Mitä enemmän tiedän oranssipää jehusta, sitä enemmän kiinnostaa boikotointi.
Harmi vaan, että instat, facet, winukat ja muut ovat vaikeammin korvattavissa.
Jotain olen pystynyt ihan periaatteesta karsimaan, varsinkaan kun en käytä Heinzia, HP:ta, Cokista, Pepsiä, Mäkkia ja muuta.
Olisiko ideoita?
Boikotoiko joku tiettyjä tuotteita?
11
100
Vastaukset
- Anonyymi
IPhone, Tesla, Hoover, Duracell, ,,
- Anonyymi
Se oranssipää on Porkkana
- Anonyymi
Boikotoin venäläisiä.
- Anonyymi
No niin boikotoin minäkin.
- Anonyymi
Ja boikotoin myös israelilaisia tuotteita.
Ihmisiä lahdataan surutta ja halutaan vielä hullun trumpetin takia, siirtää porukat afrikkaan.
Tulee mielenkiintoinen muistikuva natseista, jotka halusivat siirtää juutalaiset ,,, - Anonyymi
Kyllä se Trump on viisas, poikakin osaa käynnistää tietokoneen.
Viisas se on.- Anonyymi
Mitenkähän poika pärjäisi sodassa.
- Anonyymi
Kuvitteletko poikaa sodassa?
Isä ei käynyt edes armeijaa., luupiikki jalassa :D- Anonyymi
Ettei vaan olis päässä...?
- Anonyymi
Hyvin on valtamedian saatana osannut aivopestä sinut...
- Anonyymi
No ei hirveästi vaihtoehtomedian oksennukset kiinnosta. MV lehti jos on päälähteenä, niin otan toki osaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920