missä käytte runkkaileen imemässä nyt kun tulliin ei pääse. eilen kävin pohdon rannassa runkkaan muijan pikkareilla. jätin sinne oksalle jos joku haluu spermata ne. haen sit vkl;na ne
missä oulussa runkkailua
17
769
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis löytää mukava kaveri, alkanut kiinnostaa miesten välinen. Mitenhän onnistuisi oon ukm, missä päin olisi paikkoja?
- Anonyymi
Mä ukm ja olisin kans kiinnostunu kimppa runkuista.
- Anonyymi
Mikäs tullissa?
- Anonyymi
Vanha pyrinnön p-paikka
- Anonyymi
Ritaharjun S-marketin parkkipaikalla varsinki viikon loppuina
- Anonyymi
Voisin tuoda muijan pikkarit spermattavaksi jos jollain riittää mälliä.
- Anonyymi
Sitä kyllä riittää.... mihin tuot
- Anonyymi
Oulu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella!
- Anonyymi
Moi,.... Eilen kävin ideakujalla runkkaamassa. ei näkynyt muita tuolloin.
- Anonyymi
On mennyt paikat vähiin Oulussa kun tulliin ei enää pääse ja ideakujallakin jotain raivaustöitä. Missä nyt kaikki käy??
- Anonyymi
Vanha pyrinnön p-paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha pyrinnön p-paikka
missä tää pyrinnön p-paikka on
- Anonyymi
miksi tulliin ei pääse?
- Anonyymi
Sairaita olette!
- Anonyymi
Pitää käydä huomenna tarkistamassa. Eiköhän sielläpäin joku paikka löydy. Aamusta heti...
- Anonyymi
Pyrinnön parkkipaikka on uusi nouseva paikka. Nouseva indeed!!!!!
- Anonyymi
Cruising Map avuksi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247