Turusta lento Gdanskiin ja kullat mukaan ja Kantorin.
Miks myyt Suomalaiselle huijarille -20% halvemmalla.
Mutta voit myös vaihtaa kultasi . Kattot vaan hyllystä mieleisen käytetyn
kultaesineen.
Samalla vietä loman halvalla!
Myy kulta Puolassa 18k 64 euroa g 14 k 50 euroa g
6
148
Vastaukset
- Anonyymi
Lentäminen on kallista. Pääseehän sinne bussillakin.
- Anonyymi
..Tai liftaamalla !
- Anonyymi
Hyvä idea, käyn vaihtamassa kultakolikot jalokivin koristeltuun kruunuun ja pian hoipertelen turun torilla juovuksissa kuin ruotsin kuningas
- Anonyymi
Oot sää viisas, myyt jonkun olemattoman kihlasormuksen ja saa pari euroa enemmän, juot ja syöt tonnilla ja maksat matkat ym.
ei tämän palstan olemattomilla köyhäläisillä mitään kultaa ole .
joten jätä aivopierut ihan omaan keittiöösi.- Anonyymi
"Oot sää viisas, myyt jonkun olemattoman kihlasormuksen ja saa pari euroa enemmän, juot ja syöt tonnilla ja maksat matkat ym.
ei tämän palstan olemattomilla köyhäläisillä mitään kultaa ole .
joten jätä aivopierut ihan omaan keittiöösi."
Ei kaikki oo yhtä surkeita kun Sää...
Turku -Gdansk -Turku lento on alle 100:- ja voi sinne mennä ilman kultaakin.
On täälläkin muita kun Sun surkeita kavereita millä ei oo muutakuin velkaa ja
yrittäjätausta,konkursilla.
Pikkunen kaulaketju on 100g ja jopa sää varmaan osaat laskea mitä siitä saa,vai osaakko?
- Anonyymi
Kultaa tarttis olla 100 kiloa ja lentokone kallistuisi kiitotiellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285