Taloyhtiömme on päättänyt tehdä piharemontin hinta 170000 ntä tuhatta euroa vähän ottaa pannuun kun sille pienelle eläkkeelle olis muutakin käyttöä. Persutkin hävis vaalit kun intoutuivat leikkaamaan mutta täällä on asiat käännetty päinvastaiseen lisätään menoja, homma olis voitu hoitaa halvemmallakin jos haluja olisi ollut oppi varmaan demareilta saatu muutoin sitä ei osaa selittää.
Taloyhtiön toimet
18
642
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Oulaisissa löytyy taloyhtiö johon noin kallis piharemontti vai tuliko pilkku virhe?
- Anonyymi
170000 ntä tuhatta euroa on sama kuin 170 miljoonaa.
- Anonyymi
Kuulostaa jo tuo 170 000eur isolta rahalta tai sitten joku vähän vetää välistä😂
- Anonyymi
Eiköhän tuo Ahneus ole Paremminkin Kokoomuksen
tapana.! - Anonyymi
Kaiken voi tehdä reilummin! Joko kaupunki myönsi avustuksen piharemonttiin?
- Anonyymi
Nyt on kallista. Onkohan 17 000 oikea summa, tosin ei sekään ole pieni summa.
- Anonyymi
Kyllä aloituksessa oikea summa on. Uskomatonta mutta totta.
- Anonyymi
Kuka urakoi? Paikallinen?
- Anonyymi
Missä tämä kyseinen miljoona piha on?
- Anonyymi
Timo ja Teemu varmaan.
- Anonyymi
Naapuri kunnasta tulia on.
- Anonyymi
Kusetusta.
- Anonyymi
Joo aika vaikeaa uskoa todeksi.
- Anonyymi
Eihä sitä tiiä vaikka siihe laskettu kerrostalon seinän soodapuhalluski
- Anonyymi
Ettei vaan olis oulaisten pojat joiden rahoittaja ja henkilö jolla on yrityksen nimenkirjoitus oikeus on haapavedeltä
- Anonyymi
Kuulostaa että jollain taloyhtiöllä on liikaa rahaa! Jospa tuolla hinnalla saadaan TEHOkasta RAKENNUS toimintaa..
- Anonyymi
Luulen että Ollilan tarjous
- Anonyymi
vanha kansa sanoi, että luulo ei ole tiedon väärtti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ159963Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704