Tuntuu, että meidät on tarkoitettu toisillemme

Anonyymi-ap

Onko hassua ajatella näin?

69

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä enemmän koetaan selittämätöntä yhteyttä, sen todennäköisempää se on.

• Anonyymi

Jotain tässä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tässä on.

Näitä on kiva lukea ja uskoa, että itsekin tällaisen kohtaan vielä? Eikä ole hassua vaan totta toisille 🙃

• Anonyymi

Samat fiilikset Salomonilla☄️🐟❤️

• Anonyymi

Vai oliko se Eemeli

• Anonyymi

Mauri on syypääää

• Anonyymi

On hassua ajatella niin, mutta ihastunut mieli onkin hassu. :)

• Anonyymi

Ollaan aika sakeita🙄😍

• Anonyymi

On todella hassua ajatella. Minä en ole ajatellut kenestäkään noin kahteenkymmeneen vuoteen!

• Anonyymi

Ei oo
      Olen huomannut niin lyhyessä ajassa et mies oli todellakin tarkoitettu vähintään käyväisemään mun elämäs.
      Nyt kun ei oo varmuutta kestosta ..
      On ollu kiva et ainaki kävi tuomassa rakkauttakin mukanaan minullekin vähän ...❤️

• Anonyymi

Kuinkahan monta sataa vastaavaa kivaa ns pikku prognoosia olet mies kirjoitellut itsestäsi?

• Anonyymi

Mitä luultavammin on en usko että ketään on tarkoitettu kenellekään joku vaan sopii paremmin yhteen jonkun toisen kanssa kuin joku toinen siinä kohti taas jos pitäisi olla jotain muuta kuin mitä itse on ni on ehkä syytä harkita tai vähintäänkin miettiä että miksi toinen silti haluaa olla yhdessä vaikka vaatii että pitäisi muuttua joksikin muuksi kuin mitä on

• Anonyymi

Minä en usko ollenkaan juttuihin, että olisi muka tarkoitettu jollekin tietylle henkilölle. Sattuman kauppaa se on. Minua ei kiinnosta tutustua keneenkään. Yksin oleminen on kaikkein parasta elämässä. Tämän olisin voinut sanoa jo yli kymmenen vuotta sitten! Kamalan virheen teitte, kun hyväksyitte projektin aloituksen!

• Anonyymi

Kyllä mielestäni voi sanoa niin. Mitä paremmin sopii toisilleen, sitä enemmän voi sanoa; tarkoitettu toisilleen; paljon enemmän kuin sopimattomien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mielestäni voi sanoa niin. Mitä paremmin sopii toisilleen, sitä enemmän voi sanoa; tarkoitettu toisilleen; paljon enemmän kuin sopimattomien kanssa.

Ok.

• Anonyymi

Kyl meidät on tarkoitettu toisillemme. Ollaanhan kaksoisliekkipari ❤️🔥

• Anonyymi

Auts! Mitähän siitäkin tulee...🙏🩷⚓ tarkoitettu yhdelle miehelle

• Anonyymi

Mä uskon tähän mies ei varmaa mut saan haaveilla rikon kyllä itseni näin

• Anonyymi

En koe olevani kaksoisliekkipari kenenkään kanssa! Ihan hölmöä luulla olevansa kaksoisliekkipari jonkun kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä uskon tähän mies ei varmaa mut saan haaveilla rikon kyllä itseni näin

No sepä oli yksin jaaritteleva palstasetä yllättävä käänne se

• Anonyymi

Ei se ole hassua. Kaikella on tarkoitus ja merkitys. Meillä on täällä yhdessä paljon tehtävää. Kerro kun olet valmis, niin aloitetaan.

• Anonyymi

Mä oon jo valmis❤️

• Anonyymi

Täytyy myöntää että olen tällä hetkellä aika uupunut. Osittain johtuu tästä meidän epäselväksi jääneestä jutusta. Olin jo antamassa periksi. Meidän suhteen. Tosin jos jää odottamaan oikein sopivaa hetkeä sitä ei ehkä tulekaan. Joo jos haluat tavata niin voit soittaa. Tai laittaa viestiä. Tai kirjoittaa kirjeen. Ihan miten vaan. Mutta tämä ikuinen odottelu rassaa hermoja, joten ole kiltti äläkä pidä minua jännityksessä, vaan kiirehdi rakas! Olet arvokas minulle. Ja haluan katsoa mihin kaikkeen tämä voi johtaa! Muista pitää huolta itsestäsi! 🙏🩷⚓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon jo valmis❤️

Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy myöntää että olen tällä hetkellä aika uupunut. Osittain johtuu tästä meidän epäselväksi jääneestä jutusta. Olin jo antamassa periksi. Meidän suhteen. Tosin jos jää odottamaan oikein sopivaa hetkeä sitä ei ehkä tulekaan. Joo jos haluat tavata niin voit soittaa. Tai laittaa viestiä. Tai kirjoittaa kirjeen. Ihan miten vaan. Mutta tämä ikuinen odottelu rassaa hermoja, joten ole kiltti äläkä pidä minua jännityksessä, vaan kiirehdi rakas! Olet arvokas minulle. Ja haluan katsoa mihin kaikkeen tämä voi johtaa! Muista pitää huolta itsestäsi! 🙏🩷⚓

Ok. Huomenna alkaa

• Anonyymi

Milloin kosit?

• Anonyymi

Samaa mä voisin kysyä häneltä ❤️💍

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Ollaan kuin bat ja ryyd ❤️

• Anonyymi

Se on ihan mahdollista jotta tähdet ovat suotuisia mikäli niin on universimissa päätetty

• Anonyymi

luulen kanssa.. eräälle joka on kovin kaukana..

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Maailmankaikkeus odottaa meidän yhdistyvän. Siinä samassa hetkessä tapahtuu jotain merkityksellistä, ehkä putiini kompastuu banaaninkuoreen ja kolauttaa päänsä 🤔

• Anonyymi

Sit meidän pitäisi olla enemmän tekemisissä. Maailma on paha. :)

• Anonyymi

Ei. Tiedän sen että on tarkoitettu. Nainen vain kieltää sen.

• Anonyymi

Mitä henmettiåå luin?

• Anonyymi

Ei todellakaan ole sä olet narsisti kiusaaja j nainen olet sairas mutta meidän juttu oli tässä enää en ota yhteyttä tuli selväksi että olet sairas ei ole edes ikävä en tunne sääliä en mitään sinua kohtaan enään et tajunnut muuttaa käyttäytymistäsi no eipä ole minun ongelma enään lokakuusta lähtien olen vauvan kanssa

• Anonyymi

Eli yksinhuoltajadädinä jatkat palstasetä eteenpäin vauvan kanssa? Joskus näitä sekavia novelleja kannattaa edes yrittää lukea ajatuksella

• Anonyymi

On se vähän hassua, mutta kun sydän sanoo niin.

• Anonyymi

Ei ole hassua ajatella niin. On hassua tuntea näin. Kun vaan joku korkeampi voima ois antanut enemmän aikaa. Asioita/tunteita ei voi hoputtaa. Me oltais tarvittu kaikki aika tutstumiseen, eikä sekään ois riittänyt.

• Anonyymi

Voihan se ollakin niin, että jostakin kumman syystä on tarkoitettu

• Anonyymi

Älä yritä toisen miestä viedä

• Anonyymi

Tässä palstasedän aloituksessasi tämä vientiyritys tulee esiin tanttara sarvinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä palstasedän aloituksessasi tämä vientiyritys tulee esiin tanttara sarvinen?

Tämä ed höperö rieväkylän rivistöistä myöskin on jatkanut proosaansa jo ennen lock downia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhelun puhelua, ei tekstarin tekstaria, sähköpostin sähköpostia tms vaan ulkopuolisen vanhan piian kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhelun puhelua, ei tekstarin tekstaria, sähköpostin sähköpostia tms vaan ulkopuolisen vanhan piian kokemus.

Go maailmaa ymmärtävien maailmanymmärtäjien keskus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Go maailmaa ymmärtävien maailmanymmärtäjien keskus

Näköjään yksi katkera plösö riittää pyörittämään aikansa isoakin rinkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään yksi katkera plösö riittää pyörittämään aikansa isoakin rinkiä

Ja muuten webitebi nyt ei ole kyse siitä paikasta, missä opetetaan ihmisen psykologiaa n puolitoista oparia pakollisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuten webitebi nyt ei ole kyse siitä paikasta, missä opetetaan ihmisen psykologiaa n puolitoista oparia pakollisena

Mutta ei siinä - näinkin iso kehys olisi jo itsessään sanoisinko kunnianhimoinen pyrkimys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei siinä - näinkin iso kehys olisi jo itsessään sanoisinko kunnianhimoinen pyrkimys

Irtopisteet sieltä mistä lähtee- menetelmällä

• Anonyymi

Ite oot hassu😂

• Anonyymi

Siltä se tuntui, kun näin hänet ensimmäistä kertaa - tajusin, että tunne oli yksipuolinen. Nyt yritän olla ajattelematta häntä… ja unohtaa..

• Anonyymi

Ensimmäistä kertaa? Ei kai kukaan vielä siinä vaiheessa pysty sanomaan mitään tunteellista toiselle osapuolelle. Siltä se tuntui, joo. Tuskin sentään unohdat.

• Anonyymi

Onko tämä miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Anna mun kaikki taas kestää, aidon rakkaustarinan tinkaaja. Palstasetä se on. Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mun kaikki taas kestää, aidon rakkaustarinan tinkaaja. Palstasetä se on. Tee

Ja oliko tämä kommentti jokin virka-asia? Webitepi

• Anonyymi

Minun mielestä ketään ei ole tarkoitettu kenellekkään. Jos alkaa ajattelemaan niin, niin pidät toista itsestäänselvyytenä. Voit muka kohdella toista huonosti ja silti hän jäisi, koska hän on tarkoitettu sinulle. Ei se niin voi olla. Jos et vaali toisen tunteita vaan mietit vain itseäsi, niin kyllä se loppuu. Jotkut tosin käyttävät ihmisiä omiin tarpeisiinsa, mutta se onkin aivan toinen asia. Siinä voi joutua itsekin käytetyksi lopulta.

• Anonyymi

Vain idiootti kuvitteee asian olevannoin!

• Anonyymi

Jatka vain tunteiden tulvahtelua tässä palstaäijän aloituksessa, se hiilaa sinut kuntoon

• Anonyymi

Minulle on vuoden sisään tapahtunut outoja asioita. helmi-maaliskuussa 2024 koin vahvan kuvan, en ole ennen kokenut mitään vastaavaa. Ensin tunsin että ihan kuin olisin irtaantunut kehostani, sitten selästäni alkoi nousta siivet. Viereeni tuli enkeli joka antoi näyn, siinä oli ensin käärme jonka kieli oli vain osittain ulkona, sitten vieressä masentunut musta pantteri ja lopulta olin alttarilla. Suomalainen mies. en kerro enempää, en ole häntä nähnyt. Sain myös viestin: LUOTA.

Toisessa näyssä kuorsaava mies on kanssani, hänellä on jotain ongelmia mutta hyvä mies, vähän kiivas.

• Anonyymi

Et tyynyä poskea vasten kuitenkaan painanut, palstasetä? Sittenhän uni oli ihan legit tjsp

• Anonyymi

nyt on jo huhtikuu, pääasiassa tuntuu rahaa ja ei puutetta. Se on lähellä, ja tämä alkaa ohitse. Katsotaan mitä tuleva tuo.

• Anonyymi

Korvauksia odotellessa. Rakkautta vasta sitten kun oikeasti joku osoittaa että ei ajattele pelkästään munallansa ja olisi ehkä hyvä että tuleva puolisonikin olisi kokenut elämässään jonkilaisen pohjakosketuksen jossakin kohtaa koska ymmärrys tietyistä asioista ja traumoista olisi mahdollisesti olemassa-sivustajoku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvauksia odotellessa. Rakkautta vasta sitten kun oikeasti joku osoittaa että ei ajattele pelkästään munallansa ja olisi ehkä hyvä että tuleva puolisonikin olisi kokenut elämässään jonkilaisen pohjakosketuksen jossakin kohtaa koska ymmärrys tietyistä asioista ja traumoista olisi mahdollisesti olemassa-sivustajoku

Ok:)

• Anonyymi

Hassu🤭

😂kikattaa kakkiainen

• Anonyymi

Heh heh😄

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

En tiedä uskonko siihen, että jotkut olis tarkoitettu toisilleen, mutta me voitais olla hyvät yhdessä. ❤️

• Anonyymi

On hassua ellet kerro hänelle itselleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2561
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2221
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      63
      1742
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1516
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1219
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1216
    Aihe