potevalle kauniita unia 😘
Keskittymisongelmia
24
357
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mistä huomasit, etten pysty keskittymään;)
Hyvää yötä söpö mies 😘❤️- AnonyymiUUSI
Koetko itsesi söpöksi mieheksi- oletko varma että tämä on kuvaavin adjektiivi?
- AnonyymiUUSI
Olitko kenties kärpäsenä katossa? Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin!
- AnonyymiUUSI
Samoin sulle mies 😘
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin super hotille!😘 Vähemmästäkin menee pää pyörälle🥰
- AnonyymiUUSI
Onko tämä mulle? On mun ominaisuus, eikä sen kanssa ole niin helppoa elää. Jatkuva disco päässä.
- AnonyymiUUSI
Hän on kyllä niin ihana. Huh.
- AnonyymiUUSI
Minä olen se hyvänäköinen joten viesti oli minulle
- AnonyymiUUSI
Tämä on nyt aivan varmasti vain minulle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli tänään keskittymisvaikeus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli joskus ongelmana, että luulin, että viesti on minulle. Käsitän nykyään, että yksikään viesti ei ole tarkoitettu yhtään muuta kuin Pasille!
- AnonyymiUUSI
Neloisvaalit on enää kokematta 😚😂😅
- AnonyymiUUSI
🤣😂
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin 😘
- AnonyymiUUSI
Samoin sulle 😘❤️
- AnonyymiUUSI
Samoin sinne uteliaalle pörriäiselle mukavia unosia! Nähdään ylihuomenna!
- AnonyymiUUSI
Lottoaminen = keskittymisongelma
Mihin tää aloitus oli tarkoitettu osuvan? 😘- AnonyymiUUSI
Jokaiseen nykyihmiseen, joka viettää aikaa somessa. Itselle asia on yhdentekevä. Paljon tuntui löytyvän.
- AnonyymiUUSI
KauniiTa unia 🥝
- AnonyymiUUSI
…ja vielä rakkaudella sinulle ❤️. 🥝
- AnonyymiUUSI
No kiitti kiitti veriappelsiinini trololo
- AnonyymiUUSI
Kauniita unia eräälle. 😘 ❤️
- AnonyymiUUSI
Monta syytä niihin. Yhtenä syynä hän ❤️
- AnonyymiUUSI
ne jotka ei otti päästä ja tekevät pahaa ja häiritsevät muita ja tekevät kiusaa, lopulta kuolevat pois, jos eivät luovuta ja vastuu tulee asioista ja näistä gakkauksisys, painostuksista, ja, muidta, myös väärin menneistä syytöksistä ja valehtelusta. ette vaikuta muiden rahoihin, työhön, kotiin tai mihinkään, mihin ei oo ihmisen vapaata tahtoa. kaikki on selvitetty uudelleen ja asiat oikaistu. jopa helvetistä haettu sopimuksia todisteita ja totuutta ja tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832214
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1691937Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1831432Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni67988