Lankomies täyttää 50 ensi viikolla mutta mitä hänelle lahjaksi? On paatunut skodisti. Olisiko lahjakortti Tectyl-ruostesuojaukseen hyvä? On tärkeä tieto! Kiitos! Tero
Lahjoja skodistille?
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tectyl sopii länsiautoille ja niin myös Dinitrol. Itäautoihin kuten Skodiin Finikor lienee parhain vaihtoehto. Kiitos! Taavi
- Anonyymi
Voi Toyotisti ressukoita
Kiitos Taavi. - Anonyymi
Jos Toyota suojataan ensinkään on käytettävä perinteistä menetelmää ja siveltävä Toyota yltympäriinsä jakin lannalla.
- Anonyymi
Aloitukseen tuli yksi aiheeseen liittyvä vastaus ja kaksi vähälahjaisen mölinää toisesta automerkistä.
Todella surullista. - Anonyymi
Lenin pinssi, hapankaalia ja pullo vodkaa.
- Anonyymi
Älä osta vodkaa, siitä tulee irstas meno.
Sananlaskut:
*23:29 Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus? Kenellä torat, kenellä valitus? Kenellä haavat ilman syytä? Kenellä sameat silmät? >> Jakeen lisätiedot
23:30 Niillä, jotka viinin ääressä viipyvät, jotka tulevat makujuomaa maistelemaan.
23:31 Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa ja helposti valahtaa alas.
23:32 Lopulta se puree kuin käärme ja pistää kuin myrkkylisko.
23:33 Silmäsi outoja näkevät, ja sydämesi haastelee sekavia.
23:34 Sinusta on kuin makaisit keskellä merta, on kuin *maston huipussa makaisit.
23:35 "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."* - Anonyymi
HS eilen: "Yhtiö tuo maahan Škodaa, jonka maine on lähinnä vitsi."
- Anonyymi
Moottoriöljyä.
Katso että täyttää Volkkarin laatuvaatimukset, esim.:
Castrol Edge FST-TI 5W-30 LL VAG 504 00/507 00 4 l moottoriöljy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846759
- 323139
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991777Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27845Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45723Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄59689Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html27647Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29646- 20635
Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v25605