https://tappara.co/t/kohu-vaasan-sport-palkkasi-topi-ronnin/46754/10
Se jos vähän sormella kokeilee, ei minun mielestä ole vielä raiskaus. Korkeintaan jonkinlaista ahdistelua ja sen vastapuoli kokee epämiellyttävänä. Tuollakin törkeästi raiskaajaksi mollataan. Mutta en ole yllättynt kun kyse Jeesustelijoiden Klubi Tapparasta tai nyt pitäisi kyllä tämän kauden jälkeen sanoa töppärästä. Itsehän en tapauksesta tarkemmin tiedä mutta olen siinä käsityksessä/luulossa että mitään raiskausta ei ole tapahtunut.
T: WarAxe 89
Nyt on mies tuomittu väärin perustein?
8
377
Vastaukset
- Anonyymi
Tai jos olen väärässä että ei saa yhtään sormella koitella ilman lupaa niin sitten mulla varmaan on moraalista vielä paljon opittavaa. Mutta en usko että tulen enää koskaan mitään tapoja ja moraalia oppimaan kun olen jo näin vanha. Mutta onko sillä enää mitään väliä kun olen muutenkin menettänyt uskoni ihmisiin ja elämään totaalisesti.
T: WarAxe89
T: WarAxe - Anonyymi
No olen mitä olen mutta mulla on oikeus olla olemassa siinä missä kaikilla muillakin.
T: WarAxe89- Anonyymi
Ja varmaan kiviäkin kiinnostaa mikä olen miehiäni...
- Anonyymi
Saipassa Jukureissa ja Sapkossa on liikaa raiskaajia ja kiusaajia joiden tulisi olla jo kiven sisällä
- Anonyymi
Homottelu on törkeää mutta raiskaus on oikein ja kiusatut tekee mitä haluaa vapaasti
- Anonyymi
SaPKolais ylimieliset kiusaajat tulee tappaa ja kiusatut ja tönityt tekee kelle tahansa naiselle mitä haluaa siis noilla STPS naisille
- Anonyymi
Joo itseä kiusattu rankasti ja naisetkin pitää pilkkanaan, voisin antaa tietyille naisille ansionsa mukaan...
- Anonyymi
Talvisalon jäähalli tulee polttaa tuusan nuuskaksi Janne Laineen muistona
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2306651Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1115023Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1564791"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste633274Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052893En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652329Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391880- 691874
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391724Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2161613