Tämä oli hieno päivä herätä

Anonyymi-ap

Kun palstan laitaoikeistoänkyrät itku kurkussa repii pelihousujaan kun PerusSS-fasistit kärsi rökäletappion ja pienen ihmisen puolustaja Satu, jonka uraa Mikkelin riistoporvarit koitti kaikin keinoin tuhota

20

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääsi kunnan- sekä aluevaltuustoon 🍷🍷🍷🍷

• Anonyymi

Nyt ei sitten olla köyhiä eikä kipeitä. Raha laitetaan palamaan kunnolla vaikka sitä ei olisikaan. Otetaan lisää velkaa vaan. Sillä ei ole mitään väliä kun kohta koko suomi on konkurssissa.

• Anonyymi

Tämä riistäjähallitushan ottaa velkaa, että riistäjät voi rikastua ja polkea kansaa.

• Anonyymi

Maahanmuuttajia alkaa tulee ovista ja ikkunoista, onhan Suomessa huuuuuutava työvoimapula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maahanmuuttajia alkaa tulee ovista ja ikkunoista, onhan Suomessa huuuuuutava työvoimapula.

Oot sitten taas ollut "essonbaarikahvipöydässä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä riistäjähallitushan ottaa velkaa, että riistäjät voi rikastua ja polkea kansaa.

Riistäjiä ovat työtävieroksuvat ihmiset jotka ovat heittäytyneet veronmaksajien eläteiksi !!
        Ja ovat kaiken huipuksi jatkuvasti kurkku suorana vaatimassa lisää etuuksia, eli rahaa!!!
        Kyllä kai sitä jokainen työssä käyvä haluaisi elättää vain itsensä ja perheensä eikä halua rahaa jakaa näille riistäjille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riistäjiä ovat työtävieroksuvat ihmiset jotka ovat heittäytyneet veronmaksajien eläteiksi !!
        Ja ovat kaiken huipuksi jatkuvasti kurkku suorana vaatimassa lisää etuuksia, eli rahaa!!!
        Kyllä kai sitä jokainen työssä käyvä haluaisi elättää vain itsensä ja perheensä eikä halua rahaa jakaa näille riistäjille!

Suomi on hyvinvointi valtio menkää töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oravanpyörä pyörii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty.
        Persut ja kokoomus leikanneet työpaikoistakin niin paljon ettei töihin ole asiaa. Ellet ole lääkäri, silloin voin vain mennä töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porvarit niitä riistäjiä on jotka rikastuu työtätekevien selkänahasta. Porvari on parasiitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa voisi sanoa porvareista että nousisi sieltä rahakasojen päältä makaamasta ja alkaisi likaamaan käsiään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa voisi sanoa porvareista että nousisi sieltä rahakasojen päältä makaamasta ja alkaisi likaamaan käsiään

Ne porvarit maksaa teidän palkat, ei ne jouda liukuhihnalla käsiään likaamaan.
        Toinen tarjoaa niitä töitä ja toiset taas tekee ne työt ja saa siitä palkkaa.
        Ilman niitä porvareita ei sinullakaan olisi niitä töitä.

• Anonyymi

Aloitukseen korjaus...

Satu tuhosi itse poliittisen uransa ja odottaa nyt lähiaikoina vankeustuomion lukua törkeästä rikoksestaan.

• Anonyymi

Eipä ollut. Sen sijaan joku toinen poliittinen juudas ja porvarien hyödyllinen idiootti on saanut PAHOINPITELY-tuomion. Väkivaltarikolliset pitäisi sulkea yhteiskunnasta ulos ja ottaa lapset huostaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ollut. Sen sijaan joku toinen poliittinen juudas ja porvarien hyödyllinen idiootti on saanut PAHOINPITELY-tuomion. Väkivaltarikolliset pitäisi sulkea yhteiskunnasta ulos ja ottaa lapset huostaan

Aloitukseen korjaus...

Satu tuhosi itse poliittisen uransa ja odottaa nyt lähiaikoina vankeustuomion lukua törkeästä rikoksestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitukseen korjaus...

Nii, sellasta o, kun ei vaan oo järkeä, samaa toistetaan.

• Anonyymi

Riikka Purra, Jussi Halla-aho, Sebastian Tynkkynen ja Petteri Orpo ovat kaikki hyviä esimerkkejä kovista duunareista/yrittäjistä. Kymmenien vuosien kokemus työelämästä itse kullakin, eikä mitään humpuukitason yliopisto-opintoja veronmaksajien rahoilla.

• Anonyymi

Kirjoitus kuuluu sarjaan satuja ja tarinoita.

• Anonyymi

Vassareilla riitti hädin tuskin ronssille - jotain järkeä sentään vielä kaupungissa eikä sitä valtakunnallista woke-höpöä vielä suuremmin. Järkikonservatiivien ja perusarvojen voitto.

• Anonyymi

Kyllä jokaisen järkevän palstalla kävijän pitäisi viimeistään tässä vaiheessa ymmärtää se kiistaton tosiseikka että minä olen aina ollut oikeassa ja tulen olemaan jatkossakin.
      Se pieni mutta kovaääninen marginaalinen vähemmistö joka on erimieltä asiasta pitää sisällään lähinnä katkeria trolleja sekä älyllisesti vajaita mielenterveys ongelmaisia.
      Heidän ala arvoiseen kirjoitteluun ei ole kenenkään syytä kiinnittää minkäänlaista huomiota

Asia on nyt loppuunkäsitelty.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1699
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1529
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1096
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      848
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe