Löytyykö fistauksesta nauttivia naisia, ja/tai tarinoita siitä

Anonyymi-ap

Kiihotun fistauksesta, enemmän kuin mistään muusta. Haluaisin viestitellä naisten kanssa asiasta. Kaikki, paitsi tuomitseminen kiinnostaa.

13

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma ensikokemus fistauksesta.

Olin 18v ja juttelin jossain seksichatissa vanhemman naisen kanssa. Olin valehdellut ikäni 28 vuotiaaksi. Nainen sanoi olevansa 35v ja pitävänsä nuoremmista. Hän kertoi pitävänsä fistaamisesta, jota hän silloin kutsui nyrkittämiseksi. Minä samalla etsin netistä mitä koko sana edes tarkoittaa. Hetihän innostuin aiheesta aivan täysin. Olisi tarjolla nainen, joka todella haluaa nyrkkini pilluunsa.

Nainen epäröi tapaamista ja sanoi että ei ole mikään nuori kaunotar. Minä, niin innoissani pelkästä nyrkitys ajatuksesta, pyrin kaikin keinoin tapaamiseen. Nainen lähetti itsestään kuvan, jossa oli kohtalaisen pyöreä, mutta ihan nätti nainen.

Hän kirjoitti kuinka haluaisi odottaa minua valmiina pylly pystyssä olohuoneen pöydällä. Jättäisi oven auki minulle. Nuorena poikana olin aivan kierroksilla mielikuvasta.

Lopulta nainen rohkeni tavata. Hän pyysi minut kotiinsa. Aikoi jättää ulko-oven auki ja antoi alaoven koodin. Kellonaika oli hyvin tarkka milloin saan tulla sisään, jotta hän olisi valmiina silloin olohuoneessa.

Nyt kun katsoo tilannetta, niin kuka helvetti tapaa toisen ensimmäistä kertaa kotonaan ja kuka taas menee jonnekin auki olevaan asuntoon kuin ansaan?!?!

Meni asuntoon sovittuna aikana. Asunto oli pimeä ja olohuoneessa oli kynttilöitä valaistuksena. Aivan romanttinen tunnelma. Siellä olohuoneen sohvapöydällä todella odotti nainen. Erittäin isotrintainen ja isopyllyinen nainen oli pukenut itselleen pitsiset rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, korkokengät ja kasvoilla oli sellainen seksibileistä tuttu naamio.

Hän oli pöydällä kontillaan, pylly pystyssä minua kohti. Nuori kulli oli aivan pystyssä housuissani, kun nainen pyysi upottamaan kättä heti hänen pilluunsa. En uskonut todeksi tilannetta ja painoin käden litimärkään isoon pilluun. Jumalauta se oli mahtavaa. Nainen oli jo aloitellut yksinään ja halusi mun käden heti tositoimiin. Minä survoin isonperseen takana kättä pilluun, niin että lotisi. Nainen paineli vastaan ja suorastaan ulvoi.

Oli niin valtavan kiihottavaa, että meinasin laueta siinä vain fistatessa, kun nainen sai orgasmin. Tärisi ja huohotti. Minä kokemattomana pidin käteni pillussa siihen asti, että nainen vetäytyi irti.

Nainen kääntyessään sanoi, että nyt otan sinulta suihin. Samassa hän huomaa etten ole 28, vaan paljon nuorempi. Olin 18v, mutta näytin sillon max 16 vuotiaalta. Vaikutti että nainen enemmänkin innostui siitä ja hyvin kiimaisena alkoi pojittelemaan ja hamusi käsillä kulliani ja painui imemään sitä erittäin voimakkaasti.

Laukesin lähes samoin tein naisen suuhun. Nainen vain jatkoi imemistä ja runkkaamista. ”Teidän poikien kullit nousee heti uudelleen”.

Ei vain noussut! Koska nainen otti naamion pois, niin valkeni minulle, etten ollut ainoa joka oli valehdellut ikänsä. Nainen oli ainakin 10v vanhempi kuin kertomansa 35v. Kuva oli siis vanha.

Silloin ymmärsin sen kaiken ovien, kellonaikojen, hämärän, pylly pystyssä valmiina olemisen ja naamion merkityksen.

Nainen olisi halunnut nyrkkinaintia sen tapaamisen jälkeenkin. Itseä se tietenkin kiihotti, mutten silti tavannut naista uudelleen. Nainen oli liian vanha ja liian ruma.

Mutta siitä päivästä lähtien olen ollut koukussa fistaamiseen ja pyrin upottamaan käteni jokaisen naisen pilluun, kenen kanssa olen intiimisti.

• Anonyymi

No ihan varmasti jäit koukkuun. On siinä ollut pojalla kokemus. Onneksi olkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan varmasti jäit koukkuun. On siinä ollut pojalla kokemus. Onneksi olkoon.

Myönnän että kertomus on hiukan tarinallistettu ja ei ole alkuun noin suoraviivainen. Mutta pääpiirteittäin meni noin. Nolous, jännittäminen, uhkarohkeus, typeryys, liiallinen innokkuus, pettymys… nuo sitä tosielämän tapahtumaa eniten kuvaa.

Mutta edelleen nousee kiimaisena mieleen se hetki, kun saat upottaa käden aivan litimärkään pilluun suoraan. Se iso perse näytti hyvältä siinä asennossa. Se litinän ja lotinan ääni. Ja kuinka rajusti sitä sai lopussa kirnuta.

Ei sellaista isoa pillua ole toista tullut vielä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnän että kertomus on hiukan tarinallistettu ja ei ole alkuun noin suoraviivainen. Mutta pääpiirteittäin meni noin. Nolous, jännittäminen, uhkarohkeus, typeryys, liiallinen innokkuus, pettymys… nuo sitä tosielämän tapahtumaa eniten kuvaa.

Mutta edelleen nousee kiimaisena mieleen se hetki, kun saat upottaa käden aivan litimärkään pilluun suoraan. Se iso perse näytti hyvältä siinä asennossa. Se litinän ja lotinan ääni. Ja kuinka rajusti sitä sai lopussa kirnuta.

Ei sellaista isoa pillua ole toista tullut vielä vastaan.

Se lotina ja litinä on tärkeä osa annosta😋

• Anonyymi

Vaikee aihe ottaa puheeksi naisen kanssa. Moni ei ymmärrä sen hienoutta.
      Paras olisi kun tapaisi naisen, jonka tietäisi haluavan fistausta.

• Anonyymi

Teen nyt oletuksen, että esileikissä joskus sormetat naista. Jos teet sen kahdella sormella, niin lisää kohta kolmas. Jos nainen pitää siitä, niin paranna asentoa ja lisää neljäs. Asennon parantaminen siis vie sinua lähemmäs asentoa, josta pystyisit koko käden laittamaan pilluun. Neljäs sormi voi toisilla aiheuttaa sen ’mitä tuo tekee’ kun taas toiset painaa vain vastaat enemmän. Silloin on helppoa ottaa lopulta peukalokin mukaan. Useimmille se ei suoraan mahdu noin vaan, mutta jos olet jo saanut viisi sormea edes hiukan sisään ja nainen on vielä touhussa täysin mukana, niin onnea. Nainen kun rentoutuu, niin kohta onnistuu hidas ja varovainen fistaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen nyt oletuksen, että esileikissä joskus sormetat naista. Jos teet sen kahdella sormella, niin lisää kohta kolmas. Jos nainen pitää siitä, niin paranna asentoa ja lisää neljäs. Asennon parantaminen siis vie sinua lähemmäs asentoa, josta pystyisit koko käden laittamaan pilluun. Neljäs sormi voi toisilla aiheuttaa sen ’mitä tuo tekee’ kun taas toiset painaa vain vastaat enemmän. Silloin on helppoa ottaa lopulta peukalokin mukaan. Useimmille se ei suoraan mahdu noin vaan, mutta jos olet jo saanut viisi sormea edes hiukan sisään ja nainen on vielä touhussa täysin mukana, niin onnea. Nainen kun rentoutuu, niin kohta onnistuu hidas ja varovainen fistaaminen.

Teoria on tuttu, kiitos. Usein nainen ei vain ole valmis olemaan asiassa tarpeeksi kärsivällinen ja pelkää, jos jossain vaiheessa (vahingossa) tuntuu kipua.
        Mahtavinta olisi naisen kanssa, joka tietää mitä on tulossa ja haluaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teoria on tuttu, kiitos. Usein nainen ei vain ole valmis olemaan asiassa tarpeeksi kärsivällinen ja pelkää, jos jossain vaiheessa (vahingossa) tuntuu kipua.
        Mahtavinta olisi naisen kanssa, joka tietää mitä on tulossa ja haluaa sitä.

Mä taas pidän tuosta, että naista ei ole koskaan fistattu ja etenen pikkuhiljaa. Usein tulee naiselle yllätyksenä, että käsi on tai oli kokonaan sisällä. Toki aavistelleet, kun aina tulee lisää sormia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas pidän tuosta, että naista ei ole koskaan fistattu ja etenen pikkuhiljaa. Usein tulee naiselle yllätyksenä, että käsi on tai oli kokonaan sisällä. Toki aavistelleet, kun aina tulee lisää sormia.

Kaikki tavat saavuttaa lopputulos käy😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tavat saavuttaa lopputulos käy😀

Mutta on heitäkin jotka siitä pitävät jo valmiiksi. Useinkaan he eivät valitettavasti tuo itse asiaa esille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta on heitäkin jotka siitä pitävät jo valmiiksi. Useinkaan he eivät valitettavasti tuo itse asiaa esille

Saisipa yhteyttä semmoseen.🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisipa yhteyttä semmoseen.🤩

Minulla olisi sellainen vaimo, mutten jaa sitä sulle. 😉

Eiköhän se löydy, kun malttaa etsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla olisi sellainen vaimo, mutten jaa sitä sulle. 😉

Eiköhän se löydy, kun malttaa etsiä.

Kiitos kannustuksesta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      371
      12375
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      263
      5427
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2665
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      910
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      872
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      746
    Aihe