Kuka tarvitsee vihollisia, jos on tuollaisia ystäviä kuin Perussuomalaiset?
Kuka tarvitsee vihollisia, jos..
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monta mustaa silmää ja litsaria jaettiin perussuomalaisten vaalijuhlissa ja sen jälkeen kotona?
- Anonyymi
Ei persua kirjoiteta isolla alkukirjaimella keskellä lausetta. Suomalaistakaan ei kirjoiteta isolla keskellä lausetta, ellei se ole erisnimi. Venäläinen, ruotsalainen jne, kaikki vastaavat kirjoitetaan pienellä keskellä lausetta, ellei ne ole erisnimiä. Venäjämielinenkin kirjoitetaan pienellä keskellä lausetta, sitäkään ei jotkut näytä tajuavan.
ps. Lukeminen kannattaa aina.- Anonyymi
Persut kirjataan kuitenkin kohta pienpuolueeksi.
Edellisen hallituksen syy persujen mielestä, of course. - Anonyymi
Olen samaa mieltä, lukeminen kannattaa aina.
Perussuomalaiset eli Perussuomalaiset r.p. on erisnimi. Sen voi kirjoittaa keskellä lausetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset eli Perussuomalaiset r.p. on erisnimi. Sen voi kirjoittaa keskellä lausetta.Voihan sen kirjoittaa keskellä lausetta, kukapa sen kieltää. Mutta isolla sitä ei kirjoiteta keskellä lausetta, jos tarkoiteaan perussuomalaisia henkilöinä, ei puolueena. Henkilöä (henkilöitä) tarkoitettaessa tuskin kirjoitetaan myöskään perään kirjaimia rp (rekisteröity puolue).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset eli Perussuomalaiset r.p. on erisnimi. Sen voi kirjoittaa keskellä lausetta.Ai jaa. Avaaja tarkoittikin, että hänen ystäviään on koko persupuolue. Otan osaa, jos noin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset eli Perussuomalaiset r.p. on erisnimi. Sen voi kirjoittaa keskellä lausetta.Pääasia, että persut putoaa pienpuolueeksi. Mutta pienellä se kirjoitetaan.
https://kielikello.fi/puolueiden-nimet-iso-vai-pieni-alkukirjain/ - Anonyymi
persua ei koskaan kirjoiteta isolla kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Avaaja tarkoittikin, että hänen ystäviään on koko persupuolue. Otan osaa, jos noin on.
On siinä ystäviä, kun perussuomalaiset hakkaa toisiaankin vasaralla?
- Anonyymi
Tuleva pienpuolue persut. Paluu alkuasetelmiin. Pienpuolueeksi palattuaan persut kai alkaa taas huutamaan, että puoluetuet täytyy poistaa ja eliitti sortaa köyhää. Lopulta pienpuolue persut kokenee SMP:n kohtalon, kun sen populististinen puppu ei enää pidä persupuoluetta pinnalla.
- Anonyymi
Onnea uudelle pienpuolueelle Perussuomalaisille !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo373038Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1901856- 701263
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul451232- 831168
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031135Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1121058- 441020
- 54961
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill144955