En tiedä mikä muu voi sattua niin paljon, että mua ei ees uskota omana ittenäni, vaikka oon ite aiheuttanut tän ongelman... hän uskoo mun olevan aivan jotain muuta mitä oikeasti olen...
Kaivattuni ei rakasta mua, koska uskoo feikkipersoonan olevan aito minä
16
273
Vastaukset
- Anonyymi
Montako sinua sitten on, kun metsässä on kuusi?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ai yhteensä kasi hoitoja?
- Anonyymi
Digiheimoon ei voi luottaa joten olkaa hereillä.
- Anonyymi
Miksi teet noin, voi saada ihan eri kuvan?
- AnonyymiUUSI
Onko ap ihan itse tehnyt itsestään feikkipersoonan ja nyt vääntää täällä ettei kaivattu välitä hänestä?? Hei haloo! Minkä ikäinen hän on? 15 v.?
- Anonyymi
Liikaa teille -vainokoira :’).
- Anonyymi
Tuskin kukaan haluaa feikkipersoonan rakentajaa. Sekopäistä tuollainen.
- Anonyymi
No se oli vaan yhes paikas ja nyt ei enää sielläkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sun meta-persoona? Onko aito vai feikki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi et ole 🫶
- AnonyymiUUSI
Oikeastaan on vainoharhaisuutta uskoa langan päässä kirjoittavaa henkilöä juuri häneksi, varsinkin jos henkilöllisyyttä ei ole todennettu esim. live-tapaamisella. Eri asia jos jo äänen kuulee ja pystyy keskustelemaan loogisesti. Samalla näkeminen varmistaa henkilön tunnistamista yhä enemmän. Tosin tekoäly on kehittynyt niin paljon, että voidaan jo jäljitellä lähes aitoja videokohtaamisia. Joten varman päälle kannattaa tutustua vain livessä. Ihan virallisestikin on maailmalla myönnetty et nettimaailma tulee olemaan lähes kokonaan huijausta ja täynnä feikkiprofiileja yhä enemmän jatkossa.
- AnonyymiUUSI
Niin olet itse aiheuttanit ja vielä monesti luulis sunkin oppia mitä ei kannattaisi sanoa ei ole minun vikani että sanoit minulle vikat sanasi en enään jaksa olla yhteydessä tuollaisen ihmisen kanssa kun ei ees tajua miten puhuu ja käyttäytyy tyhmä tuollainen ihminen on älkää sekaantuko häneen hän kyllästyy sinuun nopeesti ja alkaa kiusaamaan kun ei sinua jaksa enään hän saa siitä kiusaamisesta hyvää oloa
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä ymmärrän mitä pitää sanoa ja mitä ei, osaan käyttäytyä. En saa mitään hyvää oloa kiusaamisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän mitä pitää sanoa ja mitä ei, osaan käyttäytyä. En saa mitään hyvää oloa kiusaamisesta.
Ja silti kiusaat? 🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti kiusaat? 🥺
Miten niin kiusaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1591282Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561244Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919