Vaalit ohi nii voi keput julkistaa uudet leikkaukset pohteessaa......ennen vaaleja ei uskallettu arkajalat!! Mie soitin ja erosin kepusta....pettäny liian monesti!!
Pääsee kepu pettään
38
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisen lapsen ei kannata osallistua mihinkään poliittiseen puolueeseen.
- Anonyymi
Nukkuvat ainut joka ei petä koskaan!!kepu pettää aina!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marisijaa harmittaa. Taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja äänestäneet eivät nukkuneet, vaihtoivat vain puoluetta, eivätkä pety.
- Anonyymi
Tämän olen todennut täällä Pyhäjärvellä ollessa.
Tosi on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja äänestäneet eivät nukkuneet, vaihtoivat vain puoluetta, eivätkä pety.
Eivätköhän nuo jättäneet äänestämättä, kuka mitenkin.
- Anonyymi
Lapsellisia persut.0
- Anonyymi
Persujen alasajo on käynnisstä, Valtakunnan politiikasta tule emielenkiintoista, kun irvinaama aloittaa hallituksessa oppositiopolitiikan.
- Anonyymi
Kuntavaalit pitäisi olla henkilö vaalit.
Seniilejä ihmisiä valitaan valtuustoon ja ihmetellään kun talous menee huonosti.- Anonyymi
Minä myös olen huolissani Leppäharjusta.
- Anonyymi
Tässä se vika onkin kuntavaaleissa, yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Kepu syyttää muita kun palvelut viedään pois pieniltä paikkakunnilta ja itse ovat sen aiheuttaneet. Valtamediat on vasemmistomedioita eli Kepun puolella.
- Anonyymi
Lilliputtipuolueen edustaja on katkera. Purra PoskiSolisti on valtiovarianmininisteri ja Juuso PoskiSolisti Sote ministeri.
- Anonyymi
Kepu on lepsu.
- Anonyymi
Eräs kepun valtuutettu käyttää viroon rekisteröityä autoa laittomasti,kiertää veroja.Ilmoitus poliisille ja tulliin.
- Anonyymi
PajuKepistä saa näin keväisin soivan pillin ainoastaan pilkuvaimo pitää kovempaa meteliä makkarissa
- Anonyymi
kepu VOITTAA aina siitäs saitte vikisijät
- Anonyymi
Kepu Pyhäjärvi miinus 1. Onko se voitto?
- Anonyymi
Suurin puolue on voittaja vai mitä lilliputtiputti puolueen edustaja?
- Anonyymi
PerusSuomalaisia tarvitaan vielä putsaamaan valtakunta punikeista ym . roskasakista.
- Anonyymi
Juuri näin. Kohta vihervassarit tarjoaa lapsille koulussa ainoastaan kasvisruokaa.
- Anonyymi
Pääasia että persut hävisi. Ja isosti
- Anonyymi
Kommunismi. Siinä on voimaa !
- Anonyymi
Valtakunnantasoltakin hyvin uutisia. Halla-aho sai alle kolmanneksen viime kunnallisvaalien äänistä. Myös Purra romahti totaalisesti. Sitä niittää mitä kylvää.
- Anonyymi
Pyhäjärven päättäjä ajelee eestin rekkari autoa,vältää verot jakatsastuksen.Sellainen kepu meillä on.
- Anonyymi
Mitä täällä itkeminen auttaa?
- Anonyymi
Ei sentään kännissä👍
- Anonyymi
Jottai hyvvää jt kepu tioou ja kepu menetti 3 paikkaa aluevaltuustosta hyvähyvä!!!!
- Anonyymi
Tippu🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tippu🤣
46 51 köh valehteloo?
- Anonyymi
Malttakaahan vähän. PS kirjoittaa että jollekin niukasti läpipäässeelle keskustan ehdokkaalle laskettu ääniä liikaa ja Jukka olis pääsemässä läpi jos pitää paikkansa.
- Anonyymi
Mikähän on totuus?
- Anonyymi
Kepuhan se on ennenkin kunnissa päättänyt ...
- Anonyymi
Saastan kemiallinen kaava on#46#51#🌈💦💦💦😇🙏
- Anonyymi
Sinä olet varmaan vahinko kun nuin traumaattinen olet . Mene terapiaan.
- Anonyymi
Vasemmisto pelastaa taantumasta.Hah hah. Kylä kuihtuu ja yrittäjät mukana. Kvanttikiinteistöt vastuuseen kaikesta. Tulee pian noutaja monelle.
- Anonyymi
Totta! Kvantti Oy:n ja ja varsinkin sen alkupääoman tilanne kiinnostaa kaupunkilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Kvantti Oy:n ja ja varsinkin sen alkupääoman tilanne kiinnostaa kaupunkilaisia.
Valehtelun pin-koodi 46 51 kiinnostaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684