Vaikeaksi persoonaksi etten usko kenenkään voivan olla kanssani sellaisena kuin olen. Jaksaa aina rakastaa ja pysyä kanssani. Siksi en uskalla mitään
Koen itseni niin
21
419
Vastaukset
- Anonyymi
mulla sama, vaikka sitten taas tavallaan olen hyvin pieni suorittaja vaan. en mitään ihmeellistä. viihdyn omissa oloissani. nautin aamuista, kävelylenkeistä ja kahvista.
- Anonyymi
Minä olisin jaksanut. hänelle
- Anonyymi
Mistä tiedät? Sanoit että ei välttämättä kahta vuotta pidempään kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Sanoit että ei välttämättä kahta vuotta pidempään kestä.
En ole sanonut
- Anonyymi
Miksi niin tunnet itsestäsi?
- Anonyymi
Siksi et olen kokenut niin elämässäni muiden kohdalta
- Anonyymi
Voi kuule! Voisin kuvitella että kaivattu mieheni ajattelisi juuri näin.
Vaan hänpä ei näe miten rakastan. Silti mietin, että toimisiko se... Vaiko ei.- Anonyymi
Tiedät kyllä..vuosisadan rakkaustarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä..vuosisadan rakkaustarina.
JL ❤ V
- Anonyymi
Sama. Onneks oon kuuma
- Anonyymi
Sitten on varmaan hyvä hetki alkaa kehittämään itseään systemaattisesti.
- Anonyymi
Olen todennut ihan käytännössä sen, ettet ole helppo persoona. Monet muut syyt persoonasi lisäksi vaikuttivat siihen, ettet ole sen tyyppinen ihminen jota etsin! Ikä, pituus, laihuus, vähäpuheisuus ja joitain muita noiden lisäksi!
- Anonyymi
Miksi sitten olet sellaisen kanssa tekemisissä kun nuo asiat huomaa heti ensinäkemällä
- Anonyymi
Mitäs jos antaisit sen toisen ihan itse sitten päättää, että jaksaako olla sun kanssa vai ei. Jos haluja on niin jaksaa, vaikka olis hankaluuksiakin.
Turhaa asetella mörköjä suhteen tielle ja pelätä aina pahinta.
Eihän sitä uskalla mitään tehdä, jos noin ajattelee.
Rakkaus on välittämistä ja hyväksymistä.
Elämässä pitää ottaa riskejä, kaatua polvilleen takapuoli sauhuten ja nousta uudestaan ylös 🫵💪🫶- Anonyymi
Minä en halua elämääni enää vaikeita ihmisiä, koska sellaisesta ihmisestä on jo kauan kestänyt kokemus! En vaan koe enää jaksavani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua elämääni enää vaikeita ihmisiä, koska sellaisesta ihmisestä on jo kauan kestänyt kokemus! En vaan koe enää jaksavani!
No kerro nyt kuka se ihminen oli. Alkukirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli lasteni isä! Ja toista samanlaista en enää elämääni halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no se on sinun ongelma ja varmaan voit sen sitten kertoa sille ihmiselle. Mutta jos perusvire on tuo, että en jaksa en kykene, niin sitten on turha itkeä ikävä palstalla 😅
Lepäile ja yritä myöhemmin uudestaan.
Ja jos joskus on ollut hankala suhde, niin se ei tarkoita että kaikki olisi.
-ämmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.
Se Pekka on kyllä ikävä tyyppi.siitä tulee varmaan se sanonta ”pekkaa pahempi”.
- Anonyymi
Minulla vähän sama juttu. Koen itseni semmoiseksi kenestä ei tosin edes tarvitse välittää, kun en osaa puhua asioista ja olen arka kaikkeen uuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1591282Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561244Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919