vireilletulosta passiivirekisteriin..

Anonyymi-ap

Asia tuli taas vireille ja eräpäivä 14.4 ja nyt ei mistään netistäkään selviä että kuinka pitkä on tämä aika on kun uo "etsii omaisuutta" ja nuuskii asioita..? Ja asia laitetaan taas passiivirekisteriin ja kyttäysvaihe loppuu. voi esim suht huoletta omistaa jotakin, ilman että pelko perseessä että auto viedään. veronpalautukset kyllä katoaa lowellin pohjattomiin taskuihin heti.

6

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai se on pitkälti voudista kiinni kuinka innokasta se toiminta on. Useampi on ollut sellaisia jotka nähtyään tuloina vaan työmarkkinatukea ja toimeentulotukea, ovat lyöneet samoin tein mappi Ö:hön mutta pari paskamaisempaakin olen kohdannut. Yksi näki että olin tehnyt välillä osa-aikapätkää ja saanut soviteltua niin alkoi känisemään että täytys laittaa maksukielto vaikka monena kuuna jäi alle suojaosuuden. Sanoin sille että lopetan hommat jos laittaa koska työnantaja ei tykkää jos on UO:ssa. No se pisti lapun/kk tulemaan jossa summa oli 50e/kk niin sen maksoin vaikka välillä ei olis kuulunut mitään maksaa mutta sitten oli mm. lomaraha-kk jolloin olisi mennyt varmaan liki tonni niin silti vain 50 e annoin. Myöhemmin sairastuin pahasti jolloin intoa puhissut ylitarkastaja tittelillä ollut ukkeli alkoi sieltä pommittaa. Sitä kusetin pyytämällä lisäaikaa jotta voisin lainalla hoitaa kaikki velat vaikka tiesin etten sellaista mistään saisi. Se sai vain viimeisistä parista kk:sta pienet siivut lopulta. Muut on olleet vaivattomia ja mukavia. Yksi naisvouti kerran luuli soviteltuani asumistueksi ja kun itse sen totesi olevan sellaista ettei siitä viedä niin en katsonut tarpeelliseksi asiaa korjata. Tämä tapahtui ajat sitten paljon ennen tulorekisteriä. No terveys on mennyt oli velkaa tai ei mutta suurin osa jopa melkein kaikki on jo vanhentunut.

• Anonyymi

Ok, ajattelin että on joku lakisääteinen aika jonka puitteissa pitää ko homman tapahtua. Mulla ollut viimeksi luotot kunnossa 1988.. villit vuodet, luottoa suorastaan tyrkytettiin ja minähän tyhmänä nuorena poikana otin kun autoihin ja veneisiin sai omistusoikeuden heti jne ja lopputulos oli vuodessa 140000 ja eräpäivä heti.. maksamatta jäi ja niin jäi rehellinen työntekokin siihen. Vouti on aina vienyt kaiken rahan mitä palautuksia myöhemmin saanut ja kerran löysi 15000 käteistä, kyllä vitutti. nyt viimeisin taistelu, 20 vuotta vanha kaverin aiheuttama sähkölasku kun asui kämpässäni (itse olin valtion täyshoidossa). vireillä 888 e alkuperäinen summa 351e ja maksettu jo yli 700e ja vielä pitäis maksaa, pääomaa jäljellä 221e. periaatteesta pistän hanttiin loppuun asti.. vanhenemisen osalta uo sanoi et vanhenee 2033, et se siitä 20v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, ajattelin että on joku lakisääteinen aika jonka puitteissa pitää ko homman tapahtua. Mulla ollut viimeksi luotot kunnossa 1988.. villit vuodet, luottoa suorastaan tyrkytettiin ja minähän tyhmänä nuorena poikana otin kun autoihin ja veneisiin sai omistusoikeuden heti jne ja lopputulos oli vuodessa 140000 ja eräpäivä heti.. maksamatta jäi ja niin jäi rehellinen työntekokin siihen. Vouti on aina vienyt kaiken rahan mitä palautuksia myöhemmin saanut ja kerran löysi 15000 käteistä, kyllä vitutti. nyt viimeisin taistelu, 20 vuotta vanha kaverin aiheuttama sähkölasku kun asui kämpässäni (itse olin valtion täyshoidossa). vireillä 888 e alkuperäinen summa 351e ja maksettu jo yli 700e ja vielä pitäis maksaa, pääomaa jäljellä 221e. periaatteesta pistän hanttiin loppuun asti.. vanhenemisen osalta uo sanoi et vanhenee 2033, et se siitä 20v.

