Olen saanut erittäin huonoa palvelua Telialta jo kuukauden ajan. Asiakaspalvelu tyrkyttää palveluja ostettavaksi vaikka kieltäydyin useasti. Vekkokauppa.comin kanssa minulla ei ole ollut koskaan ongelmia tai pankkini asiakaspalvelussa. Ja pahin kaikista on asiakaspalautus!! Rahoja saa odotella useita viikkoja vaikka he lähettivät viestin, että palautamme maksun 14 vuorokauden sisällä tästä ilmoituksesta. Asiakaspalvelu ei edes pahoitellut tapahtunutta vaan alkoi paapomaan, että kyllä ne rahat sieltä tulevat. Kahdesti olen ollut yhteydessä heihin ja valittanut, ettei homma näytä etenevän mihinkään. Esihenkilöihin ei saa yhteyttä ja kaiken lisäksi olivat poistaneet Chat-historian, jotta asiasta ei jää todisteita, miten huonosti asiansa hoitavat.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ja ongelma on siis mikä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568