Tulkee kaikki mun ja kaikenlaisia kavereita Euroviisut esikahteluun pankakoskelle reilun viikon päästä. Siellä pienessä kommuunissa annamme pisteitä kipaleille ja yhteislauluakin voisi olla luvassa. Ei haittane vaikka et kuuluiskaan meitin sisäpiiriin. Ossaamme rahat siulta taskusta rahastaa demarimaisella tyylillä. Jatkot ois sit luvassa icellassa jossa yhteiskaraokena voimme vetää vaikka Jay Sillanpään romanttisen kipaleen, sinä ansaitset krapulan.
Lieksassa tapahtuu
17
211
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs tälläinen tapahtuma on?
- Anonyymi
Saakohan sinne kaikki reunatien viisufanit tulla mukaan hoilaa, tai entäs Jamalin kirkkokuoro?
- Anonyymi
Märäjälahden kerholta ei tulla, meillä pelataan kylmäkarhupeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kylmäkarjupeli. Hyvin suosittu susihattu metättäjilläkin ja salaisia sessioita seurat pitävät vuorollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko karhunmehtuu ukot keksineet oman version?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kylmäkarjupeli. Hyvin suosittu susihattu metättäjilläkin ja salaisia sessioita seurat pitävät vuorollaan.
Tässä ohjeet:
Kylmäkarju on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarju. Kylmäkarju hiertoo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarju päästää sikamaisen röhkäisyn.
Kylmäkarjun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarjua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarjua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "saparosta", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarju taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkajhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kärsällään” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarju arvaa väärin, huutaa uhri ”Jytky, jytky, jytky!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarju arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarju. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”KviikRöhRöhRöh!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarjuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin miehet ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ohjeet:
Kylmäkarju on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarju. Kylmäkarju hiertoo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarju päästää sikamaisen röhkäisyn.
Kylmäkarjun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarjua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarjua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "saparosta", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarju taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkajhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kärsällään” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarju arvaa väärin, huutaa uhri ”Jytky, jytky, jytky!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarju arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarju. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”KviikRöhRöhRöh!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarjuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin miehet ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella.Saako tuohon hankerahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ohjeet:
”KviikRöhRöhRöh!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarjuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin miehet ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella.Kiva seuraleikki, mehtuuaikana illat venyvät varsin villiksi menoksi yli puoluerajojen. 🐺🐻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako tuohon hankerahaa?
Eiköhän siihen saa jos olet kenkälangin käyttäjä tai vähemmistöön kuuluva persoona tässä kaupungissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän siihen saa jos olet kenkälangin käyttäjä tai vähemmistöön kuuluva persoona tässä kaupungissa
Tai metsästysseurassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ohjeet:
”KviikRöhRöhRöh!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarjuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin miehet ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella.Tämä leikki on minulle hyvin mieleinen
Ja sitä haluan jamalin ihmemaailman tapahtumissa. Tervetuloa jamalin tapahtumiin. Nytkin olisi pääsiäisen aikaan saada sukellusveneeni vesille. Joten tarvitsen paljon apujoukkoja. 20 ekalle imut. Kaikille muille 100 ruplaa.
Minä Törkyturpa
Jamalin ylipääjohtaja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva seuraleikki, mehtuuaikana illat venyvät varsin villiksi menoksi yli puoluerajojen. 🐺🐻
Sit myö oltiin kaik kivassa köntässä. 🐺
- Anonyymi
Sinä ansaitset pirccaaa!💑
- AnonyymiUUSI
Täytyy lähteä heti liikkeelle sissiteltan kanssa, että sitten saa eturin paikan kun esitys alkaa.
- AnonyymiUUSI
Ilmoitus, Information, Vnimanje!
Yamalin väki ja bemaripojat eivät aio osallistua ko. tapahtumaan.
Vaikuttaa meidän makuumme liian heteromeiningiltä.
Jatkuvasyyttely
Yamalin Suurvisiiri
Pyhän ahnuksen killan presidentti- AnonyymiUUSI
Tökis voisitko olla syylistämättä minua. Koska minulla ei ole jamalin ihmemaailman kanssa mitään tekemistä. Sehän on vain sinun mielenterveyspotilaan harhoja jotta minä olisin Jamalissa tai Lieksassa. Joten kannavastuusi. Olethan vuosikausia järjästänyt tapahtumia jotka eivät ole tapahtuneet. Sinua vielä häiritsee jatkuva ripulinlöyhkä joka valuu vaipoistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tökis voisitko olla syylistämättä minua. Koska minulla ei ole jamalin ihmemaailman kanssa mitään tekemistä. Sehän on vain sinun mielenterveyspotilaan harhoja jotta minä olisin Jamalissa tai Lieksassa. Joten kannavastuusi. Olethan vuosikausia järjästänyt tapahtumia jotka eivät ole tapahtuneet. Sinua vielä häiritsee jatkuva ripulinlöyhkä joka valuu vaipoistasi.
Ei minua kyllä ripulin löyhkä häiritse tuoksu tuo mieleen kesän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808