Seuraan tuon komeen miehen takia 😘 Harmi kun hän varattu .t:Tytsy 32
Forest Finn Kanavaa
23
420
Vastaukset
- Anonyymi
PYYDÄ KONEMAN PÄIVÄPANOILLE 🤪
- Anonyymi
Homoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoa.
Oot vai ?
- Anonyymi
Ari on kyllä komee 🧡
- Anonyymi
On 👊
- Anonyymi
Tunnen myötähäpeää, kun se yrittää olla vitsikäs
- Anonyymi
MÄ TUNNEN KUN KATON RASVAMAKSAN VIDEOITA .SILMÄT KUN SIAL NAAMA VÄÄTELEE JA PUHUU SIITÄ MINKÄ ON NÄHNY VAAN SYNTYESSÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄ TUNNEN KUN KATON RASVAMAKSAN VIDEOITA .SILMÄT KUN SIAL NAAMA VÄÄTELEE JA PUHUU SIITÄ MINKÄ ON NÄHNY VAAN SYNTYESSÄÄN.
Tuo mehtäman on karsee ukko .
- Anonyymi
Onhan noi aika väsyttäviä välillä.Miksi kommentointi on poissa tubessa.Eikö ole munaa miehellä kuulla mielipiteitä videoista.Osoittaa oikeata Savolaista suoraselkäisyyttä..Itsetunto pitää olla niin luja,että toisten mielipiteet ei vaikuta.
- Anonyymi
Ari osti upeen talon .Pistää vuokralle .Olin juttusilla lähtevät emännän kans syksyllä Kreikkaan kuukaudeksi.
- Anonyymi
Ennen katon konemanin videoita kuin peräkamariukon !! Rasvamaha !! On kateellinen Arille kun hällä kaunis konelady !! Ari saa sitä mistä Timo vaan haaveilee !! Tumputusluolassa varmaan käsi käy Timolla 😂
- Anonyymi
Pienet ne on ilonaiheet sinullakin.
- Anonyymi
Mukavantuntuinen heppu on👍
- Anonyymi
Rahhoo, kun luppoot, niin varmasti tulloo.
- Anonyymi
Forest Finn hyvä kanava .Enemmän koneladyä videoille niin tilaajia tulee !! Mainostan töissä tuota kanavaa huomenna !!
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Kyllä leetillä saa vetoapua forestin kanavalle. Sen verran tyylikäs nainen,eikä häpene tavoiltaankaan.
- Anonyymi
Konelady on kaunis.
- Anonyymi
Tuon kateellisen länkisääri kaappikommunistin tubetuksia ei enää monikaan katso
- Anonyymi
On komia runkoinen emäntä,on on.
- Anonyymi
Avopäin menee kaikkiin ulkotöihin. Pelkääkö että kampaus latistuu hatun/huivin alla. Mutta kaupunkilaistaustainen hän taitaa olla.
- Anonyymi
Kaikenlainen kehitys on lopahtanna konemannilta .Mehtätonttu eikun porskuttaa etiäpäin,toinen jäi solikka levelille.
- Anonyymi
https://youtu.be/7Oh_6XMU700?si=Rc_8yobEuiFGsSdP
Ottaisi forest finn opikseen, samoin naamanvääntäjä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728