Forest Finn Kanavaa

Anonyymi-ap

Seuraan tuon komeen miehen takia 😘 Harmi kun hän varattu .t:Tytsy 32

27

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PYYDÄ KONEMAN PÄIVÄPANOILLE 🤪

• Anonyymi

Homoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoa.

Oot vai ?

• Anonyymi

Ari on kyllä komee 🧡

• Anonyymi

On 👊

• Anonyymi

Tunnen myötähäpeää, kun se yrittää olla vitsikäs

• Anonyymi

MÄ TUNNEN KUN KATON RASVAMAKSAN VIDEOITA .SILMÄT KUN SIAL NAAMA VÄÄTELEE JA PUHUU SIITÄ MINKÄ ON NÄHNY VAAN SYNTYESSÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MÄ TUNNEN KUN KATON RASVAMAKSAN VIDEOITA .SILMÄT KUN SIAL NAAMA VÄÄTELEE JA PUHUU SIITÄ MINKÄ ON NÄHNY VAAN SYNTYESSÄÄN.

Tuo mehtäman on karsee ukko .

• Anonyymi

Onhan noi aika väsyttäviä välillä.Miksi kommentointi on poissa tubessa.Eikö ole munaa miehellä kuulla mielipiteitä videoista.Osoittaa oikeata Savolaista suoraselkäisyyttä..Itsetunto pitää olla niin luja,että toisten mielipiteet ei vaikuta.

• Anonyymi

Ari osti upeen talon .Pistää vuokralle .Olin juttusilla lähtevät emännän kans syksyllä Kreikkaan kuukaudeksi.

• Anonyymi

Ennen katon konemanin videoita kuin peräkamariukon !! Rasvamaha !! On kateellinen Arille kun hällä kaunis konelady !! Ari saa sitä mistä Timo vaan haaveilee !! Tumputusluolassa varmaan käsi käy Timolla 😂

• Anonyymi

Pienet ne on ilonaiheet sinullakin.

• Anonyymi

Mukavantuntuinen heppu on👍

• Anonyymi

Rahhoo, kun luppoot, niin varmasti tulloo.

• Anonyymi

Forest Finn hyvä kanava .Enemmän koneladyä videoille niin tilaajia tulee !! Mainostan töissä tuota kanavaa huomenna !!

• Anonyymi

Hyvä

• Anonyymi

Kyllä leetillä saa vetoapua forestin kanavalle. Sen verran tyylikäs nainen,eikä häpene tavoiltaankaan.

• Anonyymi

Konelady on kaunis.

• Anonyymi

Tuon kateellisen länkisääri kaappikommunistin tubetuksia ei enää monikaan katso

• Anonyymi

On komia runkoinen emäntä,on on.

• Anonyymi

Avopäin menee kaikkiin ulkotöihin. Pelkääkö että kampaus latistuu hatun/huivin alla. Mutta kaupunkilaistaustainen hän taitaa olla.

• Anonyymi

Ei tuo Taina nyt niin taida kaupungilla huomiota herättää. Tavallinen suomalainen nainen.

• Anonyymi

Kaikenlainen kehitys on lopahtanna konemannilta .Mehtätonttu eikun porskuttaa etiäpäin,toinen jäi solikka levelille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eiku uutta matoa koukkuun.

• Anonyymi

Kyllähän nainen kuin nainen saa miehen... ainakin yhdeksi yöksi.😉

• Anonyymi

Komea mies on kone man.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4918
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2622
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1675
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      218
      1072
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      985
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe