Siis yleesä ne on jostaa ulkomailta mut osa niistä käyttää kääntäjää näköjään ku ne kirjottaa ja ne kerjää steam korttii
Jei onks noi netissä steam kortteja pyytelevät tyypit huijareit?
10
194
Vastaukset
- Anonyymi
No aivan varmasti on. Ja yleensä kaapatuilla naisten kuvilla. Niiden takana on usein nastunnus +234 ja Nigeria. Ne kerjää niiyä steam kortteja millon milläkin syyllä
- Anonyymi
Stalker 2 eli se uusin on -20 % alennuksessa Steamissa. Aattelin vain mainita. T. Peliätmi.
- Anonyymi
Ovat. Juttelen just aikani kuluksi erään semmosen kanssa whatsapissa. Suunta näkyy olevan Yhdysvalloissa Ohion osavaltio. Tämä muija väittää silti asuvansa Oulussa.
Ja "höyrykorttia" kovasti kaipaa. Tolleen se sen kääntää. Kertoili mulle, että on puoliksi suomalainen, mutta en usko. Sen verran tönkköä konekäännöstä tulee.
Ja sitä paitsi, tuskinpa on nainenkaan, vaan jonkun naisen kaapattuja kuvia, joita se mulle näyttelee- Anonyymi
No mikä järki on keskustella ees semmoisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä järki on keskustella ees semmoisen kanssa?
No ei oo välillä parempaakaan tekemistä.
Kyllä minä tiiän noi huijareiksi, mut en ole ainoallekaan "höyrykorttia" kustantanu. Tuumannu vaan, että katsellaan, ehkä joskus, ja jätän sikseen. Ihmeen odottavina ne jaksaa olla. Olen vaan pokana kysyny aina :"mikset ite osa" vastaus "ei oo rahaa nälkä on".
Siis suurin osa noista on miehiä aiban varmasti. Tämä on perinteistä catfishingiä, jenkeistäjän se lähtiki liikkeelle - Anonyymi
Jos se asuuki oikeesti Kotkassa, ja kulkee höyrypuksulla Ohio-Kotka väliä. Sillai ne autonrekkaritki saadaan käännettyä.
- Anonyymi
Joo, niitä pyörii tuola Haukiputaan S-marketin eessä melekein jokapäivä, ei kannata mitään antaa tommosille rosvoille.
- Anonyymi
ällös maksa mitään jossa lukee napissa joku hinta jos painat.... joku hauska pokeripeli Governor of Poker 3... minulle tuokin tarjoaa että jos painat... ilmaisena Microsoftin tilin kautta.. en ikinä maksullisia... jos lukee Free, niin huviksi pelata.
- Anonyymi
Outoa, eihän ne ole edes paljon minkään arvoisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410639Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355048- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1324152Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273124