Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen...
En jaksa, eikä mua kiinnosta
sitä jätti ketjua tosiaan selailla yhtään, joten ei ainakaan sen takia kannata sitä nostella tai sinne sanoa mitään...
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
63
399
Vastaukset
Niin tai jos joku haluaa että harmaasusi
näkee jotain sille tarkoitettua niin tähän nekin....
Ja onhan kai nyt ymmärretty varmasti se että....
Harmaasusi EI OLE se palstan toinen susi?
🤗🧡🤝🏻💙🤗Minun sydämeni palaa tällä hetkellä ikävästä lapsiin.😢
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Hajoo totaallisesti kun en näe pikkuisiani niin usein.
Onko sun 10 lasta otettu huostaan? Mitä tapahtui ja miksi?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun 10 lasta otettu huostaan? Mitä tapahtui ja miksi?
vauva on kotona 4kk mutta sosiaalityöntekijä valhein 24.10 8 lastani koska ei anneta nykyään tukea pyysin konkreettista tukea perhetyön lisäksi tai kotipalvelua lasten auttaa herättämiseen kun ei niin motivoi koulu. Täti kuukausi aiemmin syytteli minua valheellisin syin(ette ota käytettyä vastaan) ja pyysin vaihtoa sosiaalityöntekijän, en saanut mutta myös teki ennakollisen lastensuojelu ilmoituksen ja pyysi kotipalvelu tekemään myös jonka olin tilannut palveroinnin ajaksi ja siitä kuukauden päästä kun olin jo tuohtunut ja ilmoitin teen kantelun minun pitää saada päätökset näistä kun tukea en saa niin vei lapset valheellisin syin 1v menee hallinta-oikeudessa.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
vauva on kotona 4kk mutta sosiaalityöntekijä valhein 24.10 8 lastani koska ei anneta nykyään tukea pyysin konkreettista tukea perhetyön lisäksi tai kotipalvelua lasten auttaa herättämiseen kun ei niin motivoi koulu. Täti kuukausi aiemmin syytteli minua valheellisin syin(ette ota käytettyä vastaan) ja pyysin vaihtoa sosiaalityöntekijän, en saanut mutta myös teki ennakollisen lastensuojelu ilmoituksen ja pyysi kotipalvelu tekemään myös jonka olin tilannut palveroinnin ajaksi ja siitä kuukauden päästä kun olin jo tuohtunut ja ilmoitin teen kantelun minun pitää saada päätökset näistä kun tukea en saa niin vei lapset valheellisin syin 1v menee hallinta-oikeudessa.
On tämä jännää nykyaikana, kun olen lukenu monestakin domesta teitä suurperheen mammoja, että kersat viety. Sitten te roikutte päivät pitkät ja ulisette netissä
Taitaa olla aihettakin huostasnotoille teillä ksikilla vastaavilla.
Liikaa aikaa sometella ja jää mukulat hoitamatta Anonyymi kirjoitti:
On tämä jännää nykyaikana, kun olen lukenu monestakin domesta teitä suurperheen mammoja, että kersat viety. Sitten te roikutte päivät pitkät ja ulisette netissä
Taitaa olla aihettakin huostasnotoille teillä ksikilla vastaavilla.
Liikaa aikaa sometella ja jää mukulat hoitamattaMies kuule ihan hoitaa minun kanssa voisin tehdä tätä työpäivän ajan. koskaan ne ei ole hoitamatta. Voisin ihan yhtä hyvin olla töissä kun mies on lapsen kanssa vauvakin nyt nukkuu ja toiseksi. Se maksaa minimissään 970 000€/v yhteiskunnalle kun lapset viedään valheisin syin molemmilta vanhemmilta.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Mies kuule ihan hoitaa minun kanssa voisin tehdä tätä työpäivän ajan. koskaan ne ei ole hoitamatta. Voisin ihan yhtä hyvin olla töissä kun mies on lapsen kanssa vauvakin nyt nukkuu ja toiseksi. Se maksaa minimissään 970 000€/v yhteiskunnalle kun lapset viedään valheisin syin molemmilta vanhemmilta.
No mene sitten hoitamaan heitä, jos väität olevss niin hyvä, äläkä roiku somessa
Anonyymi kirjoitti:
No mene sitten hoitamaan heitä, jos väität olevss niin hyvä, äläkä roiku somessa
Vauva nukkuu, isukki nukkuu. Joten kunhan puran hajoamista.
