Jotenkin minusta tuntuu että kaikki naiset haluavat vain isoa kulmia seksikumppanilta.Olisi kiva tietää että mikä on paras peniksen koko sukupuoliyhdyntää ajatellen,minun penis on erektiossa 8 cm,ja se on monen naisen mielestä liian pieni sukupuoliyhdyntään vai onko.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tjaa... Puheissa 18-25 cm kokoisista, mutta käytännössä 12-15 cm ovat juuri sopivia!
- Anonyymi
Rita
Onko koolla väliä !?😆😆😆😆 - Anonyymi
Isosta! Komeampi katsoa. Mukavampi käsitellä. Täyttä pillun kivasti.
- Anonyymi
Itsellä 16sm, paksu 5sm käydä ympärileik muna. Naiset pitäneet imevät halukkaasti ottaen sperman suuhun.
- Anonyymi
Varattuna naisena silloin tällöin lankean kiellettyyn hedelmään, lähinnä lomaillessa ystävättärien kanssa etelässä. Ainaskin itse kiinnitän huomion miehessä silmiin ja miten kantaa vartaloaan. Keskustelu taito jos ravintolassa tavataan, miehethän etsivät iltaisin naista seksiin. Siksihän moni lisäkseni käyttää tilaisuuden hyväkseen lomalla, seksi intohimoista josta nauttii aidosti. Keskusteluun kalun koosta, monen kokoisesta nauttinut yksi mies josta fantasioin vieläkin, vaikka aikaa useempi vuosi mennyt. Hänellä todella iso, kertoi pituus 24cm sekä todella paksu. Muista paljoakaan yhdynnästä olin jossain epätodellisuudessa, nautin ja antauduin miehelle täysin. N 49v
- Anonyymi
Nyt ollu tosi isoo¡
- Anonyymi
Tää on niin ikuisuus kysymys ja huonon itsetunnon pellet tällasta kyselee
- Anonyymi
Mulla keskikokoa isompi ja naiset kyllä olleet tyytyväisiä kun saaneet sitä pilluunsa ja imeneet sitä voi jee!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398