Nyt vaalit käyty niin kepu pääsee pettämään äänestäjät niillä uusilla leikkauksilla pohteessa.....kauhulla odotellen!!!!
Keput pääsee pettämään
16
304
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkauksia tulossa,kepuenemmistöpäätöksillä. Näitte jo miten Soronen ja Ollila äänestivät myöskin Oulaskankaan mielenterveysyksikön lopetuksen puolesta). Jos tuo on lähipalvelujen puolustamista,niin mikä olisikaan sitten vastustamista?
Tutustu tarkemmin lukuihin. Ei ole keskustalla aluevaltuustossa määräenemmistö, joten demogratia toteutuu hyvinkin, jos muut äänestää huonoja päätöksiä vastaan.
- Anonyymi
Chinchillan kirjoitti:
Tutustu tarkemmin lukuihin. Ei ole keskustalla aluevaltuustossa määräenemmistö, joten demogratia toteutuu hyvinkin, jos muut äänestää huonoja päätöksiä vastaan.
Pohteen aluevaltuustossa on suurimpana puolueena Keskusta 30 paikkaa. Toisena SDP 12 paikkaa ja kolmantena Kokoomus
Anonyymi kirjoitti:
Pohteen aluevaltuustossa on suurimpana puolueena Keskusta 30 paikkaa. Toisena SDP 12 paikkaa ja kolmantena Kokoomus
Niin..? Muilla puolueilla on yhteensä enemmän paikkoja kuin keskustalla. Keskusta yksin ei siis voi päättää mistään asiasta. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
- Anonyymi
Kylmää kyytiä tulee pienille kunnille.....sen tekee kepu.
- Anonyymi
Rahoituksesta päättää PURRA ja pettäjä PERSUT.
Alueilla tehdään, mikä on mahdollista niillä pelimerkeillä, mitä hallitus jakaa.
Ei persujen rahapolitiikalla suomen taloutta ole laitettu kuntoon vaan otetaan velkaa. Sitä persutellaan mm sodalla ja velka kasvaa. Ihan oikein. Mites olisi jos samassa konkurssissa rahoitettaisiin SUOMALAISIA ihmisiä ja laitettaisiin alueiden talous kuntoon. Sen jälkeen kun asiat kunnossa, alettaisiin kehittämään. - Anonyymi
Uudet huijarit remmiin ja sama meno jatkuu.
- Anonyymi
Mikään raha minkä hallitus antaa ei riitä kepulaisten pohdepomojen hyväveliverkon solmuihin.
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- Anonyymi
Mitähän koiruuksia se soronen on teheny kun ei ennen vaaleja uskallettu julkistaa!!!kfpu taitaa kusettaa taaaas äänestäjä....
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sika räkii.
Mutta kepu pettää aina....ei turha lause ei!!! Ja niin käy nytki!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kepu pettää aina....ei turha lause ei!!! Ja niin käy nytki!!
Eduskuntavaaleissa pettää sinut vielä enemmän eli menestyy...
- Anonyymi
Sotesta päätti lopullisesti Marinin hallitus johon kuuluivat Keskusta, Sdp,Vihreät,Vasemmisto ja Rkp. Tuonhan nyt kaikki tietää ja muistaa. Kuhan nyt vaan laitoin
- Anonyymi
Niimpä eli suotta syyttää persuja...joutuvat vain toteuttaan viisikon pöljiä päätöksiä joiden tarkoituski oli ajaa palvelut pienistäkunnista pois.ja nyt kiinteistöjen arvo nollassa kiitos kepun!!!
- Anonyymi
Sotesta on nyt päättämässä Kokoomus, PS, KD ja RKP, eikä tuon yli päästä vasta kun korkeintaan seuraavissa vaaleissa. Oppositiossa olisi kyllä halua tehdä sotea erilailla mitä nyt tehdään, kannatushan muutokseen olisi 100%, siis jos hallituspuolueet lähtisivät mukaan, eivät lähde, joten turha syyttää edellistä hallitusta. Orpon hallitus suorittaa nyt, ei Marinin hallitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684