Enkä muita halua🐟😔❤️❤️❤️❤️❤️
Rakastan vain sinua
8
274
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin rakastan vain sua enkä halua muita. Anteeks jos oon välillä mustis susta❤️
- Anonyymi
Senkun rakastat minä en tuollaista ääliö j naista halua olet niin sairas päästäsi valehtelet kieroilet luulet että sillä saat minut et todellakaan ja se on nyt muutenkin myöhästä meille tulee nykyisen muijan kanssa lapsi niin onneks en enään pääse sinua katsomaan vaikka kuinka haluisit
- Anonyymi
J nainen on minun sydämessäni ❤️
Mieheltä- Anonyymi
Joo, uskotaan jo.
J ❤️ M
Sivusta - Anonyymi
Ongenkoukku se on sydämeen tarrannut täälläkin.. eikä irti lähde.
- Anonyymi
Niin minäkin rakastan sinua ja vain sinua en halua ketään muuta sydän sanoo olet se oikea... ❤️
- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
sen voi joskus tuntea pienistä nyansseista joskus tahallisista eleistä.
https://www.youtube.com/watch?v=TcmeJWmNBes
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1823699- 2323140
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792096Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va821753Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391497- 481178
- 1281130
- 991071
- 591044
- 121042