Vaikka muuta osaat esittää.
Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen
77
655
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan esitä mitään
- Anonyymi
Sinuako juuri nämä keskustelupalstan aloitukset puhuttaa? Sitten sinun täytyy varmaan hiljaa itseksesi miettiä omaa ihmisyyttäsi tms. Sivusta
- Anonyymi
Täältä päästävä pois. Ei ole turvallista olla. Vihataan ja syytetään vaan
- Anonyymi
Joo mennään heti pois eikä tulla takas enää
- Anonyymi
Olen narsistisiin, patologisiin valheisiin ja pahoihin juoruihin/rikoksiin ihmisyyttä vastaan kyllästynyt enkeli.
- Anonyymi
No niinpä tietenkin.
Mitäpä muutakaan......
No voisin sanoa jotai mitä muuta mutta.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä tietenkin.
Mitäpä muutakaan......
No voisin sanoa jotai mitä muuta mutta....Keneltä kuultua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä tietenkin.
Mitäpä muutakaan......
No voisin sanoa jotai mitä muuta mutta....Voit sanoa trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit sanoa trolli.
Palstasetä, eli aloittaja on todellakin trolli joka tykkää papattaa muille puolitrolleille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä kuultua?
Voi hyvänen aika, uteletko kenties tämän palstasedän kautta jota kuvittelet keneksi kuvittelelet, että onko sinut petetty? Huoli in varmaan turha ja vedät edelleen turnajaisia isoin kypärä päässä.
- Anonyymi
Voi olla että olenkin mistäpä tuota eriäviä mielipiteitä kanssasi löytyy silti useita kunnlähdet kyselemään niiltä jotka mut tuntee edes jotenkin
- Anonyymi
Kenelle tämä menee ?
Naiselle vai miehelle?
Kysyn kun palstalla liikkuu jopa
kaikenmaailman epäilyjä jotka vois
jopa kohdistua jopa minuun A naiseen .- Anonyymi
Sinähän se palstasetä tykkäät satuilla näitä epäilyjä kohdistuen eri naisiin, joita kukaan muu ei tunnista, mutta ovat ehkä tunnistavinaan jos heillä sellainen lapsekas misogyyninen mentaliteetti on. Huomautan myös liian syvissä vesissä uiville, että nämä palstasedän henkilöt tuskin on edes ns todellisia, tarinaa vaan tarinan perään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se palstasetä tykkäät satuilla näitä epäilyjä kohdistuen eri naisiin, joita kukaan muu ei tunnista, mutta ovat ehkä tunnistavinaan jos heillä sellainen lapsekas misogyyninen mentaliteetti on. Huomautan myös liian syvissä vesissä uiville, että nämä palstasedän henkilöt tuskin on edes ns todellisia, tarinaa vaan tarinan perään
Taasko tää sama nyAnssi alko
- AnonyymiUUSI
Selvästi tunnistit itsesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tää sama nyAnssi alko
Oliko sinulla muita hyviä arvauksia omalle joukkueelle nyrkkiä puiden? Taidat olla hyvä paskomaan ihmis-suhteitas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi tunnistit itsesi.
Miksi tämä palstamiehen roolihahmo tunnistaisi itsensä matami? Toinen nimi stemmaa pakkomielteen kohteeseesi vai?
- Anonyymi
Öyh
- Anonyymi
Lost cause
- Anonyymi
Onko huono olo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huono olo?
Taisi todeta tosiasioita vain 🙄
Mut pidät mies mua tyhmänä silti....
Naiselta sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta sivustaEn pidä, miksi niin ajattelit🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta sivustaMinä taas pidän niitä ihmisiä sukupuolesta riippumatta tyhminä jotka jaksaa seurata palstasetä tätä saippuaoopperaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huono olo?
Ai tällä pitkällä pojalla, joka tunnistelee itsensä pahaksi ihmiseksi ja yrittää apaattisesti fleksailla sillä? Arvaus vain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas pidän niitä ihmisiä sukupuolesta riippumatta tyhminä jotka jaksaa seurata palstasetä tätä saippuaoopperaasi.
Ootko huomannu olenkaan
Toi palsta setä hahmo on vain sun juttusi
Kukaan muu koko palstalla ei
Tiedä sun mielikuvitus kaveria kuin sä
Vain sulle se on kai olemas
Ootko humannu
Miten noi mielikuvuthahmit vaihtuu
Mut muuten pidät
Mieheksiuulia aina ton saman tylsän
tunnistettavan tavan yllä
. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tällä pitkällä pojalla, joka tunnistelee itsensä pahaksi ihmiseksi ja yrittää apaattisesti fleksailla sillä? Arvaus vain
On sillä
Kipu niin syvä ja syvällä ettei sille oo edes
oikeasti kuvaavia sanoja
Mut sattuneesta syystä minä jaan sen tuskan .
Kärsin kovin
Et mietin välillä miten poistuisin täältä
Mahdollisimman kivutta ikuisuuteen .
Mä en halua elää enää
Naiselta
- Anonyymi
ime munaa
- Anonyymi
Sinulta puuttuu selkäranka, niin etköhän yltä imemään ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta puuttuu selkäranka, niin etköhän yltä imemään ihan itse.
olen semmoinen väriä vaihtava ällötys
- Anonyymi
Onko sinulla ongelmia seksuaalisuuden osa-alueella? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ongelmia seksuaalisuuden osa-alueella? Sivusta
Tämä kysymys oli loukkaava, asteeltaan törkeä vihjaus abstraktin miehen kyvyttömyydestä. Seitsemän sataa päiväsakkoa äkkiä
- Anonyymi
Usko ei ole tiedon väärti.
- Anonyymi
You so vain you think every aloitus is about you
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You so vain you think every aloitus is about you
En ole tällaista väittänyt.
Sinun idea se kyllä näyttää olevan. Menisitkö palvomaan jotain toista? En välitä sinusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole tällaista väittänyt.
Sinun idea se kyllä näyttää olevan. Menisitkö palvomaan jotain toista? En välitä sinusta.Oisko sulla ketään lentopallokaveria suositella? Olenko mielestäsi mies, joka on rival sinulle ns?
- Anonyymi
Olen kaltaisillesi, täysin sadisti jos tarvitsee olla
- Anonyymi
Mitä nämä mainitsemasi kaltaiset mahtaa olla? Uteliaisuudesta kysyn sivusta tätä analysoiden lukijain mielentilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nämä mainitsemasi kaltaiset mahtaa olla? Uteliaisuudesta kysyn sivusta tätä analysoiden lukijain mielentilaa
Uhossa oli vähän narsistista tendenssiä jotain selittämätöntä legitimaatiota hakien. Fy fan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumille viemärirotille jotka öisin uskaltautuvat kolostaan rääpimään päätänsä mutta auta armias armi aavikko jos näihin keskellä kirkasta päivää törmäisi. Pelokkuuden voi haistaa
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa kyllä
Uni kehtasi juoruta..
Mies nöyryytti mua siinä kunolla ..💩🤢
Ihotti herätä ..
(Tiedän et voisin saada turpasni
Koen huonoa omaatuntoa kyllä)
Tosin olin vielä maskuliinisenpi nainen unes mitä normisti
Aika homoa unta oli kyllä 🫣🫣
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumille viemärirotille jotka öisin uskaltautuvat kolostaan rääpimään päätänsä mutta auta armias armi aavikko jos näihin keskellä kirkasta päivää törmäisi. Pelokkuuden voi haistaa
Kannattaakin kyllä vilkuilla ympärilleen, ei ne arskat kauheesti auta koulujen lähettyvillä peepoileva sepifromthesossuhood
- Anonyymi
Sitä saat sitte takas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aaa se roskien sakki. Ymmärrän meillä voi olla jotain yhteistä vihamiesten suhteen ken tietää. Tai barbie, ehehe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siltä vaikuttaa kyllä
Uni kehtasi juoruta..
Mies nöyryytti mua siinä kunolla ..💩🤢
Ihotti herätä ..
