Hienoa toimintaa SDP đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč
SDP VOITTI KUNTAVAALIT
13
163
Vastaukset
- Anonyymi
Odotettu tulos..đč
- Anonyymi
ONNITTELUT PO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONNITTELUT PO
EESPĂIN DEMOKRATIAN PUOLESTA SDP
- Anonyymi
Siomi pelastuu!!!
- Anonyymi
SDP on TURVAMME
- Anonyymi
đčđčđčđčđč SDP on KAUNEIN! đčđčđčđčđč
- Anonyymi
Hienoa.Palauttaa uskon Suomen tulevaisuuteen ja siihen ettÀ Suomea ei ajeta alas rasismilla ja leikkauksilla ja maan jakamisella kahtia voittajiin ja hÀviÀjiin.
- Anonyymi
Hienoa toimintaa on vÀlttÀÀ hallitusvastuuta? Demarit jo upotti suomen ja sitten kieltÀytyivÀt hallitusvastuusta. HyvÀÀ toimintaa, kuskaa taskuunne, se lÀmmittÀÀ vapputorillanne!
- Anonyymi
đčđčđčđčđč SDP iskee kuin SALAMA! đčđčđčđčđčđč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč
- Anonyymi
Dj Sixtyninesex.
- Anonyymi
NĂ€inhĂ€n se on .đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč
- Anonyymi
ODOTETTU TULOS.
- Anonyymi
Kansalaiset luottavat
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
IkÀvÀ sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin pÀivÀn aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lÀhellÀ ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, ylÀkerta tulessa. Henkirikosta epÀillÀÀn. TiettyÀ henkilöautoa etsitÀÀn, minkÀ mahdollinen epÀilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenĂ€mme? Luulen, ettĂ€ sopisit hyvin siihen âïžympĂ€ristöön, paljon kaikkea erilaista.â„ïžmietin tĂ€tĂ€ s82365- 292188
PitkÀaikaiset työttömÀt työllisyystöillÀ takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vÀhÀn maksaakin, niin parempi on valtion teettÀÀ hanttihommia, jottei yksilöistÀ tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
TiedÀn kuka sinÀ noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi ettÀ kyl vaan, rakkautta461623KesÀseuraa
KesÀseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tÀnÀÀn mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketÀ tahansa huoli, t461488- 1411477