kun olet valmis, niin aloitetaan.
- Anonyymi
Mä oon jo valmis❤️
- Anonyymi
Täytyy myöntää että olen tällä hetkellä aika uupunut. Osittain johtuu tästä meidän epäselväksi jääneestä jutusta. Olin jo antamassa periksi. Meidän suhteen. Tosin jos jää odottamaan oikein sopivaa hetkeä sitä ei ehkä tulekaan. Joo jos haluat tavata niin voit soittaa. Tai laittaa viestiä. Tai kirjoittaa kirjeen. Ihan miten vaan. Mutta tämä ikuinen odottelu rassaa hermoja, joten ole kiltti äläkä pidä minua jännityksessä, vaan kiirehdi rakas! Olet arvokas minulle. Ja haluan katsoa mihin kaikkeen tämä voi johtaa! Muista pitää huolta itsestäsi! 🙏🩷⚓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon jo valmis❤️
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myöntää että olen tällä hetkellä aika uupunut. Osittain johtuu tästä meidän epäselväksi jääneestä jutusta. Olin jo antamassa periksi. Meidän suhteen. Tosin jos jää odottamaan oikein sopivaa hetkeä sitä ei ehkä tulekaan. Joo jos haluat tavata niin voit soittaa. Tai laittaa viestiä. Tai kirjoittaa kirjeen. Ihan miten vaan. Mutta tämä ikuinen odottelu rassaa hermoja, joten ole kiltti äläkä pidä minua jännityksessä, vaan kiirehdi rakas! Olet arvokas minulle. Ja haluan katsoa mihin kaikkeen tämä voi johtaa! Muista pitää huolta itsestäsi! 🙏🩷⚓
Ok. Huomenna alkaa
- Anonyymi
Milloin kosit?
- Anonyymi
Samaa mä voisin kysyä häneltä ❤️💍
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Ollaan kuin bat ja ryyd ❤️
- Anonyymi
Se on ihan mahdollista jotta tähdet ovat suotuisia mikäli niin on universimissa päätetty
- Anonyymi
luulen kanssa.. eräälle joka on kovin kaukana..
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Maailmankaikkeus odottaa meidän yhdistyvän. Siinä samassa hetkessä tapahtuu jotain merkityksellistä, ehkä putiini kompastuu banaaninkuoreen ja kolauttaa päänsä 🤔
- Anonyymi
Sit meidän pitäisi olla enemmän tekemisissä. Maailma on paha. :)
- Anonyymi
Ei. Tiedän sen että on tarkoitettu. Nainen vain kieltää sen.
- Anonyymi
Mitä henmettiåå luin?
- Anonyymi
Ei todellakaan ole sä olet narsisti kiusaaja j nainen olet sairas mutta meidän juttu oli tässä enää en ota yhteyttä tuli selväksi että olet sairas ei ole edes ikävä en tunne sääliä en mitään sinua kohtaan enään et tajunnut muuttaa käyttäytymistäsi no eipä ole minun ongelma enään lokakuusta lähtien olen vauvan kanssa
- Anonyymi
Eli yksinhuoltajadädinä jatkat palstasetä eteenpäin vauvan kanssa? Joskus näitä sekavia novelleja kannattaa edes yrittää lukea ajatuksella
- Anonyymi
On se vähän hassua, mutta kun sydän sanoo niin.
- Anonyymi
Ei ole hassua ajatella niin. On hassua tuntea näin. Kun vaan joku korkeampi voima ois antanut enemmän aikaa. Asioita/tunteita ei voi hoputtaa. Me oltais tarvittu kaikki aika tutstumiseen, eikä sekään ois riittänyt.
- Anonyymi
Voihan se ollakin niin, että jostakin kumman syystä on tarkoitettu
- Anonyymi
Älä yritä toisen miestä viedä
- Anonyymi
Tässä palstasedän aloituksessasi tämä vientiyritys tulee esiin tanttara sarvinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä palstasedän aloituksessasi tämä vientiyritys tulee esiin tanttara sarvinen?
Tämä ed höperö rieväkylän rivistöistä myöskin on jatkanut proosaansa jo ennen lock downia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhelun puhelua, ei tekstarin tekstaria, sähköpostin sähköpostia tms vaan ulkopuolisen vanhan piian kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhelun puhelua, ei tekstarin tekstaria, sähköpostin sähköpostia tms vaan ulkopuolisen vanhan piian kokemus.
