Vaan hyväksyä ettei meistä tule mitään. Sitäkö sä sitten toivot?
Sanoit että pitää
24
424
Vastaukset
- Anonyymi
Olen liian älykäs ja rehellinen monelle. Yhdessä voi toki olla monella tavalla.
- Anonyymi
Eikä voi.
Irl on ainoa oikea tapa olla yhdessä.
- Anonyymi
Kyllä näin on
- Anonyymi
Tiedät itsekkin et tilanne on vaikea.
- Anonyymi
Jep ja tänään ymmärsin viel lisää syitä .
Miksi ei olla yhdessä ja miksei edennyt .
Anteeksi että aiheutin niin paljon tressiä .
Toisinkin olis voinut käyttäytyä .
Kyllä mua haluttiin suojella siltä mitä oon nähny unes .
Vituttaa ja itkettää kun intuitio oli taas oikeassa .
Naiselta
- Anonyymi
Mitä luultavammin jos hän on nui sulle kasvotusten kerran sanonu
- Anonyymi
Yksin paras olla
- Anonyymi
Mä en ikinä toivo tuollaist. Rakastan sua ❤️🤗
- Anonyymi
Sitä toivon. Kuvottaa ajatuskin kuinka monelle olet minusta jauhanut, mutta eniten kuvottaa että kuvittelet edelleen ilmeisesti jotain, vaikka loukkasit aivan stanan syvästi. Ei onnistu.
- Anonyymi
Mikä sua loukkasi eniten ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua loukkasi eniten ?
Se että vilkaisin häneen yhtä kertaa enempää.
- Anonyymi
Ainakaan et voi olla yks J sillä hän kertoi viime näkemisen yhteydessä ettei juttumme ole salaisuus ja voimme kertoa muille meistä kuten olemme tehneetkin.
- Anonyymi
En halua sitä. Haluan sinut.
- Anonyymi
Jakautuiko tässä äänet tasan kakkia koskevia?
- Anonyymi
Kyllä juuri sitä toivon ja olen toivonut jo pidemmän aikaa!
- Anonyymi
Jos osoitettu henkilölle joka totesi näin vain kun itse et halunnut niin ei silloin itse minä sitä toivonut eikä edelleenkään toivo.
- Anonyymi
Niin kerroin mutta todellisuudessa en niin halua.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä niin teit toiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin teit toiselle?
Minulla ei enää ole tarjottavaa toiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei enää ole tarjottavaa toiselle.
Vaihtuu naiset sulla nopeesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtuu naiset sulla nopeesti.
Ei ole vaihtuvia naisia. On vain eräs, joka ei lähdekään mielestä. Piti lähteä, kun niin aiemmin päätin mutta ei. Tänään töissä huomasin viiveellä ajattevani häntä kokoajan. Itse töiden tekeminen näköjään kävi automaatiolla. Ja vieläpä, ajattelin häntä himoiten. Se tunne, kun himo on niin yhtäkkinen, että pysähdyt siihen, nojaat suorin käsin pöydän reunaan ja kaikki liikkumaton jännitys korostuu kroppaan ja kivettyy heppiin. Vartalo on kuin sähkövirran läpivirtaamana. Sormet puristuu pöydän reunalle ja haluavat puristaa pöydän läpi. Onneksi työvaatteet ovat väljät. Vähällä, etten käynyt veskissä päästämässä paineita. Mieheltä H.
- AnonyymiUUSI
Ei tule ei. Ja muuton jälkeen toivottavasti vähenee radikaalisti myös satunnaiset törmäämiset.
- AnonyymiUUSI
Onks kukaa koskaa toivonu mitää muuta sun kanssa?
- AnonyymiUUSI
Sinä olet paskanaama olen monet kerrat antanu mahdollisuuden aina olet itse sen pilannut enään en kyllä anna tunteet meni jo sun suhteen et tule ikinä muuttumaan olet narsisti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661622Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801130- 711083