Vihdoinkin alkaa kuulua!
Itse ihmetellyt, että miksei Vasemmistoliitto kelpaa, vaikka suurin osa suomalaisista työssäkäyviä, lapsia ja eläkeläisiä.
Äänestäjänä toivonkin nyt keskittymistä ja tekoja isoissa asioissa jotka koskettavat näitä tavallisia asioita. Myös kapitalistien pelien toppuuttaminen ja voitonahneus saatava hillityksi.
Kapitalistilla on velvollisuus itse kustantaa tuotantonsa rakenneuudistukset. Sote ei ole mikään yrityspankki.
Suomeen saatava tuotantoa joka luo työpaikkoja kouluttamattomille kaikkien ikäluokkien työttömille. Eläkeläisten, varsinkin vähävaraisten, toimeentulo turvattava, nyt jo leikattiin kierosti ohi otsikoiden.
Onnea vaalivoitosta, olen hyvin tyytyväinen tulokseen✊️
Tsemppiä Noora Laakille, vaikutat todella asialliselta ihmiseltä ja tiukalta poliitikolta, toivottavasti jatkat hommia ja etenet urallasi!!
Onneksi olkoon Vasemmistoliitto
14
80
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vasemmistoliitto ei kelpaa? Koska vasemmistolitto on matu ja ilmastopuolue!
- Anonyymi
Aivan. vasemmistoliitto ei suvaitse rasismia ja pyrkii pitämään maapallon elinkelpoisena myös tuleville sukupolville. Miksi nuo asiat ovat äärioikeistolaisille niin kauheita tavoitteita?
- Anonyymi
Miksi sulle rasismi on tärkeämpää kun omat sosiaaliturvaoikeutesi?
Itse en kannata mitään yletöntä maahanmuuttoa, vaan lähinnä työperäistä tarpeen mukaan.
Ja olen sitä mieltä, että Suomen maataloutta, teollisuutta ja yksityisyrittäjyyttä pitäisi elvyttää, meillä olisi hyvät mahdollisuudet esim upeaan luomutuotantoon! Muutenkin kannatan aitoa kotimaisuutta. Nykytyöttömyys johtuu vaan ahneudesta, kun tuotanto siirretty halpatuontimaihin. Näitä työttömiä persut ja kokoomuslaiset haukkuvat ja syyllistävät niin että sylki roiskuu.
Keskustan ja Vasemmistoliiton yhteistyöstä hyötyisi koko Suomi.
Kunnon tuontiverot luontoa vahingoittavalle halparoinalle ja niillä varoin tuettava kotimaan tuotantoa. Alvia laskettava jotta yrittäjät pärjää ja kotimainen myy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. vasemmistoliitto ei suvaitse rasismia ja pyrkii pitämään maapallon elinkelpoisena myös tuleville sukupolville. Miksi nuo asiat ovat äärioikeistolaisille niin kauheita tavoitteita?
Kok-han se pyrkii pitämään vela nkuriss ettei peinempiem ikäluokkien velkakuorm a kasvaisl liiaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vasemmistoliitto ei suvaitse rasismia"
ja harjoittaa itse rasismia ja työpaikkakiusaamista!!!?? Mutta niinhän se taitaa olla, älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niinkuin minä sanon!
"elinkelpoisena myös tuleville sukupolville"
Harmi ettei ne Vasemmiston hamuamat sukupolvet ole suomalaisia, vaan niitä, jotka on tuotu polkemaan palkkatasoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vasemmistoliitto ei suvaitse rasismia"
ja harjoittaa itse rasismia ja työpaikkakiusaamista!!!?? Mutta niinhän se taitaa olla, älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niinkuin minä sanon!
"elinkelpoisena myös tuleville sukupolville"
Harmi ettei ne Vasemmiston hamuamat sukupolvet ole suomalaisia, vaan niitä, jotka on tuotu polkemaan palkkatasoa.Miksi valehtelet taas kuin persuedustaja vaalikojulla? Työläiskansa on jo tajunnut persujen valheet ja rasismin ja äänesti heidät pienpuolueeksi RKP:n tasolle. Se ei miksikään muutu täällä uhoamalla. ja paskaa puhumalla.
