https://tappara.co/t/kohu-vaasan-sport-palkkasi-topi-ronnin/46754/10
Se jos vähän sormella kokeilee, ei minun mielestä ole vielä raiskaus. Korkeintaan jonkinlaista ahdistelua ja sen vastapuoli kokee epämiellyttävänä. Tuollakin törkeästi raiskaajaksi mollataan. Mutta en ole yllättynt kun kyse Jeesustelijoiden Klubi Tapparasta tai nyt pitäisi kyllä tämän kauden jälkeen sanoa töppärästä. Itsehän en tapauksesta tarkemmin tiedä mutta olen siinä käsityksessä/luulossa että mitään raiskausta ei ole tapahtunut.
T: WarAxe 89
Nyt on mies tuomittu väärin perustein?
8
489
Vastaukset
- Anonyymi
Tai jos olen väärässä että ei saa yhtään sormella koitella ilman lupaa niin sitten mulla varmaan on moraalista vielä paljon opittavaa. Mutta en usko että tulen enää koskaan mitään tapoja ja moraalia oppimaan kun olen jo näin vanha. Mutta onko sillä enää mitään väliä kun olen muutenkin menettänyt uskoni ihmisiin ja elämään totaalisesti.
T: WarAxe89
T: WarAxe - Anonyymi
No olen mitä olen mutta mulla on oikeus olla olemassa siinä missä kaikilla muillakin.
T: WarAxe89- Anonyymi
Ja varmaan kiviäkin kiinnostaa mikä olen miehiäni...
- Anonyymi
Saipassa Jukureissa ja Sapkossa on liikaa raiskaajia ja kiusaajia joiden tulisi olla jo kiven sisällä
- Anonyymi
Homottelu on törkeää mutta raiskaus on oikein ja kiusatut tekee mitä haluaa vapaasti
- Anonyymi
SaPKolais ylimieliset kiusaajat tulee tappaa ja kiusatut ja tönityt tekee kelle tahansa naiselle mitä haluaa siis noilla STPS naisille
- Anonyymi
Joo itseä kiusattu rankasti ja naisetkin pitää pilkkanaan, voisin antaa tietyille naisille ansionsa mukaan...
- Anonyymi
Talvisalon jäähalli tulee polttaa tuusan nuuskaksi Janne Laineen muistona
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701