Huonot häviäjät

Anonyymi-ap

Kansa on jälleen kerran puhunut.
Rökäletappion saaneet persut kertovat että on äänestetty väärin.
Ei tuonut menestystä valtakunnanpolitiikassa hääräily. Ei edes se että hallitustyön tuloksena on nyt ennätysmäärä konkursseja ja työttömyys myöskin ennätysluvuissa.
Eivät tavalliset ihmiset ymmärtäneet että kun tehdään tulosiirtoja kaikkein rikkaimmille, se pelastaa maan. Tai sitten ei.
Paljon kertoo myös se, että puolueen puheenjohtaja käyttää tappiopuheessaan ala-arvoista kieltä.

16

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei persut osaa äänestää niin eikö se ole niiden oma vika

• Anonyymi

Laiskoja, epärehellisiä ja pirullisia on persut. Sanna Ukkolalta loistava kolumni tänään 14.4.25 iltalehdessä.

• Anonyymi

Iltalehteä ei lue kun vähä-älyiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehteä ei lue kun vähä-älyiset

Persut on viisaita ne ei osaa lukea vaikka katsoo mutta kuuntelee matin satuja

• Anonyymi

Ukkolan kirjoituksia ei kukaan selväjärkinen lue.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lisää Jorman kaltaisia ulisijoita niin laskee persujen kannatus edelleen. Jorma taitaa olla lakossa niin on aikaa ulista. Ei muuten taida kukaan huomata mitään vaikutusta asioiden toiminnan suhteen, on hän lakossa tai ei.

• Anonyymi

Jormalla menee lujaa. Somessa hehkuttaa "suurta näkemyksellisyyttään". Yksi iljettävimmistä kirjoituksista oli kommentti iltapäivälehden uutiseen jossa kerrottiin turkulaisen nuoren miehen kuolleen Ukrainan puolesta taistellessaan. Jorman kommentti tarkalleen: "Evoluutio karsii turhan pois".

• Anonyymi

Samaa mieltä Jormaara ja Jussista, joskus tuntuu kun niitä juttuja lukee että ihan kaikki ei ole pojilla kunnossa tai sitten persut maksaa niille jotakin heidän jutuistaan

• Anonyymi

Kaikkein naurettavinta on kun persu kutsuu muita vähä-älyisiksi. BUAHHAHHAA.

• Anonyymi

vihervassureiden ulinaa kelpaa kuunnella

• Anonyymi

Jotenkin alan tunnistamaan sinun kirjoitustyylisi ja asiasilistasi. Ikäväkseni minun täytyy kertoa ettei sinun älysi tuotoksissa ainakaan tähän mennessä ole ollut minkäänlaista valopilkkua.

• Anonyymi

Ei vissiin vieläkään mene joillekin jakeluun, että näillä vaaleilla ei ole mitään tekemistä hallituksen touhujen kanssa eikä näillä tule olemaan vaikutusta hallituksen päätöksiin.

• Anonyymi

Onko ihme että persujen kannatus putoaa erittäin voimakkaasti? Asunnottomuus on lisääntynyt ensimmäistä kertaa yli kahteenkymmeneen vuoteen. Pienituloisilla työssäkäyvillä ihmisillä ja lapsiperheillä vaara menettää katto päänsä päältä. Työttömyys kasvaa vauhdilla, ennätysmäärä konkursseja. Ei tällaisen pitäisi naurattaa edes persuja.

• Anonyymi

Aina voi syyttää persuja jos on paha mieli, asunnottomuus ei silti varmasti ole persujen vika. Monen köyhän ongelmat näkyy ihan tv-ohjelmassa Rikkaat ja rahattomat, 90% ongelmista on ihan vaan köyhien tyhmä rahankäyttö, sen pripriteetit ja yleinen saamattomuus. Tämmösten ihmisten loputon tuki ei ole yhteiskunnan tehtävä eikä todellakaan kuulu ottaa lapsille velkaa tämän takia niinku demarit ja vassarit tekee.

Ps. Itse olen matalapalkka-alalla, on ollut työttömyyttä enkä ymmärrä miten joku voi sössiä asiansa niin pahasti että jää asunnottomaksi. Voin tulla konsultoimaan jos jollakin on niin helvetin vaikeaa että tämmönen riski on olemassa. Luulen että useimmissa tapauksessa vika johtuu itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi syyttää persuja jos on paha mieli, asunnottomuus ei silti varmasti ole persujen vika. Monen köyhän ongelmat näkyy ihan tv-ohjelmassa Rikkaat ja rahattomat, 90% ongelmista on ihan vaan köyhien tyhmä rahankäyttö, sen pripriteetit ja yleinen saamattomuus. Tämmösten ihmisten loputon tuki ei ole yhteiskunnan tehtävä eikä todellakaan kuulu ottaa lapsille velkaa tämän takia niinku demarit ja vassarit tekee.

Ps. Itse olen matalapalkka-alalla, on ollut työttömyyttä enkä ymmärrä miten joku voi sössiä asiansa niin pahasti että jää asunnottomaksi. Voin tulla konsultoimaan jos jollakin on niin helvetin vaikeaa että tämmönen riski on olemassa. Luulen että useimmissa tapauksessa vika johtuu itsestä.

No nyt on kyllä täyttä soopaa kirjoituksesi, ei hiventäkään tietoa sinulla asiasta. Persujen ja kokoomuksen tavoite on romuttaa hyvinvointiyhteiskunta jotta rahat saadaan entistäkin enemmän siirtymään rikkaille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2231
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1846
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1364
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      997
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      990
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      94
      983
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      945
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      784
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      66
      740
    Aihe