- Anonyymi
Juu, koskas ästä puolueesta on tullut "työväen puolue" ???? Kysyn vaan, näistä vasemmistoliitosta ei kukaan ole edes työtä tehnyt niin miten voi olla. Matu hyysäreitä täysi , loisien puolue eikä mikää duunarin puolue!!
- Anonyymi
Ai sinä tiedät tämän? Sitähän juuri tuossa ihmettelen. Ja ihmettelen myös sitä, milloin Kokoomuksesta tuli työväen puolue😂
Helsingissä kannatus nosti Kokoomuksen ykköseksi, mutta vaikea uskoa, että jokainen äänestäjä olisi kapitalisti tai yrittäjä.
Ihmisillä ei taida olla ihan käsitystä siitä, mitä kapitalisti tarkoittaa. Joku pieni osakesalkku tai vähän parempi palkka ei vielä kenestäkään kapitalistia tee, vaikka selvästi monet niin tuntuvat haluavan ajatella.
On järjetöntä äänestää kokoomuslaista, jos on itse palkansaaja. Kertoo syvästä tiedon ja käsityskyvyn puutteesta tai siitä, että äänestetään vastaan omia oikeuksia työntekijänä ja kansalaisena vain siksi että halutaan nähdä itsensä jonain muuna kun ehtana duunarina. Osana "parempaa väkeä" vaikkei niin olisikaan. - Anonyymi
No suositumpi puolue kuitenkin työläisten keskuudessa kuin rasisteja täynnä vilisevä äärioikeistopuolue PS.
- Anonyymi
No, pian nähdään, miten voivat todellisuudessa vaikuttaa. Vai voivatko mitenkään.
Valtionvelka oli vuoden 2024 lopussa 169,4 miljardia euroa eli 61,2 % suhteessa bruttokansantuotteeseen (57,1 % vuonna 2023). Julkinen velka oli 82,5 % prosenttia suhteessa bruttokansantuotteeseen (77,1 % vuonna 2023).27.2.2025- Anonyymi
No miksei Hankkenin pojat ole tehneet niitä taikatemppujaan Suomen hyväksi? Ei ole nähty mitään kokoomuslaista talousosasöamista siinä olen samaa mieltä. Pelkkää tarkoituksenmukaista köyhdyttämistä.
Koska ajavat vain omaa etuaan valtion piikkin, muusta viis.
- Anonyymi
Arhi jakaa maalit ja eiku töhrimään.
- Anonyymi
Kaikkihan persuille jo nauraa, jopa graffitit!
- Anonyymi
Tiedätkö olet vähän oikeassa minusta. Olen sitä mieltä, että koko vasemmisto kyllä kaipaa ryhtiliikettä ja suoraviivaisuutta.
Jos kaikki esim eläkeläiset ja työttömät olisivat vain viitsineet käydä äänestämässä, niin tuskin olisi nyt kokoomuslaista pormestaria Helsingissä. Varmasti kaikki oikeistolaiset kävivät, se on selvä. Se kuuluu heidän mentaliteettiinsa ja on hyvä asia, niin kuuluukin tehdä.
En ole kovin pahoillani kuitenkaan tästä. Olen itse sitä mieltä, että jokaisella on paikkansa yhteiskunnassa, myös porvareilla. Uusi pormestarimme on varsin edustava ja mielestäni sopii kivasti Helsingin pormestariksi.
Yhteiskuntarakenteen tulee pyrkiä vilpittömästi harmoniseen yhteistyöhön. Niin muodostuu vahva ja horjumaton valtio joka pärjää myös maailmanpolitiikassa.
Olen puhunut.
Hyvää kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791927
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591676Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1311165Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501052Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15859
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856- 69852