(Tiedän et voisin saada turpasni
Koen huonoa omaatuntoa kyllä)
Tosin olin vielä maskuliinisenpi nainen unes mitä normisti
Aika homoa unta oli kyllä 🫣🫣
NaiseltaSekö olisi naisille katkera nettikeke aka palstasetä kurjan elämäsi kliimaksi? Että yksikään näistä öyhötyksistä kiinnostaisi kiviäkään tai paavin pallejakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaakin kyllä vilkuilla ympärilleen, ei ne arskat kauheesti auta koulujen lähettyvillä peepoileva sepifromthesossuhood
Onko palstasetä puli nykyään? Ja riisikeppi? Ihan kuin oisit kirjoittanut näin
- Anonyymi
Semmoset syyttelyt 2 aikaa yöllä kun muut nukkuu
- Anonyymi
Sinuako täällä internetin keskustelupalstalla syytellään- miten se miehen maailma on noin nyrjähtänyt? Sivusta tiiät kyllä
- Anonyymi
Gubbehan ei juuri nuku kuin pätkissä, sinänsä skitsoidina ihan tyypillinen oireenkuva ja jotkut persoonat kärsivät ilmeisesti psykoosista. Gubella on tuota melko kyseenalaista potilashistoriaa että kunpa joku läheinen tekisi huoli-ilmoituksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuako täällä internetin keskustelupalstalla syytellään- miten se miehen maailma on noin nyrjähtänyt? Sivusta tiiät kyllä
Onko tässä ed kysymyksessä jotain sellaista, että se ansaitsee ns tarkempaa huomiota paljastaen ehkä enemmän ku tarpeeksi siitä, minkä ympärillä jonkun bipolaarisen poppoon sirkus pyörii kellon ympäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässä ed kysymyksessä jotain sellaista, että se ansaitsee ns tarkempaa huomiota paljastaen ehkä enemmän ku tarpeeksi siitä, minkä ympärillä jonkun bipolaarisen poppoon sirkus pyörii kellon ympäri
Mihin sidisryhmään kukin kokee kuuluvansa ja/tai sotkeutuneensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sidisryhmään kukin kokee kuuluvansa ja/tai sotkeutuneensa
Omista tarinoista, vedätyksistä sekä surrealististisisa väitteistä sairastuneet yliallergiset, jotka ei kestä totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omista tarinoista, vedätyksistä sekä surrealististisisa väitteistä sairastuneet yliallergiset, jotka ei kestä totuutta.
Joku saa täällä alustaa ja syytellä aloituksista jotain tiettyä henkilöä, mutta tästä asiasta ei saa kysäistä, ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän jorinoita 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbehan ei juuri nuku kuin pätkissä, sinänsä skitsoidina ihan tyypillinen oireenkuva ja jotkut persoonat kärsivät ilmeisesti psykoosista. Gubella on tuota melko kyseenalaista potilashistoriaa että kunpa joku läheinen tekisi huoli-ilmoituksen
Toi sun mikälie gubbetyypi eli minö voi nukkua
Toiseen aikaa ihan normi unet
Vaikka olisinki yöt hereillä
Mullei oo imsomniaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullei oo imsomniaaEi olekaan koska lääkekaappis laittais jopa norsun laitumille, ei vaan taida ne määrätyt mennä alas ihan lääkärin kehotuksien mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se sullakaan kaikkia nyAnssit oo kohillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit toivoa että ei ole, kaikki muu koituu sitten varmaan kohtalokseks miesluulijagubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit toivoa että ei ole, kaikki muu koituu sitten varmaan kohtalokseks miesluulijagubbe
Kohtalon nyAnssi 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän jorinoita 24/7
Niin todella onkin, mutta ei nääs joka marginaalille ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mullei oo imsomniaaEli hyvin uni maittaa palstasedällä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista heitellä nimikirjainkiviä jotain sotaa käyden välillä sitten muillekkin. Sivusta huomattu tämä nyrkin puiminen sille sun tälle salelle antsalle tmv
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miesluulemisesta vinkuminen on muuten palstasedän vasta-argumentti ei sen sivuhahmo hox hox
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan koska lääkekaappis laittais jopa norsun laitumille, ei vaan taida ne määrätyt mennä alas ihan lääkärin kehotuksien mukaan
Ei menekään toi on kyllä totta.