Go maailmaa ymmärtävien maailmanymmärtäjien keskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Go maailmaa ymmärtävien maailmanymmärtäjien keskus
Näköjään yksi katkera plösö riittää pyörittämään aikansa isoakin rinkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään yksi katkera plösö riittää pyörittämään aikansa isoakin rinkiä
Ja muuten webitebi nyt ei ole kyse siitä paikasta, missä opetetaan ihmisen psykologiaa n puolitoista oparia pakollisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuten webitebi nyt ei ole kyse siitä paikasta, missä opetetaan ihmisen psykologiaa n puolitoista oparia pakollisena
Mutta ei siinä - näinkin iso kehys olisi jo itsessään sanoisinko kunnianhimoinen pyrkimys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei siinä - näinkin iso kehys olisi jo itsessään sanoisinko kunnianhimoinen pyrkimys
Irtopisteet sieltä mistä lähtee- menetelmällä
- Anonyymi
Ite oot hassu😂
- Anonyymi
Siltä se tuntui, kun näin hänet ensimmäistä kertaa - tajusin, että tunne oli yksipuolinen. Nyt yritän olla ajattelematta häntä… ja unohtaa..
- Anonyymi
Ensimmäistä kertaa? Ei kai kukaan vielä siinä vaiheessa pysty sanomaan mitään tunteellista toiselle osapuolelle. Siltä se tuntui, joo. Tuskin sentään unohdat.
- Anonyymi
Onko tämä miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Anna mun kaikki taas kestää, aidon rakkaustarinan tinkaaja. Palstasetä se on. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun kaikki taas kestää, aidon rakkaustarinan tinkaaja. Palstasetä se on. Tee
Ja oliko tämä kommentti jokin virka-asia? Webitepi
- Anonyymi
Minun mielestä ketään ei ole tarkoitettu kenellekkään. Jos alkaa ajattelemaan niin, niin pidät toista itsestäänselvyytenä. Voit muka kohdella toista huonosti ja silti hän jäisi, koska hän on tarkoitettu sinulle. Ei se niin voi olla. Jos et vaali toisen tunteita vaan mietit vain itseäsi, niin kyllä se loppuu. Jotkut tosin käyttävät ihmisiä omiin tarpeisiinsa, mutta se onkin aivan toinen asia. Siinä voi joutua itsekin käytetyksi lopulta.
- Anonyymi
Vain idiootti kuvitteee asian olevannoin!
- Anonyymi
Jatka vain tunteiden tulvahtelua tässä palstaäijän aloituksessa, se hiilaa sinut kuntoon
- Anonyymi
Minulle on vuoden sisään tapahtunut outoja asioita. helmi-maaliskuussa 2024 koin vahvan kuvan, en ole ennen kokenut mitään vastaavaa. Ensin tunsin että ihan kuin olisin irtaantunut kehostani, sitten selästäni alkoi nousta siivet. Viereeni tuli enkeli joka antoi näyn, siinä oli ensin käärme jonka kieli oli vain osittain ulkona, sitten vieressä masentunut musta pantteri ja lopulta olin alttarilla. Suomalainen mies. en kerro enempää, en ole häntä nähnyt. Sain myös viestin: LUOTA.
Toisessa näyssä kuorsaava mies on kanssani, hänellä on jotain ongelmia mutta hyvä mies, vähän kiivas.- Anonyymi
Et tyynyä poskea vasten kuitenkaan painanut, palstasetä? Sittenhän uni oli ihan legit tjsp
- Anonyymi
nyt on jo huhtikuu, pääasiassa tuntuu rahaa ja ei puutetta. Se on lähellä, ja tämä alkaa ohitse. Katsotaan mitä tuleva tuo.
- Anonyymi
Korvauksia odotellessa. Rakkautta vasta sitten kun oikeasti joku osoittaa että ei ajattele pelkästään munallansa ja olisi ehkä hyvä että tuleva puolisonikin olisi kokenut elämässään jonkilaisen pohjakosketuksen jossakin kohtaa koska ymmärrys tietyistä asioista ja traumoista olisi mahdollisesti olemassa-sivustajoku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvauksia odotellessa. Rakkautta vasta sitten kun oikeasti joku osoittaa että ei ajattele pelkästään munallansa ja olisi ehkä hyvä että tuleva puolisonikin olisi kokenut elämässään jonkilaisen pohjakosketuksen jossakin kohtaa koska ymmärrys tietyistä asioista ja traumoista olisi mahdollisesti olemassa-sivustajoku
Ok:)
- Anonyymi
Hassu🤭
😂kikattaa kakkiainen- Anonyymi
Heh heh😄
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
En tiedä uskonko siihen, että jotkut olis tarkoitettu toisilleen, mutta me voitais olla hyvät yhdessä. ❤️
- Anonyymi
On hassua ellet kerro hänelle itselleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216