Kerrostalon pihaan missä asut? Jotain samaa kyllä oli mutta eihän sinulla ole enää tummat hiukset? Vai onko 🤔 sulla on sit vissiin naapurissa kaksoisolento 😂
Sinäkö se olit ku menit
26
423
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole tummat hiukset ollut aikoihin.
- Anonyymi
Mutta peruukkeja pidät toisinaan? 🤔😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta peruukkeja pidät toisinaan? 🤔😁
Eeeeeiiiii, en kyllä tarvii sellasia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeeeiiiii, en kyllä tarvii sellasia...
Et minustakaan, kauniit on omat hiuksesi ☺️ toki eikait se mitään haittaa jos haluaa välillä leikitellä erilaisillä tyyleillä, kunhan muuten on oma itsensä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et minustakaan, kauniit on omat hiuksesi ☺️ toki eikait se mitään haittaa jos haluaa välillä leikitellä erilaisillä tyyleillä, kunhan muuten on oma itsensä ❤️
On se gubbe miehellä vähän sairasta kuten hyvin tiedät palstajaakko
- Anonyymi
Köyhä se on joka kotiinsa menee. Rikkaat asuu hotellissa.
- Anonyymi
Niinpä 😂😂 enpä oo tainnut olla yhtään yötä koskaan moisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä 😂😂 enpä oo tainnut olla yhtään yötä koskaan moisessa.
Hotellissa siis
- Anonyymi
En minä enää siellä asu.
- Anonyymi
No voi ei, toivottavasti et kovin kaukana sentäs 😥
- Anonyymi
Voisitko antaa minun olla?
- Anonyymi
Kait mä nyt saan kävelyllä käydä missä tahdon. Lenkkeilin tuota reittiä usein jo ennen kuin tiesin että ees asut siinä. Enkä oo sun pihassa ees käynyt. Yleisellä kadulla kävelen!
- Anonyymi
Enkä kyllä ees usko että olet hän, en tosiaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä kyllä ees usko että olet hän, en tosiaankaan.
Kiitos.
- Anonyymi
Mä oon luonnon brunette eli sekä hiukset ja silmät on tummat
Mut minnep suomea kysely menee? - Anonyymi
Milloin näit viimeksi tällä tummemmat hiukset? Mulla ei aina ollut vain, ollut lyhyt vaihe.
- Anonyymi
06:08:23 kirjoittaja jatkaa.
Aloittaja, milloin näit viimeksi naisen menevän siitä ?
Tiedän ainakin että mulla on hiukset värit ja tyyli muuttuu ( hiuskriisi ollut ) . Koetan kohta löytää omani että minut tunnistaa, heh. Oliko viimeksi mikä väri ja tyyli? Oliko järkytys 😅? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
06:08:23 kirjoittaja jatkaa.
Aloittaja, milloin näit viimeksi naisen menevän siitä ?
Tiedän ainakin että mulla on hiukset värit ja tyyli muuttuu ( hiuskriisi ollut ) . Koetan kohta löytää omani että minut tunnistaa, heh. Oliko viimeksi mikä väri ja tyyli? Oliko järkytys 😅?En ole varma oliko se hän mutta vähän näytti häneltä. Eilen illalla käveli edelläni ja sitten törmäsi johonkin toiseen henkilöön jonka kanssa menivät yhdessä sinne talon pihaan. Seurasin tarkkaan ettet vain pussaa sitä toista 😘🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma oliko se hän mutta vähän näytti häneltä. Eilen illalla käveli edelläni ja sitten törmäsi johonkin toiseen henkilöön jonka kanssa menivät yhdessä sinne talon pihaan. Seurasin tarkkaan ettet vain pussaa sitä toista 😘🤭
Ei hän ole koskaan järkytys, aina näyttää kauniilta ja seksikkäältä 😍☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma oliko se hän mutta vähän näytti häneltä. Eilen illalla käveli edelläni ja sitten törmäsi johonkin toiseen henkilöön jonka kanssa menivät yhdessä sinne talon pihaan. Seurasin tarkkaan ettet vain pussaa sitä toista 😘🤭
Kauanko kävelit takana? Yksin vai oliko koira mukana?? Nyt en muista kumpaa loppureittiä eilen menty… vaihtelee kun joka päivä lenkillä.
Oliko törmääminen toisen kanssa joka ei aluksi ollut naisen lenkkitoverina? Vai vahinko törmäämistä?
Oliko suunnilleen kello 16:30?? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko kävelit takana? Yksin vai oliko koira mukana?? Nyt en muista kumpaa loppureittiä eilen menty… vaihtelee kun joka päivä lenkillä.
Oliko törmääminen toisen kanssa joka ei aluksi ollut naisen lenkkitoverina? Vai vahinko törmäämistä?
Oliko suunnilleen kello 16:30??ei kuulosta tutulta. aika ei täsmää, eikä minulla ole koiraa
- Anonyymi
On varmaan joo mut hän on se diiva ja mä oon se dölli
- Anonyymi
Ei sulle kuuluu mihin menen.
- Anonyymi
Peruukit on tullut varmaan jälleen muotiin.
Mutta ne jotka niitä päähänsä rynttäävät ilman todellista tarvetta luultavasti joutuvat niitä käyttämään vielä todelliseen tarpeeseen. - Anonyymi
Selvä.
- Anonyymi
En tiedä olitko hän, näytti kyllä niin odottavalta, ehkä tapaamme vielä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822188
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641439Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973