Anonyymi kirjoitti:
Ne on vieläkin vienyt 8 lasta minultakin ja ovat pitkin poikin suomea ehkä olet syystäkin yksin, eikä minkäänlaista empatiaa.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Ne on vieläkin vienyt 8 lasta minultakin ja ovat pitkin poikin suomea ehkä olet syystäkin yksin, eikä minkäänlaista empatiaa.
Missä välissä olen sanonut okevani yksin?
Huostaanotoissa nykypäivänä vaikuttaa olevan outo kaiku. 10 toukkaa puskeneet mammat ulvoo päivät pitkät netissä, ihmeesti sitä aikaa riittää siihen, sitten naristaan että on oltu narsistisuhteessa. Taitaa se syy löytyä kun katsotte, sinä myös, peiliin.
Jos ryhtyy toukkailemaan, on kannettava lapsistaan vastuu. Anonyymi kirjoitti:
Huostaanotoissa nykypäivänä vaikuttaa olevan outo kaiku. 10 toukkaa puskeneet mammat ulvoo päivät pitkät netissä, ihmeesti sitä aikaa riittää siihen, sitten naristaan että on oltu narsistisuhteessa. Taitaa se syy löytyä kun katsotte, sinä myös, peiliin.
Jos ryhtyy toukkailemaan, on kannettava lapsistaan vastuu.Sinä et tiedä mitään mistään. Lapsistani olen pitänyt niin hyvää huolta ettei ole mihinkää joutunut väärille tielle ja jos minulta viedään, viedään ihan jokaiselta. Olen se joka vahtii koulunkin pihalla oleva. Ja en todellakaan uimaralla ole kännykällä vaan kuvia olen ottanut tai videoita, mutta lapseni ei ole somessa.🫥
Tuo vauvakin nukkuun paljon 4 kuukauden iässä vauvan unen tarve on suuri, noin 15–18 tuntia vuorokaudessa. Lapsen unirytmi voi kuitenkin vaihtua usein, joskus jopa viikosta toiseen.
Se on hyvin kehittynyt, myös lenkilläkin kävin miehen kanssa illalla vauvan kanssa ja alkoi nukkuun jo lenkin aikana.Anonyymi kirjoitti:
Jos ryhtyy toukkailemaan, on kannettava lapsistaan vastuu.joku muu hoitaa lapset kalliimalla ja pistää lapsetkin päiväkotiin
Toivottavasti lapset palaavat pian koska silloin yhteiskunta säätää 900 000€ tuhatta vuosi. Ainiin myös lasten henkiset säryt siihen päälle nythän ne huonosti kun kiinteät turvalliset suhteet vietiin.Anonyymi kirjoitti:
Jos ryhtyy toukkailemaan, on kannettava lapsistaan vastuu.Ei minun tarvitse kantaa mitään vastuuta, yhteiskunta maksaa niiden ilmaset ruuat 60€/kk rahatkin ja vaatteet ja muut myös vanssin kengät sellaiselle pikkumuru oli saanut, eikä edes mitään tarvitse maksaa myös ulkomaan matkalle olivat jo änkemässä perheellä mutta lapseni haluaa kotio niin kuin me vanhemmatkin. Mutta itsepähän sitten kärsitte.🫥
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään mistään. Lapsistani olen pitänyt niin hyvää huolta ettei ole mihinkää joutunut väärille tielle ja jos minulta viedään, viedään ihan jokaiselta. Olen se joka vahtii koulunkin pihalla oleva. Ja en todellakaan uimaralla ole kännykällä vaan kuvia olen ottanut tai videoita, mutta lapseni ei ole somessa.🫥
Tuo vauvakin nukkuun paljon 4 kuukauden iässä vauvan unen tarve on suuri, noin 15–18 tuntia vuorokaudessa. Lapsen unirytmi voi kuitenkin vaihtua usein, joskus jopa viikosta toiseen.
Se on hyvin kehittynyt, myös lenkilläkin kävin miehen kanssa illalla vauvan kanssa ja alkoi nukkuun jo lenkin aikana.Tässä sinä kehut itseäsi niin, että voisi narsistin kruunun painaa päähän sinulle. Kuvittelet olevasi joku esimerkki ja poikkeus yhteiskunnassa.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sinä kehut itseäsi niin, että voisi narsistin kruunun painaa päähän sinulle. Kuvittelet olevasi joku esimerkki ja poikkeus yhteiskunnassa.
olenkin 25vuotta hoitanut lapsia ja sitten se on kokemus jo ennen lapsiani saanut hoitamalla muiden lapsia ennen minun lapsiani. Eipä mene minun rahoista teijäthän potkitaan töihin.
Ja lapseni ei opi arvostamaan yhteiskuntaa kun kaappasivat ne .
Ei minulla ole käytännössä mitään arvoa. Eipä ole teilläkään tulevaisuutta. Lapseni oppinut arvostamaan meitä vanhempia enemmän kuin yksi lapseni sanoi ” meidän perheessä on enemmän rakkautta”
Mekin ollaa ihan päihteetön perhe ja väkivallaton. Se erikoisuus meissä on.- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
olenkin 25vuotta hoitanut lapsia ja sitten se on kokemus jo ennen lapsiani saanut hoitamalla muiden lapsia ennen minun lapsiani. Eipä mene minun rahoista teijäthän potkitaan töihin.
Ja lapseni ei opi arvostamaan yhteiskuntaa kun kaappasivat ne .
Ei minulla ole käytännössä mitään arvoa. Eipä ole teilläkään tulevaisuutta. Lapseni oppinut arvostamaan meitä vanhempia enemmän kuin yksi lapseni sanoi ” meidän perheessä on enemmän rakkautta”
Mekin ollaa ihan päihteetön perhe ja väkivallaton. Se erikoisuus meissä on.Ei tästä ole kun vajaa vuosi kun sinäkin tyrkkykyllikki tyrkytit täällä itseäs millon kellekin
En yhtään ihmettele lopputuloksias elämässäs mitä on Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä ole kun vajaa vuosi kun sinäkin tyrkkykyllikki tyrkytit täällä itseäs millon kellekin
En yhtään ihmettele lopputuloksias elämässäs mitä onItselläni oli ystävä ikävä vaihe etsinnässä silloin ja minun ja miehen suhteeseen riittää monta vastoinkäymistä.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Itselläni oli ystävä ikävä vaihe etsinnässä silloin ja minun ja miehen suhteeseen riittää monta vastoinkäymistä.
Hahaa! Sieltähän se tuli. Eli epäselvä suhdekuvio. Enpä ihmettele lastenkin kohtaloa.
Ja muistan kyllä, lähentelysi ja ällö imelyytesi minuakin kohtaan, oli inhottavaa. Anonyymi kirjoitti:
Hahaa! Sieltähän se tuli. Eli epäselvä suhdekuvio. Enpä ihmettele lastenkin kohtaloa.
Ja muistan kyllä, lähentelysi ja ällö imelyytesi minuakin kohtaan, oli inhottavaa.Eipä ketään ole netistä nähty.🙅🏻♀️
Anonyymi kirjoitti:
Ja muistan kyllä, lähentelysi ja ällö imelyytesi minuakin kohtaan, oli inhottavaa.Verkko kalastus netissä
https://tenor.com/fi/view/mermaid-captured-trapped-net-trap-mad-gif-13537606
Mutta tuollainen kengä löytyy aina täynnä reikiä oleva eikä saaliinkaan arvoinen.Anonyymi kirjoitti:
Ja muistan kyllä, lähentelysi ja ällö imelyytesi minuakin kohtaan, oli inhottavaa.Mutta vitsi kun et osaa kuin pudota kuin kivi veteen minun laivasta. Toivottavasti pysyt pinnalla sen kuminukkes kanssa. Ehkä se muuttuu joku päivä oikeaksi.🫧 mutta se voi poksahtaa kun tarpeeksi hinkkaat mutta onneksi paikkaa sit jesarilla.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Eipä ketään ole netistä nähty.🙅🏻♀️
Netissä tietynlainen käytös on jo sellasta, ettei se kuulu parisuhteeseen. Näkeminen on nyt tietty itestäänselvästi kiellettyä sillon
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Verkko kalastus netissä
https://tenor.com/fi/view/mermaid-captured-trapped-net-trap-mad-gif-13537606
Mutta tuollainen kengä löytyy aina täynnä reikiä oleva eikä saaliinkaan arvoinen.Just..
Anonyymi kirjoitti:
Netissä tietynlainen käytös on jo sellasta, ettei se kuulu parisuhteeseen. Näkeminen on nyt tietty itestäänselvästi kiellettyä sillon
Täällä kaikki on ihan suloisia normaalisti sen vuoksi on kiva sitten leikkiäkin. Kaikille ei minun leikit sovi kun tarvitsee palokunnan.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Täällä kaikki on ihan suloisia normaalisti sen vuoksi on kiva sitten leikkiäkin. Kaikille ei minun leikit sovi kun tarvitsee palokunnan.
Se kertookin riittävästi. Kun muija elää fantasiamaailmassa jätkiä lirkutellen jää ne äidin velvollisuudet välistä
Anonyymi kirjoitti:
Se kertookin riittävästi. Kun muija elää fantasiamaailmassa jätkiä lirkutellen jää ne äidin velvollisuudet välistä
Mitäh. Olet vaan verkkosukkiksille kateellinen ja jolla olen kahlinnut mieheni. Sen verta herkkä, etten voi sen herkkää mieltä järkyttää kun joudun olemaan hengen pelastaja. montakin henkeä olen täältä pelastanut mutta kuurvaatte vispaatte hiekkaa hengenpelastien päälle rannallakin. Kokemusta on. Toivottavasti selviit sen nukkes kanssa edes aitiolle saarelle että voi nauttia yksin omaan saaresta ja kumista.
valtakunta kirjoitti:
Hajoo totaallisesti kun en näe pikkuisiani niin usein.
Uskon että sydän hajoo tossa tilanteessa.
Voimia sulle ja miehellesi!
Ja etenkin teidän lapsille voimia!
Muista että Rakkaus voittaa kaiken.
🤗❤- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Mitäh. Olet vaan verkkosukkiksille kateellinen ja jolla olen kahlinnut mieheni. Sen verta herkkä, etten voi sen herkkää mieltä järkyttää kun joudun olemaan hengen pelastaja. montakin henkeä olen täältä pelastanut mutta kuurvaatte vispaatte hiekkaa hengenpelastien päälle rannallakin. Kokemusta on. Toivottavasti selviit sen nukkes kanssa edes aitiolle saarelle että voi nauttia yksin omaan saaresta ja kumista.
Kannattasko sinun harkita suomen kielen opiskelya uudelleen? Vai oletko muuten jotenkin jälkeenjäänyt? Ei ole kobin loogista tuotoksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattasko sinun harkita suomen kielen opiskelya uudelleen? Vai oletko muuten jotenkin jälkeenjäänyt? Ei ole kobin loogista tuotoksesi.
Lue oma kirjoituksesi jookosta!
Ja mitä sulle kuuluu miksi joku ei kirjoita täydellistä virheetöntä kirjoitusta?
Ei se varmaan sun elämässä ole mistään pois!Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se sinun sydämetön kuminukkesi käy välillä pesullakin silläkin varmasti on joku lämmittämässä pesukintaan kera kun kohtelet sitä noin huonosti.
Sori nyt kun en kirjoita sinun iloksi vaan harmiksi- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Lue oma kirjoituksesi jookosta!
Ja mitä sulle kuuluu miksi joku ei kirjoita täydellistä virheetöntä kirjoitusta?
Ei se varmaan sun elämässä ole mistään pois!No tämä "valtakuntahan" on päästään vajaa assburgeri
Uskon että sydän hajoo tossa tilanteessa.
Voimia sulle ja miehellesi!
Ja etenkin teidän lapsille voimia!
Muista että Rakkaus voittaa kaiken.
🤗❤Toivotaan niin kultaseni.
https://media1.tenor.com/m/AbZW3OtKsQUAAAAC/hug.gif- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Toivottavasti se sinun sydämetön kuminukkesi käy välillä pesullakin silläkin varmasti on joku lämmittämässä pesukintaan kera kun kohtelet sitä noin huonosti.
Sori nyt kun en kirjoita sinun iloksi vaan harmiksiJa minä toivon että saat aivovammaasi joskus hoitoa, mikäli tuohon asspergerin ja suomea taitamattoman vajakin päähän mitään koskaan voi saada upotettua.
Aivan oikein, että olet menettänyt lspsesi. Sille on nääs aina syy. Epävakaat ei lapsiaan rarvitse. Piste.
Nautin tilanteestasi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä toivon että saat aivovammaasi joskus hoitoa, mikäli tuohon asspergerin ja suomea taitamattoman vajakin päähän mitään koskaan voi saada upotettua.
Aivan oikein, että olet menettänyt lspsesi. Sille on nääs aina syy. Epävakaat ei lapsiaan rarvitse. Piste.
Nautin tilanteestasi.Mieti riipiviä hetkiä kun olet heistä erossa
Tunne se, pureskele se, haista se, aisti se FIIIIILIS - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti riipiviä hetkiä kun olet heistä erossa
Tunne se, pureskele se, haista se, aisti se FIIIIILISTunne se ero ja kipu, NAUTI
Anonyymi kirjoitti:
No tämä "valtakuntahan" on päästään vajaa assburgeri
Mitä se sun prsettäs kaivelee
vaikka kuka olis ja mitä tahansa?
Ja mikä vika asseissa sun mielestä on?Anonyymi kirjoitti:
Ja minä toivon että saat aivovammaasi joskus hoitoa, mikäli tuohon asspergerin ja suomea taitamattoman vajakin päähän mitään koskaan voi saada upotettua.
Nautin tilanteestasi.Enhän minä ole edes epävakaa.🤷🏻♀️ taisi sulla kiehattaa pannu.ei minkäälaista iloa elämässäs kun et edes pysty satuttaa minua. Ilosi on vain muiden satuttaminen mutta tiedätkö mitä siitä iloitsen kun olet kaltereiden takana.
Ehkäpä se voisi olla mukavampi kun olet siellä vuorostaa kahlittuna rakkaistasi eikä minun lapseni ole.- AnonyymiUUSI
Ja mikä vika asseissa sun mielestä on?Retardit on aina retardeja
Anonyymi kirjoitti:
Mieti riipiviä hetkiä kun olet heistä erossa
Tunne se, pureskele se, haista se, aisti se FIIIIILISOletpas suloinen minä koen kärsimystä heidän puolesta en välitä itsestäni. Pusuja vain olet vaille.
valtakunta kirjoitti:
Toivotaan niin kultaseni.
https://media1.tenor.com/m/AbZW3OtKsQUAAAAC/hug.gifTeillä on perheen vahvuutena rakkaus!
Se on maailman tärkein asia!
Ymmärrän että sulle on tärkeetä täällä kirjoittaa jos ei oo muita joille voit jutella kaikkea,
mut se ei aina oo hyvä juttu, tiiät kyllä.
Ja tiiät etten pahalla sano sulle mitään!
Älä mee noiden joidenkin provoiluihin,
anna niiden vttuilla itsekseen...
Ei niillä ole väliä oikeesti....
Yritä edes olla huomioimatta,
vaikka ne sanoo mitä tahansa...
Tai ainakaan älä ota niitä mitenkään tunteella.
🤗- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Enhän minä ole edes epävakaa.🤷🏻♀️ taisi sulla kiehattaa pannu.ei minkäälaista iloa elämässäs kun et edes pysty satuttaa minua. Ilosi on vain muiden satuttaminen mutta tiedätkö mitä siitä iloitsen kun olet kaltereiden takana.
Ehkäpä se voisi olla mukavampi kun olet siellä vuorostaa kahlittuna rakkaistasi eikä minun lapseni ole.Sitä en epäile, jos äitiinsä tulevat, että heistä voi tullaki vaikka kriminaaleja
Anonyymi kirjoitti:
Tunne se ero ja kipu, NAUTI
Taidat nauttia vain kun sanot nauti kielesikin kiehahtelee lirskutellen himoitset asioita mitä et saa ja se sinulla saa hajoamaan sydämestäsi kun ikävöit.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Taidat nauttia vain kun sanot nauti kielesikin kiehahtelee lirskutellen himoitset asioita mitä et saa ja se sinulla saa hajoamaan sydämestäsi kun ikävöit.
"Saa"? Tiedätkö mitään en voisi inhota niin paljon luin lapsia, en ottaisi edes ilmaiseksi saati maksusta.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Se voi tuntua oudolta 10 kertaa alapäästään räjähteneelle sanottuna, mutta ei, minua ei rääkyvät sinappikoneet kiinnosta yhtään enempää kuin sama määrä ehtaa pas kaa
- AnonyymiUUSI
Teillä on perheen vahvuutena rakkaus!
Se on maailman tärkein asia!
Ymmärrän että sulle on tärkeetä täällä kirjoittaa jos ei oo muita joille voit jutella kaikkea,
mut se ei aina oo hyvä juttu, tiiät kyllä.
Ja tiiät etten pahalla sano sulle mitään!
Älä mee noiden joidenkin provoiluihin,
anna niiden vttuilla itsekseen...
Ei niillä ole väliä oikeesti....
Yritä edes olla huomioimatta,
vaikka ne sanoo mitä tahansa...
Tai ainakaan älä ota niitä mitenkään tunteella.
🤗Vedä lehmän vithu päähäs ja nauti tuoksusta
- AnonyymiUUSI
Ja mikä vika asseissa sun mielestä on?Jotkut heistä ovat tosi rasittavia, eivät ymmärrä sitä esim. kuinka pahalta tuntuu, kun joku kyttää toisen ihmisen elämää vuosien ajan! Omat assini eivät ole koskaan kytänneet ketään!
Anonyymi kirjoitti:
Se voi tuntua oudolta 10 kertaa alapäästään räjähteneelle sanottuna, mutta ei, minua ei rääkyvät sinappikoneet kiinnosta yhtään enempää kuin sama määrä ehtaa pas kaa
Taijat vain useammin räjähdellä kultaisellesi pikkusia tehtäessä kun olet valmis siihen.
Mikäs sitten sinua kiinnostaa niin kovin?- AnonyymiUUSI
Ja mikä vika asseissa sun mielestä on?Joissakin heissä on paljon vikaa! Olen sen itse kokenut!
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Taijat vain useammin räjähdellä kultaisellesi pikkusia tehtäessä kun olet valmis siihen.
Mikäs sitten sinua kiinnostaa niin kovin?Ai kun olen valmis siihen. Asia selvä. Ok
Anonyymi kirjoitti:
Vedä lehmän vithu päähäs ja nauti tuoksusta
Olet oikeassa, olet tärkeä.🫶
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
joku muu hoitaa lapset kalliimalla ja pistää lapsetkin päiväkotiin
Toivottavasti lapset palaavat pian koska silloin yhteiskunta säätää 900 000€ tuhatta vuosi. Ainiin myös lasten henkiset säryt siihen päälle nythän ne huonosti kun kiinteät turvalliset suhteet vietiin.Tämmönen yhteiskunta saakin maksaa joka ei omista lapsistaan välitä,kyllä kaikkien lapsethan on yhteiskunnan olipa he kotonaan tai ei.
Voimia sinulle.Toivottavasti lapset yhteiskunnalle ei vanhemmilleen.
On aivan eri asia jos pahoinpiteley lapsiasi hedonistisen nautinnon vuoksi kuten huumeet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämmönen yhteiskunta saakin maksaa joka ei omista lapsistaan välitä,kyllä kaikkien lapsethan on yhteiskunnan olipa he kotonaan tai ei.
Voimia sinulle.Toivottavasti lapset yhteiskunnalle ei vanhemmilleen.
On aivan eri asia jos pahoinpiteley lapsiasi hedonistisen nautinnon vuoksi kuten huumeet.*toivottavasti lapset kostaa yhteiskunnalle ei vanhemmilleen.
- AnonyymiUUSI
Palstasetä ottikin nyt kaikki nikkinsä kehiin 🤣
Missä ihanista ihanin?- AnonyymiUUSI
Onkohan sulla oikeasti kaikki ihan kunnossa?
Siellä taas ylläpidon lemmikki vttuilemassa...
Hoidata pääs kuntoon!
Kaikella rakkaudella.....
Tai sit ei...- AnonyymiUUSI
Hoidata pääs kuntoon!
Tai sit ei...Sitä samaa toivoo vanhempi nainen ja toivoo myös sitä ettei koskaan enää yritä lähestyä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä samaa toivoo vanhempi nainen ja toivoo myös sitä ettei koskaan enää yritä lähestyä!
Sitä vaan näytellään pusikoissa tavaraa. Tsot tsot
- AnonyymiUUSI
Hoidata pääs kuntoon!
Tai sit ei...Kaikella kunnioituksella korjaa välilihasi. Näkyy tänne asti
- AnonyymiUUSI
No mitä nyt hel*ettiä? Itkettää kyllä lastesi ja sinun puolesta sen enempää taustoja tietämättä. Jaksamista äitinä ja vanhempana.
- AnonyymiUUSI
Olisit vastannut edes tohon kommenttiin,
kelle tarkoitit kirjoitukses.....Hei eikö oikeasti kannattas se merkki ottaa. Olisit uskoytavampi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862