Onko sinulla vaikeuksia

Anonyymi-ap

tulkita toisten ihmisten tunteita?

40

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On..tulkitsin ihan päin helvettiä.

• Anonyymi

Kumpaan suuntaan päin helvettiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpaan suuntaan päin helvettiä?

Täällä kirjoittelen edelleen, eli....

• Anonyymi

Tietenkin on. En ole ajatustenlukija.

• Anonyymi

Näin ja halu uskoa hyvään tai pahaan ohjaa välillä liikaa, joten epävarma aina toisen tunteista? Siksi vaikea uskoa aistimuksiinkaan, epäileväinen ymmärtää aina väärin ne kuitenkin. Mieltä voi kohottaa välillä sillä, että tekee olettamuksia hyvään suuntaan, mutta aina tiedostaa sen, että olettamus ei perustu totuuteen, enemmänkin omaan mielikuvaan, jota haluaa ruokkia itsessä (mieliala).

• Anonyymi

En usko, että olisi.

• Anonyymi

Joskus ylitulkitsen. Mutta olen herkkävaistoinen.

• Anonyymi

Ei. Tiedän mitä ihminen tuntee ennenkuin hän edes itse tajuaa sitä. Paitsi jos puhutaan ihastumisesta en jotenkin ymmärrä miksi joku ihastuisi tai rakastuisi minuun se aina yllättää.

• Anonyymi

On. T. Mies

• Anonyymi

sama työ jutuissa ne on jotain ohjattua toiminta. olit yrittäjä tai et, eikä tunne moraalia, ei lakipykäliä tai mitään hyvää.

• Anonyymi

Joo ne pykälät kannattaa miettiä etukäteen, eikä yrittää sovittaa väkisin atmosfääriin. Hyvä oivallus palstaäijä

• Anonyymi

Palstasetä aloittanut taas höpötysmonologinsa.

• Anonyymi

Näin on, eikä nämä reppanat millään aio hyväksyä että muuta täällä ei sitten olekaan.

• Anonyymi

Toisaalta ei mutta suhtaudun niihin jotenkin narsistisuuden vastakohdalla.Ei sekään ole normaalia.

• Anonyymi

Ei ole vaikeuksia tulkita, mutta omat tunteet menee edelle.
      T mies.

• Anonyymi

Ei ollenkaan, sujuu liiankin hyvin- hyi yöks. No ei vaan, toimii myös toiseen suuntaan ns

• Anonyymi

Ja siellä se jälkikäteistallentaja taas pillastui laittoman leikekirjasensa kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellä se jälkikäteistallentaja taas pillastui laittoman leikekirjasensa kans.

Mikä logiikka on alkaa haalia muiden tekstiä sen jälkeen kun on vetänyt herneen nenään jostain kommentista? Ps sullahan on ns ammattitason avustus siellä taustalla, etkö luota ”tepin” osaamiseen paisutella ja uhriutua puolesta kuin jeesus nasaretista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä logiikka on alkaa haalia muiden tekstiä sen jälkeen kun on vetänyt herneen nenään jostain kommentista? Ps sullahan on ns ammattitason avustus siellä taustalla, etkö luota ”tepin” osaamiseen paisutella ja uhriutua puolesta kuin jeesus nasaretista?

Sulla on muuten lähityöryhmäläinen tuli prseen alla jo

• Anonyymi

Tulkitsen mielentiloja ja tunteita sillä perusteella, miten ihminen reagoi johonkin sanomiseen tai tekemiseen. En etukäteen oleta hänellä olevan jotain tiettyä tunnetta, kun en tiedä, mitä hän on päivän aikana tehnyt tai kokenut.
      Kaivattuni kohdalla ylireagoin helposti. Yllätykset ovat hankalia, erityisesti positiiviset. Ensimmäinen ajatus on huijaus tai juoni, jos hän on aiemmin esiintynyt torjuvasti tai ylimielisesti.

• Anonyymi

Ylitulkintaa on paljon jos ihmistä ei tunne riittävästi.

• Anonyymi

Vaikuttaako siltä kokemusta on ja hyvä muisti.

• Anonyymi

Turha tulla selittämään mistään

• Anonyymi

Hänen tunteita välillä vähän vaikea tulkita tai sitten olen tulkinnut ihan oikein. Hän on välillä tai viimeaikoina ollut aika kovan ja välttelevän oloinen. Ensi katsomalta voisi ajatella, että on suuttunut, mutta kyllä mä nyt olen päätynyt siihen, että ei se sitä ole ollut.

• Anonyymi

Etäällä ei voi tulkita mitää asiaa miksikään
      Pitäis olla oikeassa elämässä
      Eikä ruutujen takana jos niitä
      Tunteita on ja tarvii jakaa.
      Etäjuttu kaatuu omaan mahdottomuuteensa aina
      Ennenmin tai myöhemmin .

• Anonyymi

Ei ole vaikeuksia. Kukaan ei halua kanssani mitään.

• Anonyymi

Pikemmin päin vastoin. Näin erityisherkkänä tarkkailijana olen usein liiankin herkästi kartalla toisten tuntemuksista, niistäkin joita he eivät haluaisi näyttää.

• Anonyymi

Ei tosiaankaan ole. Näen ja tunnen toisten tunteet, se on välillä aika raskasta.

• Anonyymi

Yleensä ei ole, mutta tässä verkossa en näe alkua enkä loppua. Joku kirousko tämä on. En haluaisi olla tällaista tilannetta lainkaan. Juttu menee niin, että se karkaa aina. Jos hän lähestyy, pakenen. Enkä edes halua mitään. Tämä on jokin itseviritetty tunneansa, joka minun pitää ratkaista niin pääsen vapaaksi.

• Anonyymi

Noin se juuri on, kuten kirjoitit viimeisessä lauseessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se juuri on, kuten kirjoitit viimeisessä lauseessa!

Mutta miksi, en tajua.

• Anonyymi

Ei ole vaan päinvastoin!

• Anonyymi

Ei sinänsä, mutta ajatustenlukija en ole.

• Anonyymi
      UUSI

Kysymyksesi on loputon jatkumo huomioida muita ihmisiä. Olen lopettanut sellaisten miettimisen.
      Yrittää olla itse loukkaamatta muita ihmisiä on kevein tie harmoniseen elämään.
      Kun alkaa tulkitsemaan sotkeutuu muiden ihmisten tunne-elämän ongelmiin ja pian huomaa olevansa nimikkeetön terapeutti vahvasti ja jatkuvasti tunteville ihmisille.

• Anonyymi
      UUSI

Ei. Vältän kuitenkin kuvittelemasta liikaa.

• Anonyymi
        UUSI

Jatkan vielä, että parempi olisi kun jokainen kykenisi selkein elein ja sanoin kertomaan tunteensa toisilleen, ettei tarvitsisi arvailla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei, mutta kun ei tiedä onko se hän, näkeehän sen nyt heti tietyt asiat.
      Hyvää yötä, työpäivä

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole ☺️ Jopa ylitulkitsen toisten tunteita ja tunnen, jos puheet ja kehonkieli ovat ristiriitaisia.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe