Jos kertoisin sinulle että seksihistoriani johtuu miellyttämisen halusta, huomion hakemisesta, suostumisesta seksiin jota en ole itse halunnut mutta olen pelännyt yksin ja ulkopuolelle jäämistä niin paljon että en ole uskaltanut sanoa EI mihinkään.
Ymmärrän nyt että ongelmani ovat johtuneet läheisriippuvuudesta ja olen koko elämäni miellyttänyt joka elämän osa-alueella... Töissä, kaverisuhteissa, lasten kanssa, parisuhteessa, vanhempieni kanssa.
Olen suostunut siihen kun seksikumppani on halunnut jakaa minut kaverinsa kanssa, olen miellyttänyt naispuoleista ystävääni suostumalla hänen järjestämiin seksikimppoihin koska olen ajatellut että muuten hän ei halua olla ystäväni. Olen samaisen ystävän vuoksi päätynyt myymään itseäni, olen voinut henkisesti pahoin ja turruttanut oloani alkoholilla ja sen seurauksena päätynyt moniin kymmeniin yhden illan juttuihin. Koen hakeneen seksillä läheisyyttä ja satuttanut itseäni päätymällä aina samaan tilanteeseen.
Seksi on ollut tapa päästä lähelle mutta en ole halunnut sitä vaan
Olen halunnut vain että minut nähtäisiin, että minulla olisi merkitys, että olisin tärkeä.
Olen saanut lapsuudessa trauman, jäänyt yksin selviämään, ollut koulukiusattu, hyväksikäytetty, narsistisessa suhteessa... Olen selvinnyt yksin - en ole uskaltanut luottaa kehenkään.
Olenko nyt tuomittu olemaan yksin koska kuulin ettei kukaan voi koskaan hyväksyä menneisyyttäni?
Onko liikaa pyydetty että joku näsi minut ihmisenä kaikkien noiden kokemusten jälkeen?
Vai olenko vain liikaa...
Seksihistorian merkitys uudessa suhteessa
15
286
Vastaukset
- Anonyymi
Hyj! Epäilinkin jotain tuollaista.
- Anonyymi
Upeaa reflektointia 👍🏻
- Anonyymi
Kyllähän se on nyt hyvin pitkälti kiinni siitä miten tuot itsesi esiin, jollekulle menneisyydellä on isompi merkitys, toiselle pienempi. Toimivan ihmissuhteen jos haluat niin menneisyys on jätettävä taakse molemminpuolisesti.
Ja tuskin maailman ainut syntinen olet, rikkinäisiä ihmisiä on maailma puolillaan- Anonyymi
Rikkinäinen ja likainen on ihan eri asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkinäinen ja likainen on ihan eri asioita.
Harvemmin ne sulkee toisiaan pois
T. Mielenterveyden ammattilainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Mielenterveyden ammattilainenTarkoititko rakkauden ammattilainen? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Mielenterveyden ammattilainenNo et ole kyllä mikään mielenterveyden ammattilainen jos näet jonkun ihmisen rikkinäisenä ja likaisena. Saisit itse hävetä👎
- Anonyymi
Kuulostipa surulliselta. Itse sain apua, kun tajusin olevani irrallaan itsestäni. Siis joku asia ei tuntunut kuuluvan minun käytökseen tai ylipäätään minuun. Pakenin ja pakenen edelleen https://www.duodecimlehti.fi/duo95941
- Anonyymi
Mitä väärää sinä nyt olet tehnyt? Kuullostaa, että olet kokeillut kaikenlaista ja lähtenyt juttuihin mukaan kuten muutkin nuorena paitsi jotkut uskovaiset ja ne jotka ei saa.
Ikävää, että kokemuksissasi on negatiivisia piirteitä, mutta tietystä kulmasta katsottuna kylmät seksikokemukset on aina emotionaalisesti aika epäilyttäviä ihan sama miksi niihin lähtee.
Miten olisi pieni selibaatti? Vaikka pari vuotta? Tiesitkö, että kaikki kehon solut uusiutuvat nlin puolessa vuodessa ja sen jälkeen kehosi on koskematon. Jopa immenkalvo kasvaa takaisinpäin joillain ainakin, mutta siinä menee vuosia ja ei saa olla penetraatiota.
Unohda tuomitsevat ihmiset, hyi että kuka niiden kanssa mitään haluaa. Ajatus että ottaisi jonkun tuomitsevan kyylän omaan elämään pomottamaan ja kritisoimaan joka asiasta, niin haloooo... - Anonyymi
Olet yhtä toivottomassa tilanteessa kuin jokainen joka on elänyt epäuskoisena ja Jumalasta piittaamatta. Usko Jeesukseen ainoastaan voi sinut pelastaa menneisyydeltäsi ja Jumalan vihasta pahuutta kohtaan.
- Anonyymi
Kertomasi selittää kaiken. Olen syvästi pahoillani etten ole osannut huomioida sua kuten olisit ehkä sisimmässäsi toivonut. Jos toivot niin voimme ensi kerralla kun näemme vaikkapa vain katsella jälleen se Simulating Africa in 100 days käsi kädessä ilman v.mamboa ja pitihän meidän kahvillekin lähteä. Tehdään kaikkea kivaa yhdessä niin kuin aina välillä muutenkin ollaan tehty. Sitä minäkin todella paljon toivon.
- Anonyymi
Ainoastaan heikko mies sortuu tuollaisen historian omaavaan eli odotukset sen mukaan.
- Anonyymi
Ootko jo päässyt poikuudestasi vai vieläkö taistelu syntiä vastaan jatkuu?
- Anonyymi
Nykyhetkellä ja tulevaisuudella on aina enemmän merkitystä kuin menneisyydellä.
Jos joku ei voi hyväksyä, että olet ollut luonteeltasi sellainen joka ei ole osannut vetää rajoja, se ihminen on... jotain mitä ilman SINUN olisi parempi olla.
Et ole huono.- Anonyymi
Niin ja onhan siinä sekin, että kyllä niiden omien vanhempien kuuluisi lapselle niitä rajojen vetoa opettaa ja muutakin. Meillä oli että "anna hakata päätään seinään siitähän oppii". Meni koulut ja kaikki ystävyyssuhteet, en osannut olla ihmisten enkä eläinten kanssa, rajat puuttui, samoin välittäminen. Rahaa kyllä annettiin. Nuoruus ja parikymppiset oli sekoilua, ihme, että selvisin hengissä. Vieläkin sekoilen, mutta ehkä vähän vaan erilailla. Yhtään ei jaksa kiinnostaa, onko tämä jonkun mielestä jotenkin minun arvoa laskeva asia enkä kadu mitään. Kovat opit elämästä tuli otettua, thats it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833