En saa sust mitään

Anonyymi-ap

IRL irti. Tiedän et pitäis unohtaa ja antaa olla. Ottaa täysi irti otto. On ollut hyvin vaikeaa että rakastuin sinuun niin pahasti. Kokenut menettämisen pelkoa niin paljon joka saanut voimaan pahoin ja panikoimaan. Sitten en saa mitään irti sinusta.

23

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mulla on läjäpäin erinäkösiä ongelmia. miksi ihmeessä kukaan minua haluaisi. olen liian outo ja siksi niin etäinen.

• Anonyymi

Mitä olet yrittänyt tehdä?

• Anonyymi

No kyllähän sä saisit, jos nähtäis.

• Anonyymi

Älä panikoi, ei siitä oo hyötyä vaan ole oma rehellinen itsesi ja anna parhaasi se riittää normaaleilla ihmisillä. :)

• Anonyymi

Panikoin siitä et sut menettäisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panikoin siitä et sut menettäisin

Ellet kykene mitään tekemään niin menetät, sellasta se elämä on.

• Anonyymi

No et varmana saa mitään irti minusta, kun et edes yritä. Minä ainakin yritin kerran, mutta se ei johtanut mihinkään sinusta johtuen.

Pallo on sun päädyssä ja se ei oo liikkunut sieltä mihinkään.

• Anonyymi

Oisko tää mulle? Kuulostaa kovin tutulta. Sä siis odotat et mä teen jotain kun mä odotan et sä teksit jotain. Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko tää mulle? Kuulostaa kovin tutulta. Sä siis odotat et mä teen jotain kun mä odotan et sä teksit jotain. Joo.

Siin on vaan semmonen juttu, että minä oon jo kerran tehnyt liikkeen. Ja se torjuttiin todella epävarmasti toisen puolelta. Sitten toinen teki sellaisen tempun, että katosi yli vuodeksi.

Ja nyt en ota enää selkoa mitä haluaa, ehkä ei halua mitään, mutta huomaan kuinka tuijottelee välistä minua. Mutta eipä sitä vaikuta toista kertaa enää tehdä mitään, jos toinen ei kerta liikuta sitä palloa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siin on vaan semmonen juttu, että minä oon jo kerran tehnyt liikkeen. Ja se torjuttiin todella epävarmasti toisen puolelta. Sitten toinen teki sellaisen tempun, että katosi yli vuodeksi.

Ja nyt en ota enää selkoa mitä haluaa, ehkä ei halua mitään, mutta huomaan kuinka tuijottelee välistä minua. Mutta eipä sitä vaikuta toista kertaa enää tehdä mitään, jos toinen ei kerta liikuta sitä palloa myös.

Okei, oon nyt väärä, mut toivottavasti saisit selvyyttä tuohon asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole kiire tehdä peliliikkeitä, koska olet käynyt useammasti panemassa muita miehiä. Minä kävin viikonloppuna n*ssimassa maksullista naista. En jaksanut enää odottaa sinua. Kallista lystiä oli, mutta aivan jumalaisen kaunis nainen uskomattomilla kurveilla. Sen jälkeen varmaan mikään tavallinen daami ei tunnu miltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, oon nyt väärä, mut toivottavasti saisit selvyyttä tuohon asiaan.

Ehkä, ehkä en. Ainoa keino taitaisi olla ja mennä kysymään jotain tyyliin "jos kysyisin sulta sen saman kysymyksen mitä silloin aikoinaan, niin olisko vastaus edelleen sama" ja jättää asia siihen.

Koska lie tulee kunnollinen tilaisuus, ettei ole liikoja ihmisiä ympärillä on sitten aivan eri asia. Tai ehkä voisin kokeilla onnea facebookin kautta, jos hän käyttää sitä enää ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole kiire tehdä peliliikkeitä, koska olet käynyt useammasti panemassa muita miehiä. Minä kävin viikonloppuna n*ssimassa maksullista naista. En jaksanut enää odottaa sinua. Kallista lystiä oli, mutta aivan jumalaisen kaunis nainen uskomattomilla kurveilla. Sen jälkeen varmaan mikään tavallinen daami ei tunnu miltään.

No hieno homma, mutta oon mies ja ihan hetero, eli ei kiinnosta toiset miehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vttu mikä pelle 😂 alkaa mennä taas usko kaikkiin miehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hieno homma, mutta oon mies ja ihan hetero, eli ei kiinnosta toiset miehet.

Minua ei kiinnosta paljon nuoremmat miehet. Ikäiseni tietyn tyyppiset miehet vain ovat mielestäni ihania kaikin puolin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi, oikeestiko? 🤮
        Älä sano, että tämä on totta 🤧

• Anonyymi

minua ei yksi nainen tuLe menettämään muutakuin kohtelemalla kaltoin ja pahasti...

Rakastan Lotta sinua, mutta saavuthan luokseni kun aika on?

J

• Anonyymi
        UUSI

JL oot mulle uusi tuttavuus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JL oot mulle uusi tuttavuus.

Lotta on nuorempi ja hyvä sulle.

• Anonyymi

Ei kai kaukaa voikaan saada mitään selville.

• Anonyymi

Minulle on aivan sama missä tietty häirikkö asuu! Kunhan pysyy aina kaukana minusta asunpa missä tahansa! Muuten..

• Anonyymi
        UUSI

Ei niin ..
        Välimatka voi estää paljonkin asioita .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2188
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1874
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1439
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe