Miks ihastuit just muhun?

Anonyymi-ap

Enkös mä oo aika tylsä ja ongelmallinen... Ja tykkäätkö tost parrast nykyää😘 vai oisko parempi et sheivaan sen pois 😄😇

26

472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Parta on oikein jees. Käy sen kanssa ja ilman. 😋

• Anonyymi
        UUSI

Ja siis mä ihastuin heti kun näin hänet.. Etukäteen jouduin miettimään, että voiko noin ihanan näköiseen mieheen olla ihastumatta. Iski kuin leka päähän ja oli vielä parempi kuin kuvassa. Olemus ja kaikki. Järki lähti tältä naiselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis mä ihastuin heti kun näin hänet.. Etukäteen jouduin miettimään, että voiko noin ihanan näköiseen mieheen olla ihastumatta. Iski kuin leka päähän ja oli vielä parempi kuin kuvassa. Olemus ja kaikki. Järki lähti tältä naiselta.

Ja siis luonteessa on vaan jotain!! Se vetoaa se jokin. Se saa mut jotenkin eloon.

• Anonyymi
      UUSI

Tarviiko kysellä syitä jos toinen vaan kaikin puolin natsaa?
      Äläpä vähättele ittees.

• Anonyymi
      UUSI

Parta on ihan hyvä

• Anonyymi
        UUSI

Partakone hajosi, niin parta saa... Huomasin sulla viikset..

T. Sun viiksees, :)

https://m.youtube.com/watch?v=_R6jQrGHQH0

• Anonyymi
      UUSI

No onnekseni mä en ihastu mies sukupuolen edustajiin ihastuin tykästyin kiinnostuin häneen siksi ehkä että oli ujo kiinnostusta lisäsi taas se kun huomasin kuinka helposti hän suutahti se ny si taas ei ollu tarkoitukseni ettäkö olisi musta kiinnostunut vähääkään mu aina ei kai itse voi joka asiaan vaikuttaa

• Anonyymi
      UUSI

Olet todella ongelmallinen. Meinas järki lähteä sun takia oikeasti, älä luule hetkeäkään että elämääni enää horjuttaisin palaamalla suhun uudestaan

• Anonyymi
        UUSI

Samaa vois sanoa susta, mut eiköhän me viel horjuteta toistemme elämiä jatkossakin😌🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa vois sanoa susta, mut eiköhän me viel horjuteta toistemme elämiä jatkossakin😌🩷

Watch and learn, no can do ☺️

• Anonyymi
      UUSI

Ikävää, että en pidä miehistä ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Alkanut kanssa tuntumaan et oiskohan se aika vaihtaa leiriä lopullisesti. Oon sen verran alfa noin niinkun muutenkin. Kaikki miehet on mulle aina vaan kavereita. Tullaan juttuun kaveri tasolla. En edes osaa iskeä miestä. Sivusta joku.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alkanut kanssa tuntumaan et oiskohan se aika vaihtaa leiriä lopullisesti. Oon sen verran alfa noin niinkun muutenkin. Kaikki miehet on mulle aina vaan kavereita. Tullaan juttuun kaveri tasolla. En edes osaa iskeä miestä. Sivusta joku.

Et osaa vietellä, et osaa käyttää moottorisahaa, sillä huomaan sun katseesta.

T. Itse gerhardt, jo aikoja sitten.......

?

https://m.youtube.com/watch?v=4AdP6WtYZ9Y

• Anonyymi
      UUSI

Olet ihana ja sun sänki 😋

• Anonyymi
        UUSI

🧔🏻‍♂️🖐🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🧔🏻‍♂️🖐🏻

👋😘👌

Missä olet? Ikävä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👋😘👌

Missä olet? Ikävä.

Töissä. ✍️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🧔🏻‍♂️🖐🏻

🙋👋

• Anonyymi
      UUSI

Tää aloitus on kyllä selkeesti naisen btw.

• Anonyymi
        UUSI

Vee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vee?

Ei.

• Anonyymi
      UUSI

Ei hän kyllä varmaan ajattele itsestään noin, mutta mun vastaus hänelleolisi, että mä ihastuin hänen tasapainoisuuteensa, herkkyyteensä ja kykyynsä olla läsnä. Ei hän ole tylsä tai ongelmallinen, mutta kaikilla meillä on haasteemme. Parta sopii hänelle ja mä tykkään ajatuksesta siitä parrasta ihollani.

• Anonyymi
        UUSI

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

• Anonyymi
      UUSI

Kasvaako sillä trolligubbella oikein partakin?

• Anonyymi
      UUSI

Koska oot kuin mulle tehty. Unelma, vaikka et uskoisi olevasi.

• Anonyymi
      UUSI

Rakastuin heti ensisilmäyksellä suhun. Sulla oli paljon sanottavaa silloin. Oot mun toinen puolisko. Rakastan sun partaa, joten älä aja pois.❤️🔥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2178
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1889
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1874
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1576
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1429
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1397
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      963
    Aihe