Mä oon aina itse päättänyt mitä lääkkeitä syön ja miten paljon kun tiedän niiden vaarat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miesluulemisesta vinkuminen on muuten palstasedän vasta-argumentti ei sen sivuhahmo hox hox
Älä nyt gubbeluulija sekoita muita taas
Kaikki tajuaa ton sun pelleilyä jo
Ja myös tietävät et sinä ja ja mieheksiuulia on sama tyyppi
Trolli.
- Anonyymi
Minä taas tiedän, että sinä et osaa muuta kuin keksiä provosoivia ja riitaa aiheuttavia aloituksia. Ymmärrän, että hornonitoiminnan käynnistyminen tuo ahdistuksen tunnetta, mutta älä makaa netin ääressä päivät läpeensä vaan harrasta liikuntaa, niin ahdistuksesi helpottuu.
- Anonyymi
Jaa onko gubbe vihdoin aloittanut estrogeenihoidot? Koskaan ei ole liian myöhäistä sanoi kaitlyn jenneri, että täältä tullaan stayuppisiskot 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa onko gubbe vihdoin aloittanut estrogeenihoidot? Koskaan ei ole liian myöhäistä sanoi kaitlyn jenneri, että täältä tullaan stayuppisiskot 🤭
Sulla kyllä hieno tois sun mielikuvitus luulis gubbe joka vitun ketjussa.
On sulla aika kurja ja tylsä elämä kun ei muuta sisältöä ku roskata anomyymipastoja ihan tyhmänä kellon ympäri .
Mikä lie autisti tai muu CP
Oot työelämän ulkopuolella syrjäytynyt ja yksin ..
Varmaan oot ruma ja lihavaki
Niin ettei kukaan edes ikinä katto suhun päinkää
Niin on pakko saada huomio edes roskasmalla
No tapansa kullakin
Toiset tekee pullans rahaakin
Mut sä oo vain idiootti joka päivä .
Mulle ei mee sun jutut läpi .
Mut valitettavasti hankkinut
Itselleni muita ongelmia
Niin pitää lähiaikoina kadota
maan alle joka paikasta.
Ei oo eka kun oon karkumatkalla
Tai piilottelen
Sulle raukalle hyvää jatkoa.
Tulet kaipaamaan kirjoituksiani
Kun poistun sivustolta
- Anonyymi
5 sääntöjen vastaista kommenttia poistettu tod näk aamuyön aikana. Palstasetä saanut ainakin pari itseään pahaksi ihmiseksi epäilevänä reagoimaan. Saavutus sekin vissiin
- Anonyymi
Ei ole niitä viestejä.Enkä avaa enempää.
- Anonyymi
Sinä se jaksat. Toitotit kuinka rakastat ja kun annoin itsestäni sen herkimmän ja päädyimme intiimiin kanssakäymiseen mikä oli itselleni todella vaikeaa, ilmoitit pari päivää myöhemmin ettei sinulla ole tunteita minua kohtaan. Kuka on siis se kylmä, julma ja ilkeä? Häpeä!!!
Loukkasit niin syvästi. Enää en anna uutta mahdollisuutta. - Anonyymi
Tiedän jonkin verran.
- Anonyymi
Älä jaksa.
- Anonyymi
A mies on aina paha.
- AnonyymiUUSI
Se johtuu ihan sinusta olen ihan mukava kun minun kanssa köyttäytyy nätisti
- AnonyymiUUSI
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista...
- AnonyymiUUSI
Lihansyöjä on aina paha ihminen.
- AnonyymiUUSI
Melkein kaikki ovat varmaan joskus jollekin pahoja. Ihmiset tekevät virheitä ja huonoja päätöksiä, eivätkä ymmärrä aina toisen näkökulmaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1631801Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231493
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1581274Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561234Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919