Voi hemmetti, kuinka se ne käteiset onnistui viemään? Oliko niin yli aktiivinen että tuli ihan paikkoja mylläämään vai miten? Toi on kans ihan perseestä että ton vanhenemisen kanssa tuntuu olevan ihan arpajaiset käytössä. Mun nähdäkseni 20 vuotta vanha velka on jo vanhentunut lopullisesti ja jos on esim perintäpaskapuljulla on 19 vuotta vanha velka jonka se vie käräjille niin sellaisenkin kuuluisi mun nähdäkseni vanhentua heti kohta eli silloin kun siitä alkuperäisestä erä päivästä tulee kuluneeksi se 20 vuotta vaikka käräjäoikeuden päätöksestä olisi vasta muutama kuukausi ennen ton 20v täyttymistä. Vittu on tämä omituinen maa koko fuckin Suomi täällä perintäpaskat ja uo voivat ilmeisesti toimia mielivaltaisesti ja monella joka on uo:ssa ei ole mitään saumaa sieltä nousta kun kulut ja korot vaan kasvattaa sitä alkuperäistä velkaa. Olis kirveellä töitä tässäkin asiassa kuten monessa muussakin. Päättäjät ajaa vain omia etujaan ja lait venyy aina velallista vastaan olevilla päätöksillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hemmetti, kuinka se ne käteiset onnistui viemään? Oliko niin yli aktiivinen että tuli ihan paikkoja mylläämään vai miten? Toi on kans ihan perseestä että ton vanhenemisen kanssa tuntuu olevan ihan arpajaiset käytössä. Mun nähdäkseni 20 vuotta vanha velka on jo vanhentunut lopullisesti ja jos on esim perintäpaskapuljulla on 19 vuotta vanha velka jonka se vie käräjille niin sellaisenkin kuuluisi mun nähdäkseni vanhentua heti kohta eli silloin kun siitä alkuperäisestä erä päivästä tulee kuluneeksi se 20 vuotta vaikka käräjäoikeuden päätöksestä olisi vasta muutama kuukausi ennen ton 20v täyttymistä. Vittu on tämä omituinen maa koko fuckin Suomi täällä perintäpaskat ja uo voivat ilmeisesti toimia mielivaltaisesti ja monella joka on uo:ssa ei ole mitään saumaa sieltä nousta kun kulut ja korot vaan kasvattaa sitä alkuperäistä velkaa. Olis kirveellä töitä tässäkin asiassa kuten monessa muussakin. Päättäjät ajaa vain omia etujaan ja lait venyy aina velallista vastaan olevilla päätöksillä.

"Mun nähdäkseni 20 vuotta vanha velka on jo vanhentunut lopullisesti"

Se on just näin, siinä ei auta viedä käräjille ym

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli semmonen yhdenmiehen epävirallinen autokorjaamo-osto-myynti- varaosa-sekatavarakauppa ja toimintamalli ei kestäny oikeen päivänvaloa kaikilta osa-alueilta. Tuli omaiset tarkastelemaan toimintaa ja etsinnän yhteydessä löysivät käteiskassan jonka luovuttivat uo miehelle. Vuosien varrella kaikenlaita vääntöä ja rahaa tullu ja välillä menny, kaikenlaista kusettajaa nähty.. Juu, velan pääoma kyllä vanhenee 20v, mutta korot, kulut, oikeudenkäynti, uo maksut jne vanhenevat tuomiopäivästä laskettuna, ei varsinaisesta laskun eräpäivästä. Jos velkoja haluaa, voi hakea uutta tuomiota kuluista, ja pam olet taas velkaa vuosia jotka kasvaa korkoa ja kuluja. En hullujen vuosien 88-90 jälkeen ole penniäkään mistään ottanut velkaa, yksityisiltäkään. Sitävastoin mulla on kyllä saatavia pitkin suomea aika paljon, silti minä olen yhä velkaa. Sen takia minulla on yhdenmiehen hiljainen sota systeemiä vastaan, ja taistelen joka eurosta, vedän ne vaikka vessasta alas, ennenkuin alistun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli semmonen yhdenmiehen epävirallinen autokorjaamo-osto-myynti- varaosa-sekatavarakauppa ja toimintamalli ei kestäny oikeen päivänvaloa kaikilta osa-alueilta. Tuli omaiset tarkastelemaan toimintaa ja etsinnän yhteydessä löysivät käteiskassan jonka luovuttivat uo miehelle. Vuosien varrella kaikenlaita vääntöä ja rahaa tullu ja välillä menny, kaikenlaista kusettajaa nähty.. Juu, velan pääoma kyllä vanhenee 20v, mutta korot, kulut, oikeudenkäynti, uo maksut jne vanhenevat tuomiopäivästä laskettuna, ei varsinaisesta laskun eräpäivästä. Jos velkoja haluaa, voi hakea uutta tuomiota kuluista, ja pam olet taas velkaa vuosia jotka kasvaa korkoa ja kuluja. En hullujen vuosien 88-90 jälkeen ole penniäkään mistään ottanut velkaa, yksityisiltäkään. Sitävastoin mulla on kyllä saatavia pitkin suomea aika paljon, silti minä olen yhä velkaa. Sen takia minulla on yhdenmiehen hiljainen sota systeemiä vastaan, ja taistelen joka eurosta, vedän ne vaikka vessasta alas, ennenkuin alistun.

Oikea asenne!

Tässä paskamaassa et apua saa mistään muualta kuin itseltäsi ja läheisiltäsi jos sellaisia on. Poikkeuksena kuitenkin esim. sairaat ja sellaiset vanhukset jotka eivät halua apua ulkopuolisilta eikä joutua laitokseen niin heitä kyllä pakko hoidetaan. Kuitenkin niin että se on ala-arvoista vain hengissä (kitumassa) pitämistä sadistista pakkoa!

Kannattaa pistää hanttiin ja tehdä viranomaisten elämä vielä vaikeammaksi kuin he yrittävät tehdä uhreilleen. Jos hanttiinpanijoita on tarpeeksi alkaa niiltä paukut loppua kesken sodan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2443
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      136
      859
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe