Mitä ihmettä tämä seura puuhaa? Joukkueen budjetit on missä???? Mistä maksut koostuvat? Miksi budjetteja ei avata? Mitä sieltä paljastuu? Paljonko valmennus tienaa? Seurajohtoa ei näy ei kuulu kuin katteettomina lupauksina. Jättäkää väliin tämä seura ennen kuin he ovat edes ensimmäistä ottelua pelanneet!!
Ice Force Helsinki
4
440
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmista Evusta ja täältä luvattu pojalle SM paikka mutta sitten ei niitä joukkueita tulekkaan tai mitä lienee ihmeellistä kiemurtelua. En luota ollenkaan enään kumpaakaan! Nyt sitten varmaan täytyy matkustaa pk-seudun ulkopuolelle. Mitä tulee aloitukseen niin Ice Forcen toiminta on samaa huuhaata kuin Redsin aikana. En suosittele kuin ohittamaan tämän.
- Anonyymi
No kyllähän tyhmänkin pitää tajuta ettei näillä ole mahdollista saada SM paikkaa! Ei niitä nyt voi vaan ottaa vaan ne pitää pelata ja ollut jo syksyllä selvää ettei ole mahdollista
- Anonyymi
Kyllä sinne voi ilmeisen kuka vain ilmoittautua. Sitähän Ice Force - Reds käytti jo viime kaudella. Meille puhuttiin että myös tänä vuonna on tulossa hyvä joukkue, on edullista ja U18 kilpa putki. Se ärsyttää että luvataan tämmöinen ja sitten sitä ei ole tulossakaan. Pelkkiä myyntipuheita jotta saadaan ihmisiä sisään. Tämä toinen Evu ei edes ilmoittanut vaan täytyy itse päätellä. Vaihtoehdot Jokereiden, HIFKn ja Espoon jälkeen on olemattomat. Mihin on kadonnut muut? No me poistumme nyt sitten pidemmälle. Naurettavaa toimintaa kaikilta. Se muuten on totta, että tässä seurassa ei tiedä yhtään mistä maksut koostuvat. Joku jostain ilmoittaa jonkun summan ja sillä sitä mennään. Onneksi se ei enään ole meidän ongelmamme
- Anonyymi
SM alkaa U16 ja sinne on karsinnat,ei todellakaan voi ilmoittautua.
Ja jos jääkiekosta on perillä tajuaa ettei Evulla,Redsistä puhumattakaan ole mahdollisuuksia päästä SM tasolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172984Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131309Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191289Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3751215- 1111093
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa101050- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4051008- 66924
- 46914