Enkös mä oo aika tylsä ja ongelmallinen... Ja tykkäätkö tost parrast nykyää😘 vai oisko parempi et sheivaan sen pois 😄😇
Miks ihastuit just muhun?
26
472
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Parta on oikein jees. Käy sen kanssa ja ilman. 😋
- AnonyymiUUSI
Ja siis mä ihastuin heti kun näin hänet.. Etukäteen jouduin miettimään, että voiko noin ihanan näköiseen mieheen olla ihastumatta. Iski kuin leka päähän ja oli vielä parempi kuin kuvassa. Olemus ja kaikki. Järki lähti tältä naiselta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis mä ihastuin heti kun näin hänet.. Etukäteen jouduin miettimään, että voiko noin ihanan näköiseen mieheen olla ihastumatta. Iski kuin leka päähän ja oli vielä parempi kuin kuvassa. Olemus ja kaikki. Järki lähti tältä naiselta.
Ja siis luonteessa on vaan jotain!! Se vetoaa se jokin. Se saa mut jotenkin eloon.
- AnonyymiUUSI
Tarviiko kysellä syitä jos toinen vaan kaikin puolin natsaa?
Äläpä vähättele ittees. - AnonyymiUUSI
Parta on ihan hyvä
- AnonyymiUUSI
Partakone hajosi, niin parta saa... Huomasin sulla viikset..
T. Sun viiksees, :)
https://m.youtube.com/watch?v=_R6jQrGHQH0
- AnonyymiUUSI
No onnekseni mä en ihastu mies sukupuolen edustajiin ihastuin tykästyin kiinnostuin häneen siksi ehkä että oli ujo kiinnostusta lisäsi taas se kun huomasin kuinka helposti hän suutahti se ny si taas ei ollu tarkoitukseni ettäkö olisi musta kiinnostunut vähääkään mu aina ei kai itse voi joka asiaan vaikuttaa
- AnonyymiUUSI
Olet todella ongelmallinen. Meinas järki lähteä sun takia oikeasti, älä luule hetkeäkään että elämääni enää horjuttaisin palaamalla suhun uudestaan
- AnonyymiUUSI
Samaa vois sanoa susta, mut eiköhän me viel horjuteta toistemme elämiä jatkossakin😌🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa vois sanoa susta, mut eiköhän me viel horjuteta toistemme elämiä jatkossakin😌🩷
Watch and learn, no can do ☺️
- AnonyymiUUSI
Ikävää, että en pidä miehistä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Alkanut kanssa tuntumaan et oiskohan se aika vaihtaa leiriä lopullisesti. Oon sen verran alfa noin niinkun muutenkin. Kaikki miehet on mulle aina vaan kavereita. Tullaan juttuun kaveri tasolla. En edes osaa iskeä miestä. Sivusta joku.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alkanut kanssa tuntumaan et oiskohan se aika vaihtaa leiriä lopullisesti. Oon sen verran alfa noin niinkun muutenkin. Kaikki miehet on mulle aina vaan kavereita. Tullaan juttuun kaveri tasolla. En edes osaa iskeä miestä. Sivusta joku.
Et osaa vietellä, et osaa käyttää moottorisahaa, sillä huomaan sun katseesta.
T. Itse gerhardt, jo aikoja sitten.......
?
https://m.youtube.com/watch?v=4AdP6WtYZ9Y
- AnonyymiUUSI
Olet ihana ja sun sänki 😋
- AnonyymiUUSI
🧔🏻♂️🖐🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏻♂️🖐🏻
👋😘👌
Missä olet? Ikävä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👋😘👌
Missä olet? Ikävä.Töissä. ✍️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏻♂️🖐🏻
🙋👋
- AnonyymiUUSI
Tää aloitus on kyllä selkeesti naisen btw.
- AnonyymiUUSI
Vee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vee?
Ei.
- AnonyymiUUSI
Ei hän kyllä varmaan ajattele itsestään noin, mutta mun vastaus hänelleolisi, että mä ihastuin hänen tasapainoisuuteensa, herkkyyteensä ja kykyynsä olla läsnä. Ei hän ole tylsä tai ongelmallinen, mutta kaikilla meillä on haasteemme. Parta sopii hänelle ja mä tykkään ajatuksesta siitä parrasta ihollani.
- AnonyymiUUSI
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
- AnonyymiUUSI
Kasvaako sillä trolligubbella oikein partakin?
- AnonyymiUUSI
Koska oot kuin mulle tehty. Unelma, vaikka et uskoisi olevasi.
- AnonyymiUUSI
Rakastuin heti ensisilmäyksellä suhun. Sulla oli paljon sanottavaa silloin. Oot mun toinen puolisko. Rakastan sun partaa, joten älä aja pois.❤️🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822178
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651889Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641429Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963