rakastunut tällä hetkellä. Rakastuminen on ihan hullua. Nyt toimii järkeni ja asiani ovat kunnossa. Ainoa vaan, että mielessäni kummittelee eräs vanha juttu. 👻 Se ei onneksi vaikuta suoriutumiseeni. On lämpimät välit läheisteni kanssa. Kaikki on siis hyvin. 🩷
Luojan kiitos en ole
6
289
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä vähän sama tilanne, yksi nainen on mielessä, mut en tiedä ihan tarkkaan hänen tilannettaan ja sitä, mitä oikeasti ajattelee minusta? Olen hänelle paljastunut itsestäni asioita, joista en ole juuri muille puhellut. Enkä tiedä, miten kokee minut tällä hetkellä?
- Anonyymi
No niimpä...Pitäisi ottaa selville, mitä hän tuntee sinua kohtaan. 💗 Taidat välittää hänestä. Mies yleensä välittää toisesta silloin, kun myös avautuu omista asioistaan.
Minulla on kynnys laittaa viestiä, kun juttu päättyi epäselvästi. Ehkä vaan kärvistelen ja ajattelen toisen vihaavan mua.
- Anonyymi
Mikä sitten motivoi kirjoittamaan nimenomaan Ikävällä, jos et kaipaa ketään?
- Anonyymi
Ehkä se on sitä epävarmuutta, ku ei tiedä toisen tuntemuksista juuri mitään niin kieltää ne itseltäänkin? Sisimmässään kuitenkin ikävöi toista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on sitä epävarmuutta, ku ei tiedä toisen tuntemuksista juuri mitään niin kieltää ne itseltäänkin? Sisimmässään kuitenkin ikävöi toista?
Pitää paikkansa 👍😬👻 t. ap.
- Anonyymi
No sittenhän asiat on varsin hyvin.🤩
Minustakaa ei tarvitse huolehtia.
Herään kyllä oisin ja iltaisin välillä kun alitajuntani vieläkin kaipaa sitä hullua rakkautta välillä mitä oli.
Mutta kyllä tähän uuteenkin elämään tottuu.
Naiselta 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078