Törkeetä käyttäytymistä ja päihteissä....
Vastaukset 19
- Anonyymi
Persu parka kommentoi 🤣🤣🤣🤣✂️✂️✂️
- Anonyymi
Toivottavasti tukehtuu katkeruuteensa.
- Anonyymi
Lokkeilee muiden bileissä
- Anonyymi
Oikeassa olet, rappioalkoholistin tytär ei sovi politiikkaan eikä mihinkään tärkeisiin tehtäviin, yleensä lähinnä mielessä bilettäminen ja jauhojengin kanssa vehtaaminen..
- Anonyymi
Itsehän tuon tietänet...
- Anonyymi
Alkoholismi ja rakkaus viinaan ja päihteisiin on periytyvää, asiasta on tieteellistä faktaa.
- Anonyymi00019
Purran äiti olialkoholisti ja kuoli nuorena. Se on useasti geeneissä ja on periytyvää.
- Anonyymi
Sanna viimeisteli SDP:n voitot. Hyvä Sannuli.
- Anonyymi
Sanna viimeisteli......???
Onko sulla kaikki kunnossa, vai oletko korkannut jo?
Jotain järkeä noihin juttuihin hei nyt..!
- Anonyymi
Sinähän nuo Viinämäen asiat tunnet perinpohjaisesti.
- Anonyymi
Kumpikin lokkeja. Molemmat Lost and found.
- Anonyymi
🦅. Ei kun me ollaan korppikotkia.
- Anonyymi
Sannan hallituskaudella otettiin enemmän ja myös liikaa velkaa koko suomen historiassa ja hassattiin sitten ties mihin hiton turhuuksiin - karmean kallis esimerkki siitä, kun sössitään ja sössitään oikein kunnolla!
Nyt ammattipoliitikoilla, jotka kantavat vastuuta asioista, pyrkivät kaikin keinoin, itseään säästämättä ja tunteja laskematta pelastamaan tätä konkurssin partaalla olevaa maata, on kova työsarka.
- eivät keskity bilettämiseen
- typerien kännivideoiden kuvaamiseen
- baareissa maleksimiseen
- ryyppyjengin kutsumista virallisiin tiloihin, esim. virka-asunnolla sekoilemaan
Jotkut sentään tekee töitä yhteisen hyvän eteen, kiitos siitä!- Anonyymi
Vaihtaisit persupölö jo levyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisit persupölö jo levyä.
Se on vähän vaikeaa, kun se on Jauhojengin levy-yhtiön tuottama ja se on ainoa levy mitä saa soittaa....Muah muah muah muah muahhahhhahhaaaaaaa!
- Anonyymi
Kyllä. Tuo pakkomielle on kamalaa, mutta monet miehet ei vaan pääse yli Sannan tekemisitä, vaikka asiasta on jo 2,5 vuotta.
- Anonyymi00018
Sosialistisanna ajoi valtion velkahelvettiin ja teki vielä vaalirikoksenkin.
Iljettävä kansallissosialisti! - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sosialistisanna ajoi valtion velkahelvettiin ja teki vielä vaalirikoksenkin.
Iljettävä kansallissosialisti!Demareita ja Sannaa äänestäneet saavat nyt maksaa oppirahoja.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Demareita ja Sannaa äänestäneet saavat nyt maksaa oppirahoja.
Niin, sitä saa mitä tilaa.
Elämän laki Nro.1
SDP on myrkkyä elämälle - laki Nro.2
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493