Mitenkäs -99 mallin voyagerissa irtoaa vararengas? Ensin pitää pyörittää takakontissa olevaa muovi-mutteria vastapäivään kunnes naksahtaa, mutta entäs sitten? Ei nimittäin irronnut sieltä alhaaltapäin niinkuin olisi luullut. Oliskos kellään kokemusta asiasta?
Voyager vararengas
6
1745
Vastaukset
- Ukonturjake
"Varapyörä: Varapyörä on ripustettu vaijerilla tavaratilan alle auton alustaan kiinnitetyn vinnturin avulla.
1. Nosta tavaratilan mattoa takareunan keskeltä ja sovita pyöränmutteriavain vintturin käyttöpäähän.
2. Kierrä käyttöpäätä vasemmalle, kunnes varapyörä lepää maassa ja vaijeri on niin löysänä, että voit vetää varapyörän esiin. Nosta varapyörä sen jälkeen pystyyn ja pujota kannatin pyörän keskellä olevan reiän läpi."- irtikö
niinhän se on näyttää siellä olevan selostus asiasta. Itse luin vain tunkin kotelon selostuksen josta sai hieman erilaisen kuvan asiasta. No kuitenkin toiseen suuntaan eli vastapäivään pyöritettäessä tulee naksahdus ja myötäpäivään pyörii muutaman kierroksen ja sitten muovipultti juuttuu. En ole uskaltanut ihan täysillä vääntääkään sitä. Pyörä kyllä pysyy paikallaan vielä noilla kierroksilla.
- Anonyymi
Minulla sama ongelma. Kaverin ohjeen mukaan tein seuraavan toimenpiteen. Tee aluksi kuten ohjekirja neuvoo. Laske vaijeri noin 25cm alas ja jos rengas ei irtoa, väännä rengasta esim rautakangella tai muulla pitkällä vääntöraudalla. Rengas lähtee irti, kuuluu napsahdus. Laske rengas alas ja laita renkaan kiinnipito systeemin kahvaan vaijeri jonka poisenpään kiinnität puskuriin. Vaijerista vetämällä renkaan kiinnitys laite vapauttaa renkaan laskeutumaan alas
- Anonyymi
Aloittaja odottanut päivää vaille 20 vuotta tätä ohjetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja odottanut päivää vaille 20 vuotta tätä ohjetta.
Nythän hän saa taas autonsa liikenteeseen.
- Anonyymi
Vojaageri ruostui pois
katosi tykkänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787