Mitenkäs -99 mallin voyagerissa irtoaa vararengas? Ensin pitää pyörittää takakontissa olevaa muovi-mutteria vastapäivään kunnes naksahtaa, mutta entäs sitten? Ei nimittäin irronnut sieltä alhaaltapäin niinkuin olisi luullut. Oliskos kellään kokemusta asiasta?
Voyager vararengas
6
2227
Vastaukset
- Ukonturjake
"Varapyörä: Varapyörä on ripustettu vaijerilla tavaratilan alle auton alustaan kiinnitetyn vinnturin avulla.
1. Nosta tavaratilan mattoa takareunan keskeltä ja sovita pyöränmutteriavain vintturin käyttöpäähän.
2. Kierrä käyttöpäätä vasemmalle, kunnes varapyörä lepää maassa ja vaijeri on niin löysänä, että voit vetää varapyörän esiin. Nosta varapyörä sen jälkeen pystyyn ja pujota kannatin pyörän keskellä olevan reiän läpi."- irtikö
niinhän se on näyttää siellä olevan selostus asiasta. Itse luin vain tunkin kotelon selostuksen josta sai hieman erilaisen kuvan asiasta. No kuitenkin toiseen suuntaan eli vastapäivään pyöritettäessä tulee naksahdus ja myötäpäivään pyörii muutaman kierroksen ja sitten muovipultti juuttuu. En ole uskaltanut ihan täysillä vääntääkään sitä. Pyörä kyllä pysyy paikallaan vielä noilla kierroksilla.
- Anonyymi
Minulla sama ongelma. Kaverin ohjeen mukaan tein seuraavan toimenpiteen. Tee aluksi kuten ohjekirja neuvoo. Laske vaijeri noin 25cm alas ja jos rengas ei irtoa, väännä rengasta esim rautakangella tai muulla pitkällä vääntöraudalla. Rengas lähtee irti, kuuluu napsahdus. Laske rengas alas ja laita renkaan kiinnipito systeemin kahvaan vaijeri jonka poisenpään kiinnität puskuriin. Vaijerista vetämällä renkaan kiinnitys laite vapauttaa renkaan laskeutumaan alas
- Anonyymi
Aloittaja odottanut päivää vaille 20 vuotta tätä ohjetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja odottanut päivää vaille 20 vuotta tätä ohjetta.
Nythän hän saa taas autonsa liikenteeseen.
- Anonyymi
Vojaageri ruostui pois
katosi tykkänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560