Miksihän yksi oletettavasti sinun tietämä henkilö

Anonyymi-ap

Pyörii jatkuvasti kaveriehdotuksissani? En ole käynyt hänen profiiliaan katsomassa. Siksi mietityttää oletko puhunut minusta jollekin?

12

345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sivusta, ihmiset stalkkaavat. Se on aika erikoista, mutta huomaa kaveriehdotuksista jos osaa. Ei tarvitse puhua kenestäkään aika yllätyävää kuin joitain kiinnostaa.

• Anonyymi

Mutta outoa kun ei sen henkilön edes pitäisi tietää minun olemassaolostani. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sä oot käynyt kaivattusi profiilissa, niin voi näkyä hänen kavereitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo yhtään outoa
        Et vain tajua miten netan tekniikka toimii...
        Palvelussa joka koko idea on tutututaa uusia ihmisiä toisilleen vaikka siinä se sivussa kaikki muutkin kiemurat ja jopa salaisuudet voi paljastua 🤯😂
        Suomi on yllättävän pieni maa.😎
        Sivusta

• Anonyymi

Tulin vaan epäluuloiseksi. Pelottaa, että minua on pilkattu ja naurettu seläntakana. Ap

• Anonyymi
        UUSI

Älä anna vainoharhojen viedä.

Facebook ja muut keräävät tietoa käyttäjistään ja sen peruusteella tekevät automaattisia suosituksia. Joskus osuvat, joskus eivät, ja toisinaan tulee noita hassuja sattumia.

• Anonyymi
        UUSI

No tuskinpa kukaan. Joskus mietin samaa koska tulee yllättäviä nimiä eteen, mutta tulee jotain kavereiden kyttäämiäkin. Varsinkin jos tykkäät jostain julkisesta postauksesta, ryhmästä tai merkitset jonkun alueen.

• Anonyymi

Algotriimi paljastaa äkiiä kaikki salaisuudet jos meet antaa metalle numeroa tai säpöä

• Anonyymi

Lähetin sulle kaveripyynnön

• Anonyymi
      UUSI

Karmeimpia sellaset omat "ystävät" jotka pyytää sun kavereiks! Liittyneet kaverin ryhmään aloittaakseen keskustelun : " mistä tunnette jne" menee niin yli ja mt, kateus mikä lie syynä.

• Anonyymi
      UUSI

Itseä kiinnostaa kans instan käytäntö, kysynpä ensin aloittajalta, onko tämä SINUN jo kaveri siellä?

Mulle on tullut ehdotuksia kaverien kautta jotka jo seuraavat mua.
      Mutta, toinen juttu mitä en itse ymmärrä mistä tulevat ehdotuksiin jotka ei kaverien kaveri seuraajina.
      Eli tuiki tuntemattomia mutta myös joita tiedän/tunnen nimeltä.
      Nyt erityisesti mietinyt noin viikon, että mistäs eräs sinne tupsahti ehdotuksiini, vaikka olihan se mukava yllätys. En tiedä tarkoittaako se että hän oli etsinyt mua sieltä.. kiinnostaa kovasti tietää?!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2075
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1826
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1766
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1503
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      163
      1297
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      56
      1264
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      62
      1064
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      959
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      942
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      929
    Aihe