Siihen et sä et halua IRL enempää ku tää on mut mä sain itseltä taakan pois ku uskalsin kertoo
Yhä enemmän uskon
19
278
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä haluaisin nähdä säännöllisesti, jos olisi joku yhteinen työ tai harrastus. Tutustua, ystävystyä. Enemmästä en tiedä, kun en tunne riittävästi.
Miehelle- AnonyymiUUSI
Harrastuksia niissä viihtyy.
- AnonyymiUUSI
Miten ois esim makrameekäsityöt yhteisenä harrastuksena, naista esittävä äijä?
- AnonyymiUUSI
Rehellisyys ja aitous kannattaa
Minäkin olen sen oppinut viimein .
On helpompi hengittää sen jälkeen
Tapahtui tulevaisuudessa mitä vain . - AnonyymiUUSI
Etkö sä vaan uskalla? Ehkä se sitä on?
- AnonyymiUUSI
Mun vaikea luottaa kehenkään ja se tekeekin kaikesta melkein mahdottoman. Sitoutuminen pelottaa. nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaikea luottaa kehenkään ja se tekeekin kaikesta melkein mahdottoman. Sitoutuminen pelottaa. nainen sivusta
Sitä olet jauhanut ihan kyllästymiseen asti. Mitään muutosta siihen ei ole tullut. Minä en halua elämääni enää yhtään itsestään epävarmaa ja huonosti kommunikoivaa ihmistä, eikä minun tarvitsekaan jaksaa, se on minun oikeuteni ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista! Yksi sellainen kauan kestänyt kokemus takana ja se riittää minulle. Haluan löytää ikäiseni miehen, joka osaa puhua vaikeistakin asioista ja tietää mitä on naisen hyvä kohtelu tilanteessa kuin tilanteessa! Eikä tartte joka asiaa opettaa kädestä pitäen. Sellainen olisi kamalaa elämää, kuin jotain pikkulasta pitäisi alkaa opettaa!
- AnonyymiUUSI
Jos se hän ei vaan niinkö halua? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Oletko varma että se toinen sai ihan varmasti tietää jostain mitä uskalsit kertoa?
- AnonyymiUUSI
No jos sinä esim et ole saanut mitään viestejä tätä aloittajasedän kerrontaa myötäillen, niin voisi ajatella, että ei liity esim sinuun
- AnonyymiUUSI
Liittyykö lapseen. Joka tapauksessa vain linjan takana kertoilemalla ei mitään tapahdu jos sinä et itse halua miestä elämääsi.
- AnonyymiUUSI
Mistä sait tästäkin palstasedän aloituksesta päähäsi, että tämä olisi joku nainen?
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa, juuri noin se on! En ole koskaan ajatellut niin, että haluaisin tutustua palstalla kirjoittavan kanssa palstan ulkopuolella! Olen aina erottanut palstan ja palstan ulkopuolisen elämän erillisiksi toisistaan! Palsta on aina minulle vain ajatustenpurkupaikka! Se mitä palstalla kirjoittavat ihmiset tekevät palstan ulkopuolella ei kiinnosta minua ollenkaan! Tämän olen tuonut useasti esille palstallakin!
- AnonyymiUUSI
Juu onhan tätä palstatodellisuuttasi mitä tänne palstasetä rakennat seurailtu monin pärstoin kieli poskella skimmaillen
- AnonyymiUUSI
Tuon kuuleminen helpotti myös minuakin, usko pois.
- AnonyymiUUSI
Älkää uskoko mitä täällä kerrotaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älkää uskoko mitä täällä kerrotaan.
Itse muotoilisin asian enemmänkin niin, että älkää uskoko mitä sepustuksia jotkut läyhää tähän palstaan liittyen minkä ympärillä elämä on mahdollisesti pyörinyt useamman vuoden
- AnonyymiUUSI
olet rohkea. Arvostan sua. Jos olisin yhtään normaalimpi ihminen niin ehkä sitten taistelisin sinut elämääni kaunistamaan. Ansaitset parasta
- AnonyymiUUSI
Käy sinä tiesi loppuun. Se on sinun tiesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822178
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651889Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641429Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963