En pysty elämään ilman sinua mies.
Olen vieläkin täällä
20
457
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida sitten olla vaihtoehtoja kuin ottaa yhteyttä tai kitua.
- Anonyymi
Eipä tämä tekoreipas ja piiloaggressiivinen palstaäijän patistelu taida johtaa tuloksiin.
- Anonyymi
Viesti siitä ei ole mitenkään yksiselitteinen😆
En mäkään mutta ei mulle. - Anonyymi
Tai tiedän että oli mulle, mutta en ole varma kuinka hullu olen. Ehkä takaisin nukkumaan nyt.
- Anonyymi
Ei voi olla totta?
- Anonyymi
Heräsin vitu naamalla
- Anonyymi
Eikä sinua enää itkettänyt mikään?
- Anonyymi
Pystyisin, mutta en haluaisi. Sivusta.
- Anonyymi
Miksi et sitten laita viestiä? Mies sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten laita viestiä? Mies sivusta.
Tällä hetkellä varmaan suurin syy on, että jos hän ei vastaisi, niin pitäisi valita olla näkemättä häntä sen jälkeen. En ole siihen valmis ainakaan vielä. Ei ole numeroakaan kyllä, mutta näppäränä naisena sen viestin kyllä saisin jotenkin perille.
- Anonyymi
Vähän kieli poskella kirjoitettu teksti naisena esiintyvälle miehelle miehenä itse esiintyen. Surrealistista, mutta totta🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä varmaan suurin syy on, että jos hän ei vastaisi, niin pitäisi valita olla näkemättä häntä sen jälkeen. En ole siihen valmis ainakaan vielä. Ei ole numeroakaan kyllä, mutta näppäränä naisena sen viestin kyllä saisin jotenkin perille.
Eihän me nähdä nytkään juuri koskaan. Mies sivusta.
- Anonyymi
Näppärä nainen, nyt vaan toimintaa. Hölmö on mies, jos ei pidä naisen yhteydenotosta. Oli asia sitten, miten tahansa.
- Anonyymi
Elä vaan, päivä kerrallaan. Harrasta, kehity, nauti, löydä onni itsestäsi. Näytä, että sulla on oma elämä, jossa olisi hänellekin tilaa.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta olen jo löytänyt onnen itsestäni. mies sivusta
- Anonyymi
No mitä nyt sitten pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Oletko pitkäänkin sutinut naista esittävän äijän mielenliikkeiden mukaan? Pajeros tms lie pahasti jumissa sitten
- Anonyymi
Suuri sydän rinnassa
- Anonyymi
Kenellä?
- Anonyymi
Ei sinun tarvikaan elää ilman. Se on ollu sinun om valinta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862