tulkita toisten ihmisten tunteita?
Onko sinulla vaikeuksia
40
466
Vastaukset
- Anonyymi
On..tulkitsin ihan päin helvettiä.
- Anonyymi
Kumpaan suuntaan päin helvettiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan suuntaan päin helvettiä?
Täällä kirjoittelen edelleen, eli....
- Anonyymi
Tietenkin on. En ole ajatustenlukija.
- Anonyymi
Näin ja halu uskoa hyvään tai pahaan ohjaa välillä liikaa, joten epävarma aina toisen tunteista? Siksi vaikea uskoa aistimuksiinkaan, epäileväinen ymmärtää aina väärin ne kuitenkin. Mieltä voi kohottaa välillä sillä, että tekee olettamuksia hyvään suuntaan, mutta aina tiedostaa sen, että olettamus ei perustu totuuteen, enemmänkin omaan mielikuvaan, jota haluaa ruokkia itsessä (mieliala).
- Anonyymi
En usko, että olisi.
- Anonyymi
Joskus ylitulkitsen. Mutta olen herkkävaistoinen.
- Anonyymi
Ei. Tiedän mitä ihminen tuntee ennenkuin hän edes itse tajuaa sitä. Paitsi jos puhutaan ihastumisesta en jotenkin ymmärrä miksi joku ihastuisi tai rakastuisi minuun se aina yllättää.
- Anonyymi
On. T. Mies
- Anonyymi
sama työ jutuissa ne on jotain ohjattua toiminta. olit yrittäjä tai et, eikä tunne moraalia, ei lakipykäliä tai mitään hyvää.
- Anonyymi
Joo ne pykälät kannattaa miettiä etukäteen, eikä yrittää sovittaa väkisin atmosfääriin. Hyvä oivallus palstaäijä
- Anonyymi
Palstasetä aloittanut taas höpötysmonologinsa.
- Anonyymi
Näin on, eikä nämä reppanat millään aio hyväksyä että muuta täällä ei sitten olekaan.
- Anonyymi
Toisaalta ei mutta suhtaudun niihin jotenkin narsistisuuden vastakohdalla.Ei sekään ole normaalia.
- Anonyymi
Ei ole vaikeuksia tulkita, mutta omat tunteet menee edelle.
T mies. - Anonyymi
Ei ollenkaan, sujuu liiankin hyvin- hyi yöks. No ei vaan, toimii myös toiseen suuntaan ns
- Anonyymi
Ja siellä se jälkikäteistallentaja taas pillastui laittoman leikekirjasensa kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä se jälkikäteistallentaja taas pillastui laittoman leikekirjasensa kans.
Mikä logiikka on alkaa haalia muiden tekstiä sen jälkeen kun on vetänyt herneen nenään jostain kommentista? Ps sullahan on ns ammattitason avustus siellä taustalla, etkö luota ”tepin” osaamiseen paisutella ja uhriutua puolesta kuin jeesus nasaretista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä logiikka on alkaa haalia muiden tekstiä sen jälkeen kun on vetänyt herneen nenään jostain kommentista? Ps sullahan on ns ammattitason avustus siellä taustalla, etkö luota ”tepin” osaamiseen paisutella ja uhriutua puolesta kuin jeesus nasaretista?
Sulla on muuten lähityöryhmäläinen tuli prseen alla jo
- Anonyymi
Tulkitsen mielentiloja ja tunteita sillä perusteella, miten ihminen reagoi johonkin sanomiseen tai tekemiseen. En etukäteen oleta hänellä olevan jotain tiettyä tunnetta, kun en tiedä, mitä hän on päivän aikana tehnyt tai kokenut.
Kaivattuni kohdalla ylireagoin helposti. Yllätykset ovat hankalia, erityisesti positiiviset. Ensimmäinen ajatus on huijaus tai juoni, jos hän on aiemmin esiintynyt torjuvasti tai ylimielisesti.- Anonyymi
Ylitulkintaa on paljon jos ihmistä ei tunne riittävästi.
- Anonyymi
Vaikuttaako siltä kokemusta on ja hyvä muisti.
- Anonyymi
Turha tulla selittämään mistään
- Anonyymi
Hänen tunteita välillä vähän vaikea tulkita tai sitten olen tulkinnut ihan oikein. Hän on välillä tai viimeaikoina ollut aika kovan ja välttelevän oloinen. Ensi katsomalta voisi ajatella, että on suuttunut, mutta kyllä mä nyt olen päätynyt siihen, että ei se sitä ole ollut.
- Anonyymi
Etäällä ei voi tulkita mitää asiaa miksikään
Pitäis olla oikeassa elämässä
Eikä ruutujen takana jos niitä
Tunteita on ja tarvii jakaa.
Etäjuttu kaatuu omaan mahdottomuuteensa aina
Ennenmin tai myöhemmin . - Anonyymi
Ei ole vaikeuksia. Kukaan ei halua kanssani mitään.
- Anonyymi
Pikemmin päin vastoin. Näin erityisherkkänä tarkkailijana olen usein liiankin herkästi kartalla toisten tuntemuksista, niistäkin joita he eivät haluaisi näyttää.
- Anonyymi
Ei tosiaankaan ole. Näen ja tunnen toisten tunteet, se on välillä aika raskasta.
- Anonyymi
Yleensä ei ole, mutta tässä verkossa en näe alkua enkä loppua. Joku kirousko tämä on. En haluaisi olla tällaista tilannetta lainkaan. Juttu menee niin, että se karkaa aina. Jos hän lähestyy, pakenen. Enkä edes halua mitään. Tämä on jokin itseviritetty tunneansa, joka minun pitää ratkaista niin pääsen vapaaksi.
- Anonyymi
Noin se juuri on, kuten kirjoitit viimeisessä lauseessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se juuri on, kuten kirjoitit viimeisessä lauseessa!
Mutta miksi, en tajua.
- Anonyymi
Ei ole vaan päinvastoin!
- Anonyymi
Ei sinänsä, mutta ajatustenlukija en ole.
- AnonyymiUUSI
Kysymyksesi on loputon jatkumo huomioida muita ihmisiä. Olen lopettanut sellaisten miettimisen.
Yrittää olla itse loukkaamatta muita ihmisiä on kevein tie harmoniseen elämään.
Kun alkaa tulkitsemaan sotkeutuu muiden ihmisten tunne-elämän ongelmiin ja pian huomaa olevansa nimikkeetön terapeutti vahvasti ja jatkuvasti tunteville ihmisille. - AnonyymiUUSI
Ei. Vältän kuitenkin kuvittelemasta liikaa.
- AnonyymiUUSI
Jatkan vielä, että parempi olisi kun jokainen kykenisi selkein elein ja sanoin kertomaan tunteensa toisilleen, ettei tarvitsisi arvailla.
- AnonyymiUUSI
Ei, mutta kun ei tiedä onko se hän, näkeehän sen nyt heti tietyt asiat.
Hyvää yötä, työpäivä - AnonyymiUUSI
Ei ole ☺️ Jopa ylitulkitsen toisten tunteita ja tunnen, jos puheet ja kehonkieli ovat ristiriitaisia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223