Pyörii jatkuvasti kaveriehdotuksissani? En ole käynyt hänen profiiliaan katsomassa. Siksi mietityttää oletko puhunut minusta jollekin?
Miksihän yksi oletettavasti sinun tietämä henkilö
12
345
Vastaukset
- Anonyymi
Sivusta, ihmiset stalkkaavat. Se on aika erikoista, mutta huomaa kaveriehdotuksista jos osaa. Ei tarvitse puhua kenestäkään aika yllätyävää kuin joitain kiinnostaa.
- Anonyymi
Mutta outoa kun ei sen henkilön edes pitäisi tietää minun olemassaolostani. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä oot käynyt kaivattusi profiilissa, niin voi näkyä hänen kavereitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo yhtään outoa
Et vain tajua miten netan tekniikka toimii...
Palvelussa joka koko idea on tutututaa uusia ihmisiä toisilleen vaikka siinä se sivussa kaikki muutkin kiemurat ja jopa salaisuudet voi paljastua 🤯😂
Suomi on yllättävän pieni maa.😎
Sivusta
- Anonyymi
Tulin vaan epäluuloiseksi. Pelottaa, että minua on pilkattu ja naurettu seläntakana. Ap
- AnonyymiUUSI
Älä anna vainoharhojen viedä.
Facebook ja muut keräävät tietoa käyttäjistään ja sen peruusteella tekevät automaattisia suosituksia. Joskus osuvat, joskus eivät, ja toisinaan tulee noita hassuja sattumia. - AnonyymiUUSI
No tuskinpa kukaan. Joskus mietin samaa koska tulee yllättäviä nimiä eteen, mutta tulee jotain kavereiden kyttäämiäkin. Varsinkin jos tykkäät jostain julkisesta postauksesta, ryhmästä tai merkitset jonkun alueen.
- Anonyymi
Algotriimi paljastaa äkiiä kaikki salaisuudet jos meet antaa metalle numeroa tai säpöä
- Anonyymi
Lähetin sulle kaveripyynnön
- AnonyymiUUSI
Karmeimpia sellaset omat "ystävät" jotka pyytää sun kavereiks! Liittyneet kaverin ryhmään aloittaakseen keskustelun : " mistä tunnette jne" menee niin yli ja mt, kateus mikä lie syynä.
- AnonyymiUUSI
Itseä kiinnostaa kans instan käytäntö, kysynpä ensin aloittajalta, onko tämä SINUN jo kaveri siellä?
Mulle on tullut ehdotuksia kaverien kautta jotka jo seuraavat mua.
Mutta, toinen juttu mitä en itse ymmärrä mistä tulevat ehdotuksiin jotka ei kaverien kaveri seuraajina.
Eli tuiki tuntemattomia mutta myös joita tiedän/tunnen nimeltä.
Nyt erityisesti mietinyt noin viikon, että mistäs eräs sinne tupsahti ehdotuksiini, vaikka olihan se mukava yllätys. En tiedä tarkoittaako se että hän oli etsinyt mua sieltä.. kiinnostaa kovasti tietää?!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802075
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641826Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461766- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1631297Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561264Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621064- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15929