En tiedä tuletko

Anonyymi-ap

Koskaan piilostasi vai et?

40

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syksyllä ois tarkotus.

• Anonyymi

Viimeksi eilen ja toissapäivänä.

• Anonyymi

Itse olet piilossa. Vähensit näkemisiä ilman selitystä.

Mieheltä Naiselle

• Anonyymi

Minä ainakin soitin ja lopetin suhteen. Mielestäni olin ihan reilu kun huomasin että kaipaat aidan toiselle puolelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Käskystä tulen minne haluat.

• Anonyymi

Tulisinhan minä, mutta parempi jättää nämä miehiltä miehille :)

• Anonyymi

Se on työn alla.

• Anonyymi

Ei olla nähty

• Anonyymi

Kohta kömmin ulos pesästäni.

• Anonyymi

Siellä koirankusettajat jo odottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä koirankusettajat jo odottaa

😂😂

• Anonyymi

😶‍🌫️👀

• Anonyymi

Kuka on pysytellyt piilossa? Minä n läheltä ?
      Haluan oikeesti päästä pois piilosta joten enköhän kohtapuolin ja hymyilen miehelle.

• Anonyymi

Tulen täältä vain yhden ainoan naisen halittavaksi. Muualle tai muuten en suostu tulemaan. Ei ole mitään muuta syytä tulla pois piilosta. T. Muumimies.

• Anonyymi

En ole piilossa vaan olen uppoutunut työn alle. Työ, työ, työ ja työ, Ei ole elämässä muuta. Palstallakin käyn satunnaisesti, kun päätän pitää pienen tauon. Ei ole aikaa käydä ulkona. Toistaiseksi tilanne kiireinen. Anteeksi siitä...

• Anonyymi

Huolehdi myös itsestäsi, että on myös lepotaukoja. Tärkeää, ettei työ ime kaikkia mehuja ihmisestä.

• Anonyymi

Valitettavasti sun pitää houkutella mut pois sieltä. Jos en saa mitään merkkejä, niin en myöskään vaivaudu tekemään mitään, sillä kiinnitän huomiota vain selvää kiinnostusta osoittaviin.

• Anonyymi

Onko hän ollut pitkään piilossa?

• Anonyymi

Pysyn piilossa näytän jo niin rölliltä.

• Anonyymi

Katsotaan, jos saan joku päivä jostain tarpeeksi virtaa siihen, oon jotenkin ihan poikki, enkä kyllä yhtään ihmettele ku tätä "kiusaamista" miettii😧

• Anonyymi

Ikävää kun kiusaannut toisten ihmisten olemassaolosta.

• Anonyymi

Poissa silmistä poissa mielestä. On hyvä olla piilossa että kukaan ei tiedä että olet olemassa.

• Anonyymi

En odota näkeväni paljon nuorempaa enää! Minulla on omat monet kriteerit siihen minkä tyyppistä ihmistä etsin ja tietty henkilö on aivan eri tyyppinen! Siksi en ole koskaan sanonut hänelle mitään. Etsin vain yhtä uutta ihmistä elämääni loppuelämän ajaksi!

• Anonyymi

Jaa, ei multa. Olen sanonut kai liikaakin, tai siis kirjoittanut. Toivottavasti ei ole pahastunut.

• Anonyymi

Tunnistatko mitään muita välimerkkejä kuin huutomerkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistatko mitään muita välimerkkejä kuin huutomerkin?

Ihmiset, jotka huutaa viesteissä, on sivistymättömiä. On ollut muutamat esihenkilöt, joidenka jokapäiväiset tavanomaiset sähköpostiviestit kaikille sisälsi joka lauseen lopussa vtusti !!! Tuli enemmän kuin tyhmä olo!!!

• Anonyymi

En ole piilossa. Lopetin vain käymästä siellä, kun ei ollut enää syytä käydä, mutta en erityisesti piileskele keltään.

• Anonyymi

Hyvä vaan jos ei tulisikaan!!

• Anonyymi

Kenelle tämä? Sinä paskahousu huudat joka ketjussa mutta et kerro kenelle.

• Anonyymi

En uskalla enää käydä missään, kun pelkään törmääväni sinuun tai yhteisiin tuttuihin.

• Anonyymi

Olen nyt piilossa, koska on semmonen olo. 😢😶‍🌫️

• Anonyymi

Pikkuset peikot ne piilossa pyssyy kirkkaalla päivän valolla!

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Mä meen kostoksi kans piiloon sitten.

• Anonyymi

Sama, mutta eri motiivista. Pääsiäisen jälkeen sitten :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, mutta eri motiivista. Pääsiäisen jälkeen sitten :)

Miksi vasta silloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vasta silloin?

Joo kyllä mä tänään lähden, älä huoli. Pääsiäisen jälkeen voi mielenkiinto taas voittaa.
        Matka on hyvää aikaa tehdä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä mä tänään lähden, älä huoli. Pääsiäisen jälkeen voi mielenkiinto taas voittaa.
        Matka on hyvää aikaa tehdä muuta.

Mielenkiinto?

• Anonyymi

Ei kiinnosta olla tekemisissä kenenkään kanssa, jotka on hyväksynyt miten hän kohteli minua. Ne ei ole mun ystäviä.
      Ei tunnisteita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2188
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1874
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1439
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe