Pääsee kepu pettään

Anonyymi-ap

Vaalit ohi nii voi keput julkistaa uudet leikkaukset pohteessaa......ennen vaaleja ei uskallettu arkajalat!! Mie soitin ja erosin kepusta....pettäny liian monesti!!

38

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmisen lapsen ei kannata osallistua mihinkään poliittiseen puolueeseen.

• Anonyymi

Nukkuvat ainut joka ei petä koskaan!!kepu pettää aina!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marisijaa harmittaa. Taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuja äänestäneet eivät nukkuneet, vaihtoivat vain puoluetta, eivätkä pety.

• Anonyymi

Tämän olen todennut täällä Pyhäjärvellä ollessa.
        Tosi on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuja äänestäneet eivät nukkuneet, vaihtoivat vain puoluetta, eivätkä pety.

Eivätköhän nuo jättäneet äänestämättä, kuka mitenkin.

• Anonyymi

Lapsellisia persut.0

• Anonyymi

Persujen alasajo on käynnisstä, Valtakunnan politiikasta tule emielenkiintoista, kun irvinaama aloittaa hallituksessa oppositiopolitiikan.

• Anonyymi

Kuntavaalit pitäisi olla henkilö vaalit.
      Seniilejä ihmisiä valitaan valtuustoon ja ihmetellään kun talous menee huonosti.

• Anonyymi

Minä myös olen huolissani Leppäharjusta.

• Anonyymi

Tässä se vika onkin kuntavaaleissa, yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Kepu syyttää muita kun palvelut viedään pois pieniltä paikkakunnilta ja itse ovat sen aiheuttaneet. Valtamediat on vasemmistomedioita eli Kepun puolella.

• Anonyymi

Lilliputtipuolueen edustaja on katkera. Purra PoskiSolisti on valtiovarianmininisteri ja Juuso PoskiSolisti Sote ministeri.

• Anonyymi

Kepu on lepsu.

• Anonyymi

Eräs kepun valtuutettu käyttää viroon rekisteröityä autoa laittomasti,kiertää veroja.Ilmoitus poliisille ja tulliin.

• Anonyymi

PajuKepistä saa näin keväisin soivan pillin ainoastaan pilkuvaimo pitää kovempaa meteliä makkarissa

• Anonyymi

kepu VOITTAA aina siitäs saitte vikisijät

• Anonyymi

Kepu Pyhäjärvi miinus 1. Onko se voitto?

• Anonyymi

Suurin puolue on voittaja vai mitä lilliputtiputti puolueen edustaja?

• Anonyymi

PerusSuomalaisia tarvitaan vielä putsaamaan valtakunta punikeista ym . roskasakista.

• Anonyymi

Juuri näin. Kohta vihervassarit tarjoaa lapsille koulussa ainoastaan kasvisruokaa.

• Anonyymi

Pääasia että persut hävisi. Ja isosti

• Anonyymi

Kommunismi. Siinä on voimaa !

• Anonyymi

Valtakunnantasoltakin hyvin uutisia. Halla-aho sai alle kolmanneksen viime kunnallisvaalien äänistä. Myös Purra romahti totaalisesti. Sitä niittää mitä kylvää.

• Anonyymi

Pyhäjärven päättäjä ajelee eestin rekkari autoa,vältää verot jakatsastuksen.Sellainen kepu meillä on.

• Anonyymi

Mitä täällä itkeminen auttaa?

• Anonyymi

Ei sentään kännissä👍

• Anonyymi

Jottai hyvvää jt kepu tioou ja kepu menetti 3 paikkaa aluevaltuustosta hyvähyvä!!!!

• Anonyymi

Tippu🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tippu🤣

46 51 köh valehteloo?

• Anonyymi

Malttakaahan vähän. PS kirjoittaa että jollekin niukasti läpipäässeelle keskustan ehdokkaalle laskettu ääniä liikaa ja Jukka olis pääsemässä läpi jos pitää paikkansa.

• Anonyymi

Mikähän on totuus?

• Anonyymi

Kepuhan se on ennenkin kunnissa päättänyt ...

• Anonyymi

Saastan kemiallinen kaava on#46#51#🌈💦💦💦😇🙏

• Anonyymi

Sinä olet varmaan vahinko kun nuin traumaattinen olet . Mene terapiaan.

• Anonyymi

Vasemmisto pelastaa taantumasta.Hah hah. Kylä kuihtuu ja yrittäjät mukana. Kvanttikiinteistöt vastuuseen kaikesta. Tulee pian noutaja monelle.

• Anonyymi

Totta! Kvantti Oy:n ja ja varsinkin sen alkupääoman tilanne kiinnostaa kaupunkilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Kvantti Oy:n ja ja varsinkin sen alkupääoman tilanne kiinnostaa kaupunkilaisia.

Valehtelun pin-koodi 46 51 kiinnostaa enemmän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1239
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      880
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      11
      868
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe