Minua kysyisin sellaista juttua olin päiväkoti henkilökunnan talvijuhlissa . muutaman kerran vuodessa ne tapaa järjestä pieni muotoiset juhlat jossa syödään ja juodan ja pidetään hauskaa. mutta nyt kysymykseen moni lähti kotiin omalla autolla vaikka oli juonut jonkun lasillisen . kuinka yleistä tämmöinen on . ennen minäkin olin etten ajanut jos olin ottanut lasillisen . mutta nyt voin kyllä juoda lasillisen ja lähteä ajaan vähän ajan päästä
alkoholi auton ajo
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
aika yleistä mutta tuskin silti niin paljoa juodaan että promilleraja ylittyis
okej ei varmaan meidänkään juhlis juoda että promilleraja ylittyis ajamiseen on aika korkea silti. saa juoda aika paljon että 0.5 promillea ylittyis
- Anonyymi
kajsa1 kirjoitti:
okej ei varmaan meidänkään juhlis juoda että promilleraja ylittyis ajamiseen on aika korkea silti. saa juoda aika paljon että 0.5 promillea ylittyis
Tuo 0,5 ei paljoa vaadi. Kannattaa tilata taksi ja mennä sillä. 😐
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289