Aika kova kipu on

Kuin puristaisi sydäntä. Miten raastavaa. Kauanko se oikein jäytää. 🫥

32

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oletko kokeillut sellaista salvaa laittaa ihoon

• UUSI

Elän kuin dystopiassa. Kauhua niin paljon elämässä jokainen palveri mikä taas rangaistus sieltäkin on tulossa vaiko viekö vauvan millä syyllä. Miehen mielialan epävakaus ”jaah tästä on lyhyempi junaradalle” taloudellinen epävakaus. Ehkä asunnottomuus 🫥 sitten joku tulee polttaa kaiken. Suru on täysin sydäntä raastava. Et luota edes mitään hyvää tapahtuu.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Elän kuin dystopiassa. Kauhua niin paljon elämässä jokainen palveri mikä taas rangaistus sieltäkin on tulossa vaiko viekö vauvan millä syyllä. Miehen mielialan epävakaus ”jaah tästä on lyhyempi junaradalle” taloudellinen epävakaus. Ehkä asunnottomuus 🫥 sitten joku tulee polttaa kaiken. Suru on täysin sydäntä raastava. Et luota edes mitään hyvää tapahtuu.

Diakoniatoimisto ja seurakunta...
        Ja sitten lääkärinlausuntoja jos avuksi

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

No...siellä päin on semmoset tuskat.
        Täällä päin vähän erilaiset, mutta vakavalla masennuksella mennään, en kykene lähes mihinkään. On pyörinyt itsetuhot päässä. Siihen päälle on paniikkihäiriö, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Tämäpä estää tehokkaasti ihmiskontaktit. Ei ole sitten niin sinuttakaan ihmistä irl. Ei vaan voi. Eikä jaksakaan. Ja lisäks on tullut fyysisiäkin sairauksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No...siellä päin on semmoset tuskat.
        Täällä päin vähän erilaiset, mutta vakavalla masennuksella mennään, en kykene lähes mihinkään. On pyörinyt itsetuhot päässä. Siihen päälle on paniikkihäiriö, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Tämäpä estää tehokkaasti ihmiskontaktit. Ei ole sitten niin sinuttakaan ihmistä irl. Ei vaan voi. Eikä jaksakaan. Ja lisäks on tullut fyysisiäkin sairauksia.

Eikö omaisista saa lohtua?

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Aivan. Liittyykö palstasetä tämän hahmosi taustatarina niihin kuvitteellisiin lastensuojeluasioihin? Tällä hahmolla kun on sinun mukaasi peräti kymmenen muksua sijoitettuna pitkin maakuntaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Liittyykö palstasetä tämän hahmosi taustatarina niihin kuvitteellisiin lastensuojeluasioihin? Tällä hahmolla kun on sinun mukaasi peräti kymmenen muksua sijoitettuna pitkin maakuntaa

Toisin kysyen onko tästä narratiivista odotettavissa hyötyä surrealistisiin kertomuksiin nähden? Eipä taida olla

• Anonyymi
      UUSI

Et ole ainoa joka niin kokee, mutta varmasti syyt siihen ovat erit. Minulla sen aiheuttaa tietyn henkilön käyttäytyminen ja pelko, että projekti ei lopu. Kasvotusten aion haukkua hänet kunnolla, luulis hänen viimeinkin ymmärtävän lopettaa ahdistelu! Myös nimen läheisille ja muutamalle muullekin! En haluaisi tehdä sitä, mutta pakko on jos projekti yhä jatkuu.

• Anonyymi
        UUSI

Ei saa haukkua muita ihmistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa jos ihminen josta et pidä ei jätä rauhaan! Varmasti haukun, jotta varmasti ymmärtää, miten väärin hän toimi!! Kerron myös muille siitä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa jos ihminen josta et pidä ei jätä rauhaan! Varmasti haukun, jotta varmasti ymmärtää, miten väärin hän toimi!! Kerron myös muille siitä!

Ei. Sellaista ihmistä pitää vaan sinun rakastaa. Hän selvästi rakastunut.

• UUSI

Pelottavan, kauhun kokeminen aina uudelleen ja uudelleen se saa ahdistuneeksi pelko mennä samaan paikkaan estyy kun tiedät johtuvasi kohtaa se saa sinut voimaan pahoin. .

• Anonyymi
        UUSI

Mikä ihmeen rojekti????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö tämä ihminen sinun ajattelevan näin?Oletko suoraan sanonut?Jos annoit ristiriitaisia sanoja hän voi olla ihan ulalla sinun haluistasi päässä hänestä eroon.
        Pyydä jonku ystävän tai perheenjäsenen hälle se kertomaan suoraan ellet kehtaa itse.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Pelottavan, kauhun kokeminen aina uudelleen ja uudelleen se saa ahdistuneeksi pelko mennä samaan paikkaan estyy kun tiedät johtuvasi kohtaa se saa sinut voimaan pahoin. .

Ed. Esimerkissä vaikuttaa et mies on tulisen rakastunu toho naiseen mut toi nsine vaa sättii sitä ja uhkailee haukkua vaik mies rakastaa eli toi nainen leikkiinsenbtunteil

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Sellaista ihmistä pitää vaan sinun rakastaa. Hän selvästi rakastunut.

Et sinä eikä kukaan voi määrätä ihmistä jonka en halua olla edes samassa huoneessa! Kukin voi itse miltä sellainen pakottaminen tuntuu, ei rakkautta voi eikä saa pakottaa, se on aina vapaaehtoista. Jos minulle ei tule sitä tunnetta että haluaisin halata, se on merkki siitä ettei henkilö ole sellainen johon haluan tutustua. Itse hän mokasi kaiken ja hänestä jäi se tunne ettei hän ole tutustumisen arvoinen, eikä täytä niitä kriteereitä, joita minä ihmisessä arvostan! En enää tämän ikäisenä ruveta isoa lasta kasvattamaan! Lasteni isäkin oli kuin iso lapsi ja! Vastavuoroisuus puuttui kokonaan ja hänellä ei ollut minkäälaista käsitystä siitä minkälainen kn hyvä parisuhde ja mikä tekee hyvän. En ole kyllä koskaan edes halunnut ystävyyttäkään hyvin eri ikäisen kanssa, saati mitään muutakaan! En jaksa enää opettaa ketään vuorovaikutukseen tai mihinkään muuhunkaan puutteelliseen ongelmaan tarttumista. Minusta se on väärin, etten saisi haluta parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla on jo paljon taitoja valmiina. Tämän ikäisenä elinvuodet voivat olla vähissä ja siksi en suostu sellaiseen mitä en koe omanlaiseksi elämäkseni! Ette tunnu ollenkaan huomaavan sitä, että jos projektia ei olisi aloitettu koskaan,tai se olisi kestänyt vain puolet siitä ajasta voisin nyt todella hyvin, olisin saanut tehdä ja olisin voinut olla parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa jo monen vuoden! Iso ristiriita siinä etten saanut elää omannäköistä elämää minulle rakasta työtä ja nyt yritätte pskotttaa minut sellaiseen tehtävään mitä en pysty tekemään? Minä en ole ikävöinyt paljon nuorempaa henkilöä, vain ikäisiäni miehiä. Minun on pakko vaihtaa maisemaa, koska täällä asumisen muistuttavan niistä vuosista ja siksi kestäisi kauemmin toipua kaikesta pahasta, mitä olen joutunut kokemaan. Etsikää joku muu ihminen hänen elämäänsä häntä auttamaan, minä se en voi koskaan olla ja sekin on väärin, ettei edes puolta siitä määrästä minkä menetin, minulta ilman lupaa aloitetun projektin takia me netettyjen rahan määrästä makseta takaisin!! Olen senkin olevan tarkoitusellista kiusaamista. Miettikää itse jokainen tahollaan, miltä se että sinua yritetään pakottaa elämään eisinunnäköistäsi elämää, kun ei ole tietoa edes kuinka monta elinvuotta on jäljellä! Ette todellakaan ole hyviä ihmisiä! Olen usein mainninnut etten jaksa tutustua kuin vain yhteen. Tietty olisi suunsa avamaalla voinut saada sen mahdollisuuden jo yhdeksän vuotta sitten kun seisoimme molemmat saman junanvaunun eteisessä! Nyt olette panneet minut kärsimään hänen aloitekyvyttömyytensä takia jo järkyttävän monen vuoden ajaksi, elämällä monella tavalla äärimmäisen ahdistavassa tilanteessa! Ettekä todellakaan ymmärtäneet kuinka tuhoisaa se kaikki minulle oli! Haistakaa iso paska, en suostu vaatimuksiin siitä, että minun pitäisi ruveta yhä elämään eiminun näköistäni elämää! Takana on jo yli kymmenen vuotta pelkkää kidutusta! Ehkä minun täytyy uhata tappaa itseni, jos pakottaminen yhä jatkuu. Ja se on varmaa että henkisesti turpaan tulee tietylle keskeisessä osassa olleelle henkilölle, jonka huonot vuorovaikutustaidot pilasivat projektin. Miksi ette jo kymmenen vuotta sitten opettaneet niitä taitoja hänelle! Minulla ei ole mitään mielenkiintoa auttaa häntä hänen itsensä tyrittyä kaiken! Minulla on nyt omat suunnitelmat omannköistäni elämää varten, niin kuin oli ennen projetia. Jos pilatte toisenkin minun suunnitelman menetän elämänhaluni lopullisesti! Minusta niin väärin kuin olla voi! Tämä on hätähuuoto saada elää niin kuin itse tahdon!! Tietty henkilö on kuin huolehdittava pikkulapsi, ainakin ja siihen kuvaan en pysty itseäni laittamaan! On varmasti muita ihmisiä jotka mielellän häntä auttaisivat. Nettiin haku päälle hyvän palkan kera, niin varmasti useampikin ihminen, joka haluaisi häntä auttaa korvausta vastaan! Minä voin niin pahoin etten halua nähdä häntä enää koskaan. Hänen otsassaan on kirjaimet jolla! Siitä lähdettiin ja hyvää loppua ei tullut koskaan. Voi minkä teitte kun potkitte minut pois elämäni tärkeimmästä työpaikasta. En voi sietää sellaista ihmistä, jota pidettiin parempana ihmisenä kuin ja minun toiveitani. Projekti oli täydellinen osoitus epäoikeudenmukaisuudesta. Emme anna sinun tehdä sinulle mielekästä työtä, jotta voisimme pakottaa sinut auttamaan sinulle vastenmielistä ihmistä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä eikä kukaan voi määrätä ihmistä jonka en halua olla edes samassa huoneessa! Kukin voi itse miltä sellainen pakottaminen tuntuu, ei rakkautta voi eikä saa pakottaa, se on aina vapaaehtoista. Jos minulle ei tule sitä tunnetta että haluaisin halata, se on merkki siitä ettei henkilö ole sellainen johon haluan tutustua. Itse hän mokasi kaiken ja hänestä jäi se tunne ettei hän ole tutustumisen arvoinen, eikä täytä niitä kriteereitä, joita minä ihmisessä arvostan! En enää tämän ikäisenä ruveta isoa lasta kasvattamaan! Lasteni isäkin oli kuin iso lapsi ja! Vastavuoroisuus puuttui kokonaan ja hänellä ei ollut minkäälaista käsitystä siitä minkälainen kn hyvä parisuhde ja mikä tekee hyvän. En ole kyllä koskaan edes halunnut ystävyyttäkään hyvin eri ikäisen kanssa, saati mitään muutakaan! En jaksa enää opettaa ketään vuorovaikutukseen tai mihinkään muuhunkaan puutteelliseen ongelmaan tarttumista. Minusta se on väärin, etten saisi haluta parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla on jo paljon taitoja valmiina. Tämän ikäisenä elinvuodet voivat olla vähissä ja siksi en suostu sellaiseen mitä en koe omanlaiseksi elämäkseni! Ette tunnu ollenkaan huomaavan sitä, että jos projektia ei olisi aloitettu koskaan,tai se olisi kestänyt vain puolet siitä ajasta voisin nyt todella hyvin, olisin saanut tehdä ja olisin voinut olla parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa jo monen vuoden! Iso ristiriita siinä etten saanut elää omannäköistä elämää minulle rakasta työtä ja nyt yritätte pskotttaa minut sellaiseen tehtävään mitä en pysty tekemään? Minä en ole ikävöinyt paljon nuorempaa henkilöä, vain ikäisiäni miehiä. Minun on pakko vaihtaa maisemaa, koska täällä asumisen muistuttavan niistä vuosista ja siksi kestäisi kauemmin toipua kaikesta pahasta, mitä olen joutunut kokemaan. Etsikää joku muu ihminen hänen elämäänsä häntä auttamaan, minä se en voi koskaan olla ja sekin on väärin, ettei edes puolta siitä määrästä minkä menetin, minulta ilman lupaa aloitetun projektin takia me netettyjen rahan määrästä makseta takaisin!! Olen senkin olevan tarkoitusellista kiusaamista. Miettikää itse jokainen tahollaan, miltä se että sinua yritetään pakottaa elämään eisinunnäköistäsi elämää, kun ei ole tietoa edes kuinka monta elinvuotta on jäljellä! Ette todellakaan ole hyviä ihmisiä! Olen usein mainninnut etten jaksa tutustua kuin vain yhteen. Tietty olisi suunsa avamaalla voinut saada sen mahdollisuuden jo yhdeksän vuotta sitten kun seisoimme molemmat saman junanvaunun eteisessä! Nyt olette panneet minut kärsimään hänen aloitekyvyttömyytensä takia jo järkyttävän monen vuoden ajaksi, elämällä monella tavalla äärimmäisen ahdistavassa tilanteessa! Ettekä todellakaan ymmärtäneet kuinka tuhoisaa se kaikki minulle oli! Haistakaa iso paska, en suostu vaatimuksiin siitä, että minun pitäisi ruveta yhä elämään eiminun näköistäni elämää! Takana on jo yli kymmenen vuotta pelkkää kidutusta! Ehkä minun täytyy uhata tappaa itseni, jos pakottaminen yhä jatkuu. Ja se on varmaa että henkisesti turpaan tulee tietylle keskeisessä osassa olleelle henkilölle, jonka huonot vuorovaikutustaidot pilasivat projektin. Miksi ette jo kymmenen vuotta sitten opettaneet niitä taitoja hänelle! Minulla ei ole mitään mielenkiintoa auttaa häntä hänen itsensä tyrittyä kaiken! Minulla on nyt omat suunnitelmat omannköistäni elämää varten, niin kuin oli ennen projetia. Jos pilatte toisenkin minun suunnitelman menetän elämänhaluni lopullisesti! Minusta niin väärin kuin olla voi! Tämä on hätähuuoto saada elää niin kuin itse tahdon!! Tietty henkilö on kuin huolehdittava pikkulapsi, ainakin ja siihen kuvaan en pysty itseäni laittamaan! On varmasti muita ihmisiä jotka mielellän häntä auttaisivat. Nettiin haku päälle hyvän palkan kera, niin varmasti useampikin ihminen, joka haluaisi häntä auttaa korvausta vastaan! Minä voin niin pahoin etten halua nähdä häntä enää koskaan. Hänen otsassaan on kirjaimet jolla! Siitä lähdettiin ja hyvää loppua ei tullut koskaan. Voi minkä teitte kun potkitte minut pois elämäni tärkeimmästä työpaikasta. En voi sietää sellaista ihmistä, jota pidettiin parempana ihmisenä kuin ja minun toiveitani. Projekti oli täydellinen osoitus epäoikeudenmukaisuudesta. Emme anna sinun tehdä sinulle mielekästä työtä, jotta voisimme pakottaa sinut auttamaan sinulle vastenmielistä ihmistä!

Paskasen naurun saa tietty henkilö kuulla sen jälkeen,kun olen hänet sanallisesti haukkunut!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole yksin.Muuta pois ja lopeta kaikki älylaitteet,vaihda nimi ja ulkonäköä.Sano omaisille ettet voi olla tekemisissä tai sopikaa sen tapahtuminen ilman omia älylaitteita.

Voimia🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä luonnollisia henkilöitä nämä aloittajasedän sivukommentit voisi koskea, netissä kaikesta tuohtuva ihminen?🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen rojekti????

Se on tuntunut olevan toisten päätä vaivaava teema, että mitä aloituksia tehtaileva omiin aloituksiin kaikkea sälää suoltava äijä tarkoittaa projektilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paskasen naurun saa tietty henkilö kuulla sen jälkeen,kun olen hänet sanallisesti haukkunut!

Oletko juuri sinä esimerkiksi se päähenkilö, jota tämä palstaäijä on sanallisesti haukkunut, kuten ilmaisit vai voisiko olla niin, että olet alkanut kuvitella omiasi, koska olet itse valehdellut jostain henkilöstä niin paljon? Patologisen valehtelijan on vähän pakkokin uskoa omaan tarinaansa, että voi yrittää vakuuttaa muita

• Anonyymi
      UUSI

Voi jestas että mä sain kesäsin kovan erektion kun mä katoin naapurin lehmii laitumen yli. Et niillä näky ne isot utaretissit
      Ja ne philut niin mun oli pakko maturboida saunan takana

• Anonyymi
        UUSI

💖❤❤🧡🧡💛😍🥰 wau

• Anonyymi
        UUSI

Upea fanttasia 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
      UUSI

Kenen elämästä mahdatte valehdella?

• Anonyymi
        UUSI

Sen voi jokainen ilmeisesti päättää mielivaltaisesti, että kuka kirjoittelee ja valehtelee internetin anonyymilla keskustelupalstalla. Olet muuten aloittajasetä itse ylläpitämässä kiinnostusta tätä päämäärätöntä jubailuasi kohtaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen voi jokainen ilmeisesti päättää mielivaltaisesti, että kuka kirjoittelee ja valehtelee internetin anonyymilla keskustelupalstalla. Olet muuten aloittajasetä itse ylläpitämässä kiinnostusta tätä päämäärätöntä jubailuasi kohtaan

Skimmaa skimmaa työn raskas raataja hyvin sää vedät. No et kyllä. Lisäys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Palstasetä on taas yöllä ollut kovin tuottoisalla päällä.

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä tilannettasi täysin, mutta lasu-ilmoituksesta ja tapaamisestako oli sossujen kanssa? Jos olet rättiväsynyt, hellitä hetkeksi ja anna toisten hoitaa välillä asioita. He ovat kuitenkin koulunsa käyneitä ihmisiä ja eivät ihan tyhmiä ja osaavat nähdä eri tulokulmasta tilanteet. Se ei ole mikään häpeä, että hakee apua ja ottaa apua vastaan. Omakin tilanne oli se, että äidin olisi pitänyt hakea apua. Tämä ei ollut syytös vaan toteamus. Lisäksi totean miehistä sen, että älä kuluta voimiasi riitelyyn. Jos on miehellä päihdeongelma, hae turvakotiin.

• Anonyymi
        UUSI

• valtakunta
        UUSI

Ei miehellä ole mitään ongelmaa, vietiin valheisiin syin 8 lasta vauva on kotona..😢

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2188
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1874
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1439
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe