missä käytte runkkaileen imemässä nyt kun tulliin ei pääse. eilen kävin pohdon rannassa runkkaan muijan pikkareilla. jätin sinne oksalle jos joku haluu spermata ne. haen sit vkl;na ne
missä oulussa runkkailua
18
746
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis löytää mukava kaveri, alkanut kiinnostaa miesten välinen. Mitenhän onnistuisi oon ukm, missä päin olisi paikkoja?
- Anonyymi
Mä ukm ja olisin kans kiinnostunu kimppa runkuista.
- Anonyymi
Mikäs tullissa?
- Anonyymi
Vanha pyrinnön p-paikka
- Anonyymi
Ritaharjun S-marketin parkkipaikalla varsinki viikon loppuina
- Anonyymi
Voisin tuoda muijan pikkarit spermattavaksi jos jollain riittää mälliä.
- Anonyymi
Sitä kyllä riittää.... mihin tuot
- Anonyymi
Oulu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella!
- Anonyymi
Moi,.... Eilen kävin ideakujalla runkkaamassa. ei näkynyt muita tuolloin.
- Anonyymi
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi
On mennyt paikat vähiin Oulussa kun tulliin ei enää pääse ja ideakujallakin jotain raivaustöitä. Missä nyt kaikki käy??
- Anonyymi
Vanha pyrinnön p-paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha pyrinnön p-paikka
missä tää pyrinnön p-paikka on
- Anonyymi
miksi tulliin ei pääse?
- Anonyymi
Sairaita olette!
- Anonyymi
Pitää käydä huomenna tarkistamassa. Eiköhän sielläpäin joku paikka löydy. Aamusta heti...
- Anonyymi
Pyrinnön parkkipaikka on uusi nouseva paikka. Nouseva indeed!!!!!
- Anonyymi
Cruising Map avuksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607339
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253132- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409