Törkeetä käyttäytymistä ja päihteissä....
Sanna Marin on naispuolinen Aleksi Valavuori
15
220
Vastaukset
- Anonyymi
Persu parka kommentoi 🤣🤣🤣🤣✂️✂️✂️
- Anonyymi
Toivottavasti tukehtuu katkeruuteensa.
- Anonyymi
Lokkeilee muiden bileissä
- Anonyymi
Oikeassa olet, rappioalkoholistin tytär ei sovi politiikkaan eikä mihinkään tärkeisiin tehtäviin, yleensä lähinnä mielessä bilettäminen ja jauhojengin kanssa vehtaaminen..
- Anonyymi
Itsehän tuon tietänet...
- Anonyymi
Alkoholismi ja rakkaus viinaan ja päihteisiin on periytyvää, asiasta on tieteellistä faktaa.
- Anonyymi
Sanna viimeisteli SDP:n voitot. Hyvä Sannuli.
- Anonyymi
Sanna viimeisteli......???
Onko sulla kaikki kunnossa, vai oletko korkannut jo?
Jotain järkeä noihin juttuihin hei nyt..!
- Anonyymi
Sinähän nuo Viinämäen asiat tunnet perinpohjaisesti.
- Anonyymi
Kumpikin lokkeja. Molemmat Lost and found.
- Anonyymi
🦅. Ei kun me ollaan korppikotkia.
- Anonyymi
Sannan hallituskaudella otettiin enemmän ja myös liikaa velkaa koko suomen historiassa ja hassattiin sitten ties mihin hiton turhuuksiin - karmean kallis esimerkki siitä, kun sössitään ja sössitään oikein kunnolla!
Nyt ammattipoliitikoilla, jotka kantavat vastuuta asioista, pyrkivät kaikin keinoin, itseään säästämättä ja tunteja laskematta pelastamaan tätä konkurssin partaalla olevaa maata, on kova työsarka.
- eivät keskity bilettämiseen
- typerien kännivideoiden kuvaamiseen
- baareissa maleksimiseen
- ryyppyjengin kutsumista virallisiin tiloihin, esim. virka-asunnolla sekoilemaan
Jotkut sentään tekee töitä yhteisen hyvän eteen, kiitos siitä!- Anonyymi
Vaihtaisit persupölö jo levyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisit persupölö jo levyä.
Se on vähän vaikeaa, kun se on Jauhojengin levy-yhtiön tuottama ja se on ainoa levy mitä saa soittaa....Muah muah muah muah muahhahhhahhaaaaaaa!
- Anonyymi
Kyllä. Tuo pakkomielle on kamalaa, mutta monet miehet ei vaan pääse yli Sannan tekemisitä, vaikka asiasta on jo 2,5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848