Onko PS. nyt hauskaa.

Anonyymi-ap

Parasta mitä vaaleissa voi tapahtua , että persut kuihtuu pienpuolueeksi, tippuu pian puoluekartalta ja se on hyvä asia.

12

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut potkivat omia äänestäjiään päähän ja sitte vielä ihmettelevät miksei ne enää äänestä.

• Anonyymi

Oleellinen ero,
      Muissa puolueissa pyritään parantamaan omien äänestäjien asioita mutta persuista pyritään huonontamaan omien äänestäjiensä asioita.

• Anonyymi

Ajavat ainoastaan oman puolueensa eliitin asiaa.

• Anonyymi

Ehkä rasismi ja muille vittuilu on menettänyt tehonsa.
      Kannattaisi ehkä alkaa miettimään voisiko puolue olla muutakin kuin kokoomuksen nöyrä likaisentyöntekijä.

• Anonyymi

Etkö seuraa mitä euroopassa tapahtuu.
        Mashanmuutto mullistaa kenttää.
        Oikeisto pitää valtaa

• Anonyymi

Typerä kansa kiihottui ja innostui demareiden räkyttämisestä. Onneksi paikallistasolla he eivät saa aikaan samanlaista katastrofia kuin hallituksessa edellisellä kaudella.

• Anonyymi

vaikuttaa suomi24 moktar gubta aloitukselta

kälyteko sanoo

• Anonyymi

Persut, te hävisitte! Kansa on äänestänyt ja antanut MANDAATIN kunnissa ja alueilla muille. Nielkää nyt vaan tappionne ja katsokaa peiliin, sieltä löytyy syy. Olette pettänyt äänestäjänne, olette laiskoja valehtelijoita. Friikkisirkus ei kiinnosta pitkään paitsi "riittävän" friikkejä. Persut ovat laiskoja, jopa äänestämään ei viitsitä lähteä? Vai oliko syy se, että teillä oli listoilla täysiä tolloja ja rikollisia vai se, että olette ylimielisiä ja ilkeitä puolueen johtoa myöten?

• Anonyymi

Trumpiltako demarit ottaa lisää velkaa?

• Anonyymi

Eduskuntavaaleissa Perussuomalaiset nousevat. Kuntapolitiikassa ei maaseutukunnissa ole tilaa politikoinnille.

• Anonyymi

Sossut ja vänsteritkö hoitaa kuntatalouden, työttömyyden kuntoon ilman budjettirahaa?

Suomalaiset ovat yksinkertaista kansaa. Lahjoittavat verotulonsa ulkomaille ja äänestävät aina vaan sossuja, jotka eivät koe mitään talousvastuuta, eikä talousosaamista. Myyvät äänestäjilleen unelmahöttöä kerta toisensa jälkeen ja pettävät lupauksensa pahemmin kuin Kepu omansa.

• Anonyymi

Epävarmalle pikkupuolueelle jää käteen "hiuslisäke" ja tieto ettei kukaan oikeasti välitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1040
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      966
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe