Jotenkin minusta tuntuu että kaikki naiset haluavat vain isoa kulmia seksikumppanilta.Olisi kiva tietää että mikä on paras peniksen koko sukupuoliyhdyntää ajatellen,minun penis on erektiossa 8 cm,ja se on monen naisen mielestä liian pieni sukupuoliyhdyntään vai onko.
Minkäkokoisesta kullista naiset tykkäävät
8
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Tjaa... Puheissa 18-25 cm kokoisista, mutta käytännössä 12-15 cm ovat juuri sopivia!
- Anonyymi
Rita
Onko koolla väliä !?😆😆😆😆 - Anonyymi
Isosta! Komeampi katsoa. Mukavampi käsitellä. Täyttä pillun kivasti.
- Anonyymi
Itsellä 16sm, paksu 5sm käydä ympärileik muna. Naiset pitäneet imevät halukkaasti ottaen sperman suuhun.
- Anonyymi
Varattuna naisena silloin tällöin lankean kiellettyyn hedelmään, lähinnä lomaillessa ystävättärien kanssa etelässä. Ainaskin itse kiinnitän huomion miehessä silmiin ja miten kantaa vartaloaan. Keskustelu taito jos ravintolassa tavataan, miehethän etsivät iltaisin naista seksiin. Siksihän moni lisäkseni käyttää tilaisuuden hyväkseen lomalla, seksi intohimoista josta nauttii aidosti. Keskusteluun kalun koosta, monen kokoisesta nauttinut yksi mies josta fantasioin vieläkin, vaikka aikaa useempi vuosi mennyt. Hänellä todella iso, kertoi pituus 24cm sekä todella paksu. Muista paljoakaan yhdynnästä olin jossain epätodellisuudessa, nautin ja antauduin miehelle täysin. N 49v
- Anonyymi
Nyt ollu tosi isoo¡
- Anonyymi
Tää on niin ikuisuus kysymys ja huonon itsetunnon pellet tällasta kyselee
- Anonyymi
Mulla keskikokoa isompi ja naiset kyllä olleet tyytyväisiä kun saaneet sitä pilluunsa ja imeneet sitä voi jee!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089381Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766238Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys261828IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707