SDP VOITTI KUNTAVAALIT

Anonyymi-ap

Hienoa toimintaa SDP đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

13

163

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Odotettu tulos..đŸŒč

• Anonyymi

ONNITTELUT PO

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONNITTELUT PO

EESPÄIN DEMOKRATIAN PUOLESTA SDP

• Anonyymi

Siomi pelastuu!!!

• Anonyymi

SDP on TURVAMME

• Anonyymi

đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒč SDP on KAUNEIN! đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒč

• Anonyymi

Hienoa.Palauttaa uskon Suomen tulevaisuuteen ja siihen ettÀ Suomea ei ajeta alas rasismilla ja leikkauksilla ja maan jakamisella kahtia voittajiin ja hÀviÀjiin.

• Anonyymi

Hienoa toimintaa on vÀlttÀÀ hallitusvastuuta? Demarit jo upotti suomen ja sitten kieltÀytyivÀt hallitusvastuusta. HyvÀÀ toimintaa, kuskaa taskuunne, se lÀmmittÀÀ vapputorillanne!

• Anonyymi

đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒč SDP iskee kuin SALAMA! đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

• Anonyymi

Dj Sixtyninesex.

• Anonyymi

NĂ€inhĂ€n se on .đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

• Anonyymi

ODOTETTU TULOS.

• Anonyymi

Kansalaiset luottavat

Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. IkÀvÀ sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin pÀivÀn aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lÀhellÀ ja k
      IkÀvÀ
      31
      3884
    2. Oletko sÀ oikeesti varattu?

EttÀ sen takii ei voida olla tekemisissÀ?
      IkÀvÀ
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, ylÀkerta tulessa. Henkirikosta epÀillÀÀn. TiettyÀ henkilöautoa etsitÀÀn, minkÀ mahdollinen epÀilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenĂ€mme? Luulen, ettĂ€ sopisit hyvin siihen ☀ympĂ€ristöön, paljon kaikkea erilaista.♄mietin tĂ€tĂ€ s
      IkÀvÀ
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikÀvÀn kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      IkÀvÀ
      29
      2188
    6. PitkÀaikaiset työttömÀt työllisyystöillÀ takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vÀhÀn maksaakin, niin parempi on valtion teettÀÀ hanttihommia, jottei yksilöistÀ tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

MiltÀ se tuntuu?
      IkÀvÀ
      38
      1799
    8. TiedÀn kuka sinÀ noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi ettÀ kyl vaan, rakkautta
      IkÀvÀ
      46
      1623
    9. KesÀseuraa

KesÀseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tÀnÀÀn mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketÀ tahansa huoli, t
      IkÀvÀ
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      IkÀvÀ
      141
      1477
    Aihe