Huonot häviäjät

Anonyymi-ap

Kansa on jälleen kerran puhunut.
Rökäletappion saaneet persut kertovat että on äänestetty väärin.
Ei tuonut menestystä valtakunnanpolitiikassa hääräily. Ei edes se että hallitustyön tuloksena on nyt ennätysmäärä konkursseja ja työttömyys myöskin ennätysluvuissa.
Eivät tavalliset ihmiset ymmärtäneet että kun tehdään tulosiirtoja kaikkein rikkaimmille, se pelastaa maan. Tai sitten ei.
Paljon kertoo myös se, että puolueen puheenjohtaja käyttää tappiopuheessaan ala-arvoista kieltä.

16

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei persut osaa äänestää niin eikö se ole niiden oma vika

• Anonyymi

Laiskoja, epärehellisiä ja pirullisia on persut. Sanna Ukkolalta loistava kolumni tänään 14.4.25 iltalehdessä.

• Anonyymi

Iltalehteä ei lue kun vähä-älyiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehteä ei lue kun vähä-älyiset

Persut on viisaita ne ei osaa lukea vaikka katsoo mutta kuuntelee matin satuja

• Anonyymi

Ukkolan kirjoituksia ei kukaan selväjärkinen lue.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lisää Jorman kaltaisia ulisijoita niin laskee persujen kannatus edelleen. Jorma taitaa olla lakossa niin on aikaa ulista. Ei muuten taida kukaan huomata mitään vaikutusta asioiden toiminnan suhteen, on hän lakossa tai ei.

• Anonyymi

Jormalla menee lujaa. Somessa hehkuttaa "suurta näkemyksellisyyttään". Yksi iljettävimmistä kirjoituksista oli kommentti iltapäivälehden uutiseen jossa kerrottiin turkulaisen nuoren miehen kuolleen Ukrainan puolesta taistellessaan. Jorman kommentti tarkalleen: "Evoluutio karsii turhan pois".

• Anonyymi

Samaa mieltä Jormaara ja Jussista, joskus tuntuu kun niitä juttuja lukee että ihan kaikki ei ole pojilla kunnossa tai sitten persut maksaa niille jotakin heidän jutuistaan

• Anonyymi

Kaikkein naurettavinta on kun persu kutsuu muita vähä-älyisiksi. BUAHHAHHAA.

• Anonyymi

vihervassureiden ulinaa kelpaa kuunnella

• Anonyymi

Jotenkin alan tunnistamaan sinun kirjoitustyylisi ja asiasilistasi. Ikäväkseni minun täytyy kertoa ettei sinun älysi tuotoksissa ainakaan tähän mennessä ole ollut minkäänlaista valopilkkua.

• Anonyymi

Ei vissiin vieläkään mene joillekin jakeluun, että näillä vaaleilla ei ole mitään tekemistä hallituksen touhujen kanssa eikä näillä tule olemaan vaikutusta hallituksen päätöksiin.

• Anonyymi

Onko ihme että persujen kannatus putoaa erittäin voimakkaasti? Asunnottomuus on lisääntynyt ensimmäistä kertaa yli kahteenkymmeneen vuoteen. Pienituloisilla työssäkäyvillä ihmisillä ja lapsiperheillä vaara menettää katto päänsä päältä. Työttömyys kasvaa vauhdilla, ennätysmäärä konkursseja. Ei tällaisen pitäisi naurattaa edes persuja.

• Anonyymi

Aina voi syyttää persuja jos on paha mieli, asunnottomuus ei silti varmasti ole persujen vika. Monen köyhän ongelmat näkyy ihan tv-ohjelmassa Rikkaat ja rahattomat, 90% ongelmista on ihan vaan köyhien tyhmä rahankäyttö, sen pripriteetit ja yleinen saamattomuus. Tämmösten ihmisten loputon tuki ei ole yhteiskunnan tehtävä eikä todellakaan kuulu ottaa lapsille velkaa tämän takia niinku demarit ja vassarit tekee.

Ps. Itse olen matalapalkka-alalla, on ollut työttömyyttä enkä ymmärrä miten joku voi sössiä asiansa niin pahasti että jää asunnottomaksi. Voin tulla konsultoimaan jos jollakin on niin helvetin vaikeaa että tämmönen riski on olemassa. Luulen että useimmissa tapauksessa vika johtuu itsestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi syyttää persuja jos on paha mieli, asunnottomuus ei silti varmasti ole persujen vika. Monen köyhän ongelmat näkyy ihan tv-ohjelmassa Rikkaat ja rahattomat, 90% ongelmista on ihan vaan köyhien tyhmä rahankäyttö, sen pripriteetit ja yleinen saamattomuus. Tämmösten ihmisten loputon tuki ei ole yhteiskunnan tehtävä eikä todellakaan kuulu ottaa lapsille velkaa tämän takia niinku demarit ja vassarit tekee.

Ps. Itse olen matalapalkka-alalla, on ollut työttömyyttä enkä ymmärrä miten joku voi sössiä asiansa niin pahasti että jää asunnottomaksi. Voin tulla konsultoimaan jos jollakin on niin helvetin vaikeaa että tämmönen riski on olemassa. Luulen että useimmissa tapauksessa vika johtuu itsestä.

No nyt on kyllä täyttä soopaa kirjoituksesi, ei hiventäkään tietoa sinulla asiasta. Persujen ja kokoomuksen tavoite on romuttaa hyvinvointiyhteiskunta jotta rahat saadaan entistäkin enemmän siirtymään rikkaille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe