IRL irti. Tiedän et pitäis unohtaa ja antaa olla. Ottaa täysi irti otto. On ollut hyvin vaikeaa että rakastuin sinuun niin pahasti. Kokenut menettämisen pelkoa niin paljon joka saanut voimaan pahoin ja panikoimaan. Sitten en saa mitään irti sinusta.
En saa sust mitään
23
633
Vastaukset
- Anonyymi
mulla on läjäpäin erinäkösiä ongelmia. miksi ihmeessä kukaan minua haluaisi. olen liian outo ja siksi niin etäinen.
- Anonyymi
Mitä olet yrittänyt tehdä?
- Anonyymi
No kyllähän sä saisit, jos nähtäis.
- Anonyymi
Älä panikoi, ei siitä oo hyötyä vaan ole oma rehellinen itsesi ja anna parhaasi se riittää normaaleilla ihmisillä. :)
- Anonyymi
Panikoin siitä et sut menettäisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panikoin siitä et sut menettäisin
Ellet kykene mitään tekemään niin menetät, sellasta se elämä on.
- Anonyymi
No et varmana saa mitään irti minusta, kun et edes yritä. Minä ainakin yritin kerran, mutta se ei johtanut mihinkään sinusta johtuen.
Pallo on sun päädyssä ja se ei oo liikkunut sieltä mihinkään.- Anonyymi
Oisko tää mulle? Kuulostaa kovin tutulta. Sä siis odotat et mä teen jotain kun mä odotan et sä teksit jotain. Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tää mulle? Kuulostaa kovin tutulta. Sä siis odotat et mä teen jotain kun mä odotan et sä teksit jotain. Joo.
Siin on vaan semmonen juttu, että minä oon jo kerran tehnyt liikkeen. Ja se torjuttiin todella epävarmasti toisen puolelta. Sitten toinen teki sellaisen tempun, että katosi yli vuodeksi.
Ja nyt en ota enää selkoa mitä haluaa, ehkä ei halua mitään, mutta huomaan kuinka tuijottelee välistä minua. Mutta eipä sitä vaikuta toista kertaa enää tehdä mitään, jos toinen ei kerta liikuta sitä palloa myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siin on vaan semmonen juttu, että minä oon jo kerran tehnyt liikkeen. Ja se torjuttiin todella epävarmasti toisen puolelta. Sitten toinen teki sellaisen tempun, että katosi yli vuodeksi.
Ja nyt en ota enää selkoa mitä haluaa, ehkä ei halua mitään, mutta huomaan kuinka tuijottelee välistä minua. Mutta eipä sitä vaikuta toista kertaa enää tehdä mitään, jos toinen ei kerta liikuta sitä palloa myös.Okei, oon nyt väärä, mut toivottavasti saisit selvyyttä tuohon asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt en ota enää selkoa mitä haluaa, ehkä ei halua mitään, mutta huomaan kuinka tuijottelee välistä minua. Mutta eipä sitä vaikuta toista kertaa enää tehdä mitään, jos toinen ei kerta liikuta sitä palloa myös.Sinulla ei ole kiire tehdä peliliikkeitä, koska olet käynyt useammasti panemassa muita miehiä. Minä kävin viikonloppuna n*ssimassa maksullista naista. En jaksanut enää odottaa sinua. Kallista lystiä oli, mutta aivan jumalaisen kaunis nainen uskomattomilla kurveilla. Sen jälkeen varmaan mikään tavallinen daami ei tunnu miltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, oon nyt väärä, mut toivottavasti saisit selvyyttä tuohon asiaan.
Ehkä, ehkä en. Ainoa keino taitaisi olla ja mennä kysymään jotain tyyliin "jos kysyisin sulta sen saman kysymyksen mitä silloin aikoinaan, niin olisko vastaus edelleen sama" ja jättää asia siihen.
Koska lie tulee kunnollinen tilaisuus, ettei ole liikoja ihmisiä ympärillä on sitten aivan eri asia. Tai ehkä voisin kokeilla onnea facebookin kautta, jos hän käyttää sitä enää ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole kiire tehdä peliliikkeitä, koska olet käynyt useammasti panemassa muita miehiä. Minä kävin viikonloppuna n*ssimassa maksullista naista. En jaksanut enää odottaa sinua. Kallista lystiä oli, mutta aivan jumalaisen kaunis nainen uskomattomilla kurveilla. Sen jälkeen varmaan mikään tavallinen daami ei tunnu miltään.
No hieno homma, mutta oon mies ja ihan hetero, eli ei kiinnosta toiset miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole kiire tehdä peliliikkeitä, koska olet käynyt useammasti panemassa muita miehiä. Minä kävin viikonloppuna n*ssimassa maksullista naista. En jaksanut enää odottaa sinua. Kallista lystiä oli, mutta aivan jumalaisen kaunis nainen uskomattomilla kurveilla. Sen jälkeen varmaan mikään tavallinen daami ei tunnu miltään.
Vttu mikä pelle 😂 alkaa mennä taas usko kaikkiin miehiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hieno homma, mutta oon mies ja ihan hetero, eli ei kiinnosta toiset miehet.
Minua ei kiinnosta paljon nuoremmat miehet. Ikäiseni tietyn tyyppiset miehet vain ovat mielestäni ihania kaikin puolin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi, oikeestiko? 🤮
Älä sano, että tämä on totta 🤧
- Anonyymi
minua ei yksi nainen tuLe menettämään muutakuin kohtelemalla kaltoin ja pahasti...
Rakastan Lotta sinua, mutta saavuthan luokseni kun aika on?
J- AnonyymiUUSI
JL oot mulle uusi tuttavuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JL oot mulle uusi tuttavuus.
Lotta on nuorempi ja hyvä sulle.
- Anonyymi
Ei kai kaukaa voikaan saada mitään selville.
- Anonyymi
Minulle on aivan sama missä tietty häirikkö asuu! Kunhan pysyy aina kaukana minusta asunpa missä tahansa! Muuten..
- AnonyymiUUSI
Ei niin ..
Välimatka voi estää paljonkin asioita .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822188
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641439Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973